Jouko Myrrä - Ilveksen päävalmentaja 2019-2022

Status
Viestiketju on suljettu.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 421
Tämä on ikiliikkuja, mutta kokeillaan ratakiskoa kun rautalanka ei riittänyt.

Meinaatko, että Myrrän sanoma "ei ole edes kerrottu potkujen syitä. Haluaisin edes sen tietää." vahingoittanut Ilvestä. Joka kaiken lisäksi oli ilmeisesti vale. Miksi Myrrän tarvitsi tuo sanoa julkisuuteen, kun voisi sanoa samalla lailla kun muutkin potkut saaneet valmentajat. "Potkut tuli. Elämä jatkuu ei niistä sen enempää. Tai " Sovin Ilveksen kanssa, että potkuista ei puhuta" Samaten kun puhuminen pelaajien halaamisesn kieltämisestä mikä sekin saa taas Ilveksen näyttämään huonolta. Tuo sentään oli faktaa, mutta sekin on normaali käytäntö Ilveksessä. Aivan kuten joku täällä sanoi.

Kyllä noilla itselle kerätään sympatiapisteitä, mutta samalla Ilvestä mollataan. Minkä uskon olleen ihan tarkoituksellista tai sitten Jokke ei ole penaalin terävin kynä, jos ei ymmärrä noiden haittaavan Ilveksen julkisuuskuvaa.
Tapanani ei ole meinata mitään. On aika vaikeaa löytää mittaria tuolle asialle ( että miten paljon mistäkin haittaa on kenellekkin/millekkin ). Kuten myös verrata sitä kenen valhe on pahin valhe. Minulla ei myöskään ole omakohtaista varmaa tietoa asioista, joten.. ei väitä enkä meinaa mitään.
Olen lukenut tätä foorumia, olen lukenut Myrrän kertomuksia.. en usko kumpiakaan. Kaikella kunnioituksella.
 
Viimeksi muokattu:

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 194
Mistäänhän en mitään tiedä, mutta aikanaan Dufvan perässä Lukosta siirtyi Jukureihin peräti seitsemän pelaajaa. Eikä muistaakseni tuohon aikaan edes Jukureilla ollut utj.ta joka olisi voinut niitä pelaajia sinne Mikkeliin houkutella. Mutta voihan se olla että kyse oli vain ihan puhtaasta sattumasta että 1/4 joukkueesta katsoo että haluaakin pelata ensi kauden Mikkelissä. Ei siellä ainakaan Dufvaa Raumalta potkittu pois kesken kauden.



Siis mitä konkreettisia näyttöjä siitä on, että Myrrä on valehdellut? Sekö että kaksi palstanimimerkkiä kertoo että tietää kyllä potkujen syyn? Kaikella kunnioituksella, mutta vähän enemmän lihaa luiden päälle kaipaisi väite ennen kuin tuollaisella paatoksella alkaa ihmistä syyttämään valehtelijaksi.

Myrrän potkujen jälkeen täällä pyöri huhu että on tehnyt jo kaksivuotisen sopimuksen Lukkoon ja on sinne houkutellut Ilveksen pelaajia. Tästähän se riemu repesi ja Myrrää nimiteltiin palstalla Ilveksen syöväksi ja huudeltiin että potkut on ainut oikea ratkaisu. Siitäkin huolimatta että Sahlstedt vielä erikseen kielsi että Myrrän kanssa ollaan mitään neuvoteltu, ei se vahvaa mielipidettä ja hyvää öyhömoodia paljon haitannut.

No, Myrrä ei siirtynyt Lukkoon eikä kukaan Ilveksessä pelannut sinne viime kaudeksi siirtynyt. Kertonee että vaikka minkä huhun lukee keskustelupalstalla niin kannattaa olla kriittinen. Jos nuo em. olisi toteutuneet, voisi tuolle Myrrän väitetylle toiminnalle olla jotain konkreatiaa. Mutta kun ei ole, niin samanlaista avaruussumua se on kuin muukin palstakirjoittelu.


