Supin tukit
Luottopelaaja
Senkin lisäksi, että tällaisilla asioilla spekulointi vielä tässä vaiheessa on moraalisesti väärin, on se myös tarpeetonta. Vaikka oletus olisikin, että kaikki tietäisi kuka on kyseessä. Sitä paitsi toihan ei ole edes totta, esimerkiksi meikämandoliini on makoillut viimeset 15min sohvalla raapimassa persettä ja miettien että "mistähän nää taas oikeen jauhaa täällä" kun itsellä ei ainakaan ole harmainta aavistustakaan, kenestä on kysymys. Ja vaikka te tietäisittekin, niin ei se tarkoita että olisitte asiasta yhtään sen sopivampia keskustelemaan.
Mun mielestä täällä on nyt sopivan jämäkkä linja tähän asiaan. Mitä sillä on väliä, jos nimimerkki Supin tukit Ilvesfoorumilta on taas vaihteeks ihan kuutamolla siitä mistä puhutaan, ei mun eikä kenenkään muunkaan ulkopuolisen tarvitse tietää, ennen kun faktat on todistetusti lyöty pöytään.
Odotan mielenkiinnolla, jatketaan sitten keskustelua kun tiedetään lisää.
Mun mielestä täällä on nyt sopivan jämäkkä linja tähän asiaan. Mitä sillä on väliä, jos nimimerkki Supin tukit Ilvesfoorumilta on taas vaihteeks ihan kuutamolla siitä mistä puhutaan, ei mun eikä kenenkään muunkaan ulkopuolisen tarvitse tietää, ennen kun faktat on todistetusti lyöty pöytään.
Odotan mielenkiinnolla, jatketaan sitten keskustelua kun tiedetään lisää.