Kova on kyllä tämän yhden nimimerkin katkeruus Myrrää kohtaan, täytyy kyllä myöntää.
Ei tietenkään ole sattuma, että valmentajan perässä pelaajia siirtyy. Varmasti Myrräkin olisi halunnut Kookoohon osan omista vanhoista pelaajistaan. Jos tuo pitää paikkansa, että Risto hoiti samalla Jukurien UTJ:n hommia, kun valmensi Lukossa niin helkkarin väärin oli. Ei ihmekään, että Sahlstedille oli vähän punainen vaate tuollainen toiminta (huhujen mukaan). Kiirettä on varmaan pitänyt, kun on kaikki jatkosopimuksetkin käydä neuvoittelemassa ja muistakin kun Lukosta tulleiden pelaajien sopimukset neuvotella. No Risto oli silloin nuori mies, niin ehti tekeen kaikkea muutakin. Oliko muuten Jukureilla siivoojaa silloin, vai kävikö Risto aina Raumalta asti siivoomassa Jukurien tilat. Toivottavasti oli edes hallin talkkari Jukureilla silloin, vai kävikö Risto jäänkin ajamassa Selväähän on, että Riston ei itse tuota tehnyt tai teki sen niin ettei kärähtänyt siitä. Vai mitä uskot, että olisi Ristiolle käynyt, jos olisi mennyt sanomaan, että olen jo tehnyt viiden Lukon pelaajan kanssa sopimuksen Jukureihin. Seuraavalla viikolla olisi tarkoitus aloittaa kuudennen pelaajan kanssa neuvottelut. Katsotaan sitten joulun jälkeen tarvitsenko lisää pelaajia Jukureihin. Mutta ei hätää valmenushommat pystyn samalla tekemään täysillä. Mitä siis potkut. Ei ole totta. Kai nyt sentään pelaajat saan käydä halaamassa.

No sun ei ole pakko uskoa Jokkea valehtelijaksi ja samalla tietysti rivien välistä annat ymmärtää, että nämä kaksi nimimerkiä ovat valehtelijoita. Itse luotan näihin nimimerkeihin ja ainakin toinen niistä pitää Myrrää hyvänä tyyppinä, että en tiedä mikä syy hänellä olisi valehdella. Ja kummankin sanominen täällä oli aika yksiselitteinen. ei ollut mitään, että kuulin huhua ym. huttua. Myös aikaisemmin kertomani asia, että 90% potkut saaneista tietää miksi on saanut potkut, vaikka kukaan sitä ei kertoisi. Narsistit tai idiootit ei välttämättä tiedä. Enkä usko Joken kuuluvan kumpaankaan ryhmään.

Tuo huhu Lukosta oli jo ennen potkuja ja se tuli aika monesta suusta. Ei savua ilman tulta. Myös sellainen huhu oli, jossa Sahlsted lopetti Joken kanssa pitkällä olleet neuvottelut tietyn asian takia. Nämä nyt ovat vain huhuja, enkä ole väittänyt faktaksi, että näiden takia Jokke potkittiin pihalle. Siitä olen kuitenkin varma, että potkut ei ilman syytä annettu.

Ja pistetään nyt vielä, että en tunne ketään Ilveksessä toimivaa tai toiminutta henkilöä. Eli katkeruus ja sympatiat ovat ihan tulleet toimien perusteella ilman valmiita ennakoluuloja. Toivottavasti muillakin on sama.
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 194
Tapanani ei ole meinata mitään. On aika vaikeaa löytää mittaria tuolle asialle ( että miten paljon mistäkin haittaa on kenellekkin/millekkin ). Kuten myös verrata sitä kenen valhe on pahin valhe. Minulla ei myöskään ole omakohtaista varmaa tietoa asioista, joten.. ei väitä enkä meinaa mitään.
Olen lukenut tätä foorumia, olen lukenut Myrrän kertomuksia.. en usko kumpiakaan. Kaikella kunnioituksella.
No omalla kohdalla nuo Myrrän sanomiset vahingoitti Ilveksen julkisuuskuvaa, kun taas Pennasen sanomiset vahingoitti Pennasen julkisuuskuvaa. Tässä on mielestäni iso ero. Pennasen valehtelu olisi ollut minulle paljoa pahempi asia, jos olisi sotkenut Ilveksen siihen sanomalla vaikka "En kätellyt, kun Jalo ja Tillu sanoivat, että mitään vitun Kalpaa ei kätellä, jos sille hävitään." kun se varsinainen Pennasenkin toteama hätävalhe oli joku "en tiennyt, että kuuluu kätellä" tyylinen. Sen jälkeenhän Penanen taisi sanoa, että valehteli tuon ja oikea syy oli joku vahva suositus viranomaisilta tai joltain turvallisuushemmolta. En tiedä oliko toinenkaan syy totta, mutta ei varsinaisia todisteita valehtelustakaan ole sen suhteen.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 421
No omalla kohdalla nuo Myrrän sanomiset vahingoitti Ilveksen julkisuuskuvaa, kun taas Pennasen sanomiset vahingoitti Pennasen julkisuuskuvaa. Tässä on mielestäni iso ero. Pennasen valehtelu olisi ollut minulle paljoa pahempi asia, jos olisi sotkenut Ilveksen siihen sanomalla vaikka "En kätellyt, kun Jalo ja Tillu sanoivat, että mitään vitun Kalpaa ei kätellä, jos sille hävitään." kun se varsinainen Pennasenkin toteama hätävalhe oli joku "en tiennyt, että kuuluu kätellä" tyylinen. Sen jälkeenhän Penanen taisi sanoa, että valehteli tuon ja oikea syy oli joku vahva suositus viranomaisilta tai joltain turvallisuushemmolta. En tiedä oliko toinenkaan syy totta, mutta ei varsinaisia todisteita valehtelustakaan ole sen suhteen.
Täysin ymmärretävä kanta ja järkevä pointti. Olettaen asioiden näin menneen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 927
No omalla kohdalla nuo Myrrän sanomiset vahingoitti Ilveksen julkisuuskuvaa, kun taas Pennasen sanomiset vahingoitti Pennasen julkisuuskuvaa.
Tässä on mielestäni se suurin ero näiden kahden välillä.

Itse olin tyytyväinen Myrrän aikaan, mutta otin ilolla vastaan vaihdon Pennaseen.

Jälkiviisastelua minun mielestä se, että Pennasen palkkausta pidetään virheenä koska oli kuitenkin silloin "Liigan tavotelluin valmentaja" jonka perässä oli useampi seura.

Se miten Pennasen aika päättyi Ilveksessä oli tottakai valtava pettymys, mutta "vahingoitti" vain ja ainoastaan Pennasta itseään.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 991
Meinaatko, että Myrrän sanoma "ei ole edes kerrottu potkujen syitä. Haluaisin edes sen tietää." vahingoittanut Ilvestä. Joka kaiken lisäksi oli ilmeisesti vale. Miksi Myrrän tarvitsi tuo sanoa julkisuuteen, kun voisi sanoa samalla lailla kun muutkin potkut saaneet valmentajat. "Potkut tuli. Elämä jatkuu ei niistä sen enempää. Tai " Sovin Ilveksen kanssa, että potkuista ei puhuta" Samaten kun puhuminen pelaajien halaamisesn kieltämisestä mikä sekin saa taas Ilveksen näyttämään huonolta. Tuo sentään oli faktaa, mutta sekin on normaali käytäntö Ilveksessä. Aivan kuten joku täällä sanoi.

Kyllä noilla itselle kerätään sympatiapisteitä, mutta samalla Ilvestä mollataan. Minkä uskon olleen ihan tarkoituksellista tai sitten Jokke ei ole penaalin terävin kynä, jos ei ymmärrä noiden haittaavan Ilveksen julkisuuskuvaa.
Mikähän intressi myrrällä on tuossa tilanteessa ajatella mikä on hyväksi ilveksen julkisuuskuvalle??
Tai miksi sanoisi ” sovin ettei potkujen syistä puhuta”??
Itse väität valehtelijaksi ja kuitenkin olet sitä mieltä että tämän olisi paskaa pitänyt puhua ihan vain ilveksen parhaaksi ja etua ajatellen?

Olisi fiksusti ripa ja koskela voineet kaivautua ulos pusikosta ja puhdistaa ilveskuva kertomalla karmea totuus jokesta
Mikä esti??

Tulee varmasti yllätyksenä mutta myrrää tuskin liikuttaa pätkääkään tampereen ilves tai julkisuuskuva.

Sinä varmaan kehuisit työntekijänä potkut saatuasi työnantajaa ja toivoisit kaikkea hyvää.
Siitäkin huolimatta että olit firman tehokkain 15 työntekijästä?
Varmasti näin.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 962
Ei tietenkään ole sattuma, että valmentajan perässä pelaajia siirtyy. Varmasti Myrräkin olisi halunnut Kookoohon osan omista vanhoista pelaajistaan. Jos tuo pitää paikkansa, että Risto hoiti samalla Jukurien UTJ:n hommia, kun valmensi Lukossa niin helkkarin väärin oli. Ei ihmekään, että Sahlstedille oli vähän punainen vaate tuollainen toiminta (huhujen mukaan). Kiirettä on varmaan pitänyt, kun on kaikki jatkosopimuksetkin käydä neuvoittelemassa ja muistakin kun Lukosta tulleiden pelaajien sopimukset neuvotella. No Risto oli silloin nuori mies, niin ehti tekeen kaikkea muutakin. Oliko muuten Jukureilla siivoojaa silloin, vai kävikö Risto aina Raumalta asti siivoomassa Jukurien tilat. Toivottavasti oli edes hallin talkkari Jukureilla silloin, vai kävikö Risto jäänkin ajamassa Selväähän on, että Riston ei itse tuota tehnyt tai teki sen niin ettei kärähtänyt siitä. Vai mitä uskot, että olisi Ristiolle käynyt, jos olisi mennyt sanomaan, että olen jo tehnyt viiden Lukon pelaajan kanssa sopimuksen Jukureihin. Seuraavalla viikolla olisi tarkoitus aloittaa kuudennen pelaajan kanssa neuvottelut. Katsotaan sitten joulun jälkeen tarvitsenko lisää pelaajia Jukureihin. Mutta ei hätää valmenushommat pystyn samalla tekemään täysillä. Mitä siis potkut. Ei ole totta. Kai nyt sentään pelaajat saan käydä halaamassa.

No sun ei ole pakko uskoa Jokkea valehtelijaksi ja samalla tietysti rivien välistä annat ymmärtää, että nämä kaksi nimimerkiä ovat valehtelijoita. Itse luotan näihin nimimerkeihin ja ainakin toinen niistä pitää Myrrää hyvänä tyyppinä, että en tiedä mikä syy hänellä olisi valehdella. Ja kummankin sanominen täällä oli aika yksiselitteinen. ei ollut mitään, että kuulin huhua ym. huttua. Myös aikaisemmin kertomani asia, että 90% potkut saaneista tietää miksi on saanut potkut, vaikka kukaan sitä ei kertoisi. Narsistit tai idiootit ei välttämättä tiedä. Enkä usko Joken kuuluvan kumpaankaan ryhmään.

Olipas sakeaa settiä. Mutta sain vastauksen kysymykseen kuitenkin. Eli muuta näyttöä ei ole tästä Joken valehtelusta kuin nimimerkkien todistukset. Saahan niitä pitää luotettavana omasta mielestään, mutta se nyt on aina subjektiivinen mielipide ja anonyymilla palstalla sillä on samanlainen todistusarvo kuin "Trust me, bro". "Annan rivien välistä ymmärtää" on omaa tulkintaa jota sävyttää joku käsittämätön katkeruus Myrrää kohtaan. Kyllä netistä aina, asiassa kuin asiassa, löytää omia asenteitaan ja ennakkoluulojaan tukevia tekstejä ja asioita.

E: Tietysti on se Raipe-kirjassa ollut Raipen muistelu että aluksi valmennusjohdon täydentäminen oli Jokelle ok. eikä hän olisi muuten Ilveksen aitioon hypännyt, mutta sitten kääntyikin kelkka ja alettiin näyttää hapanta naamaa. En epäile Raipen lausuntoa, mutta kuten muissakin asioissa, haluaisin kuulla sen toisenkin osapuolen näkemyksen kokonaiskuvan saamiseksi.

Minä kysyin että onko mitään konkreettista näyttöä tästä Joken valehtelusta kuin pari nimimerkkiä. Toisin kuin Joken kohdalla, Pennasen valehtelu ja muutenkin paskamainen käytös Ilvestä kohtaan nyt on ollut helppo todentaa kun löytyy kuvamateriaalia että Antti tietää kyllä että play-off sarjan jälkeen kätellään ja Ilveksestä kiistettiin että mitään suositusta olla menemättä jäälle on annettu.

No omalla kohdalla nuo Myrrän sanomiset vahingoitti Ilveksen julkisuuskuvaa, kun taas Pennasen sanomiset vahingoitti Pennasen julkisuuskuvaa. Tässä on mielestäni iso ero. Pennasen valehtelu olisi ollut minulle paljoa pahempi asia, jos olisi sotkenut Ilveksen siihen sanomalla vaikka "En kätellyt, kun Jalo ja Tillu sanoivat, että mitään vitun Kalpaa ei kätellä, jos sille hävitään." kun se varsinainen Pennasenkin toteama hätävalhe oli joku "en tiennyt, että kuuluu kätellä" tyylinen. Sen jälkeenhän Penanen taisi sanoa, että valehteli tuon ja oikea syy oli joku vahva suositus viranomaisilta tai joltain turvallisuushemmolta. En tiedä oliko toinenkaan syy totta, mutta ei varsinaisia todisteita valehtelustakaan ole sen suhteen.

Eli nyt väität että jopa se Ilveksen turvallisuushemmokin valehtelee kun nimenomaan kiisti että mitään kieltoa mennä jäälle Pennaselle olisi annettu. Antti myös väänsi lausunnoissaan kuvan Ilveksestä jonain massiivisena painekattilana jossa jopa hänen kaltaisensa huippuvalmentaja murtuu paineiden alla. Miksi muuten jopa Timur Kärjenkin piti viheltää peli poikki ja muistuttaa että Ilveksessä yhteisö on voimavara eikä taakka? Tämäkö sitten ei vahingoita Ilveksen julkisuuskuvaa mutta potkuistaan puhuminen sitten on niin valtavan kamalaa? Kiitos Antin lausuntojen, Ilves on nyt niin pitkään "Tampere Maple Leafs" kunnes se onnistuu mestaruuden voittamaan tai ainakin etenemään finaaleihin.

Tuo huhu Lukosta oli jo ennen potkuja ja se tuli aika monesta suusta. Ei savua ilman tulta.

Eli väität myös Sahstedtia valehtelijaksi koska on kiistänyt missään vaiheessa neuvotelleensa Myrrän kanssa.

Myös sellainen huhu oli, jossa Sahlsted lopetti Joken kanssa pitkällä olleet neuvottelut tietyn asian takia. Nämä nyt ovat vain huhuja, enkä ole väittänyt faktaksi, että näiden takia Jokke potkittiin pihalle. Siitä olen kuitenkin varma, että potkut ei ilman syytä annettu.

Ja pistetään nyt vielä, että en tunne ketään Ilveksessä toimivaa tai toiminutta henkilöä. Eli katkeruus ja sympatiat ovat ihan tulleet toimien perusteella ilman valmiita ennakoluuloja. Toivottavasti muillakin on sama.

Mutta kannattaako tuota katkeruutta vaalia enää? Kun Myrrä sanoo että on päässyt Ilves-potkuistaan yli, pitääkö nyt kuitenkin joku yksittäinen sana tai lause kaivaa ja vääntää se joksikin Ilvekselle naljailuksi? Ihan vinkiksi, varmaan Jokke tulee jostain asiasta tai ilmiöstä vastaisuudessakin KooKoon organisaatiota kiittämään tai kehumaan, niin sitä ei tarvitse automaattisesti kääntää joksikin Ilvekselle vittuiluksi. Niin tekee vain katkeruuden sumentama mieli että kun toinen sanoo kissa niin se pitää väen väkisin vääntää koiraksi.

Ja kun tämä varmaan kiinnostaa niin sanon suoraan, että kyllä, minulla oli koko ajan huono tunne näistä Myrrän potkuista. Ei siksi, että Myrrä olisi jotenkin koskematon vaan siksi että tällainen poukkoilu ja impulsiivinen päätöksenteko ei ole tuottanut Ilveksessä eikä missään muuallakaan mitään kestävää. Siihen on syynsä että vain 2 kertaa liigan 50-vuotisessa historiassa on valmentajaa kesken kauden vaihtanut joukkue juhlinut mestaruutta. Itse en olisi tehnyt Myrrälle ollenkaan jatkoja, mutta kun kerran oli tehty, niin silloin kannattaisi pitää siitä linjasta kiinni mikä on valittu.
 
Viimeksi muokattu:

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 557
Sanon nyt vaan sen, että kyllä tässä Myrrän potkut-casessa Ilves itse oman ”mainehaittansa” teki. Ei tarvitse kuin käydä lukemassa somea ko. uutisen osalta. Aamulehden yleisökirjoituksia ko. uutisen alta. Tai vaikka Ilveksen ”Kiitos Jokke” twiittiä.

Iso yleisö ei tiedä yksityiskohtia, eikä ole kiinnostunut. Lukevat vain otsikon missä lukee ”Ilves kenkii valmentajansa sarjakärjestä”. Tai ”Myrrä toi ensimmäisen mitalin 20 vuoteen - kiitoksena potkut 14 vuoden työstä”.

Siihen päälle sekä Myrrän, että Ilves-johdon vihjailut puolin ja toisin niin soppa on valmis.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 854
Eteenpäin nyt, ihan oikeasti.

Jos tämä lanka ei tuota mitään muuta, kuin vuosikausia saman kehän kiertämistä ja muiden käyttäjien mollaamista, niin ylläpidolle ei jää muita vaihtoehtoja kuin laittaa ketju lukkoon.
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 194
Tässä on mielestäni se suurin ero näiden kahden välillä.

Itse olin tyytyväinen Myrrän aikaan, mutta otin ilolla vastaan vaihdon Pennaseen.

Jälkiviisastelua minun mielestä se, että Pennasen palkkausta pidetään virheenä koska oli kuitenkin silloin "Liigan tavotelluin valmentaja" jonka perässä oli useampi seura.

Se miten Pennasen aika päättyi Ilveksessä oli tottakai valtava pettymys, mutta "vahingoitti" vain ja ainoastaan Pennasta itseään.
Hyvä, että joku ymmärtää. En tiedä eivätkö muut ymmärrä oikeasti tätä eroa vai esittävätkö vain etteivät ymmärrä.
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 194
Minä kysyin että onko mitään konkreettista näyttöä tästä Joken valehtelusta kuin pari nimimerkkiä. Toisin kuin Joken kohdalla, Pennasen valehtelu ja muutenkin paskamainen käytös Ilvestä kohtaan nyt on ollut helppo todentaa kun löytyy kuvamateriaalia että Antti tietää kyllä että play-off sarjan jälkeen kätellään ja Ilveksestä kiistettiin että mitään suositusta olla menemättä jäälle on annettu.
Ei ole konkreettisempaa näyttöä. Siihen nähden, että vaadit minulta vaikka mitä todisteita viljelet aika köykäisillä näytöillä Pennasesta valehtelijaa. Pennanen itse myönsi käsittääkseni keksineen hätävalheen kättelyn väliin jättämisestä. Se on selvä ja mielestäni ei niin paha, kun itse myönsi valehdelleensa. Ehkä ei silloin halunnut kertoa oikeata syytä ettei "lokaa" Ilveksen faneja. Myöhemmin kuitenkin vaihtoi syyn kättelemättömyyteen turvallisuusseikoilla. Sinun aukoton todistuksesi valehtelusta on, että Ilveksessä kiistetään että olisi annettu mitään suositusta olla menemättä jäälle. Ei Pennanen missään mielestäni sanonut, että suositus olisi tullut Ilvekseltä, niin miten Ilveksen lausunto voi kumota Pennasen sanat.
Eli nyt väität että jopa se Ilveksen turvallisuushemmokin valehtelee kun nimenomaan kiisti että mitään kieltoa mennä jäälle Pennaselle olisi annettu. Antti myös väänsi lausunnoissaan kuvan Ilveksestä jonain massiivisena painekattilana jossa jopa hänen kaltaisensa huippuvalmentaja murtuu paineiden alla. Miksi muuten jopa Timur Kärjenkin piti viheltää peli poikki ja muistuttaa että Ilveksessä yhteisö on voimavara eikä taakka? Tämäkö sitten ei vahingoita Ilveksen julkisuuskuvaa mutta potkuistaan puhuminen sitten on niin valtavan kamalaa? Kiitos Antin lausuntojen, Ilves on nyt niin pitkään "Tampere Maple Leafs" kunnes se onnistuu mestaruuden voittamaan tai ainakin etenemään finaaleihin.
En ole missään vaiheessa puhunut Ilveksen turvallisuushemmosta. Käsittääkseni Ilveksen turvallisuushemmo ei ole maailman ainoa turvallisuushemmo. Sanomani oli tämä: "syy oli joku vahva suositus viranomaisilta tai joltain turvallisuushemmolta" Tuossa oli vielä viranomiasilta tai joltain turvallisuushemmolta. Jos sinä ajattelet, että Antti oli kysynyt Ilveksen turvallisuuspäälliköltä, niin älä sitä minun suuhuni pistä. Nuo Antin lausunnot Ilveksen kovista paineista ja vertaaminen Torontoon olivat ainakin itselle positiivinen asia. Täällä eletään tunteella ja seura merkkaa jotain. Jollain se vaan oli mennyt yli ja ilmeisesti liittyi pelaajan ja valmentajan uhkailuun. Varmasti Pennanen yritti tuolla kommentilla saada paineet itselleen ja ehkä herätettyä uhkailijaa/uhkailijoita, että ei ole kovin fiksua toimintaa. Eikö mielestäsi Antti olisi saanut sanoa näistä uhkailuista, vai olivatko nekin valetta.
Eli väität myös Sahstedtia valehtelijaksi koska on kiistänyt missään vaiheessa neuvotelleensa Myrrän kanssa.
Huoh. En ole edes nähnyt Sahlstedin lausuntoa missä kiistää neuvottelut Myrrän kanssa. Enkä sanonut faktaksi, että olisi neuvotteluja käyty. Sanoin vaan, että paljon oli huhuja siitä. Eikä se luultavasti olisi ensimmäinen UTJ joka kiistää neuvottelut, vaikka niitä olisi käyty. Luultavasti ei olisi viimeinenkään. Tätäkään mahdollista valhetta en pidä isona asiana, kun sillä lähinnä suojellaan seuraa.
Mutta kannattaako tuota katkeruutta vaalia enää? Kun Myrrä sanoo että on päässyt Ilves-potkuistaan yli, pitääkö nyt kuitenkin joku yksittäinen sana tai lause kaivaa ja vääntää se joksikin Ilvekselle naljailuksi? Ihan vinkiksi, varmaan Jokke tulee jostain asiasta tai ilmiöstä vastaisuudessakin KooKoon organisaatiota kiittämään tai kehumaan, niin sitä ei tarvitse automaattisesti kääntää joksikin Ilvekselle vittuiluksi. Niin tekee vain katkeruuden sumentama mieli että kun toinen sanoo kissa niin se pitää väen väkisin vääntää koiraksi.
Voin luvata, että en kritisoi Jokkea jos kehuu KooKoota. Sehän on Joken homma nyt. Kenen leipää syöt sen lauluja laulat. En ymmärrä miksi se olisi Ilvekselle naljailua, jos ei kehuihin lisää, että Ilveksessä tämä asia hoidettiin huonosti. Tuokin mielestäni menee hyvin, jos se pitää paikkansa eikä siihen ole keksitty lapin lisää.
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 100
Olennaisinta olisi, että sinä tunnistaisit varmuudella ne sienet mitä sinä syöt.
Takavuosina oli valistuskampanja, jonka julisteessa muistaakseni sanottiin näin: "Tunne myrkkysienet - Syö vain tuntemiasi sieniä". Ei ehkä ihan priimaa nuo sanavalinnat?
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 125
Muutama vuosi Jokkea ja hänen kokemia vääryyksiä kun vielä jauhetaan, niin hänestä on leivottu ”valmentaisi NHL:ssä jos” ja ”olisi tulevaisuuden Hall of Fame-jäsen jos” Ilves (ja yhden nimimerkin saaliiksi ottama) henkilö nimeltä ”timo” (huom.pienellä alkukirjaimella) ei olisi tämän legendan uraa pilannut. Mahtavaa suorittamista. Onneksi jouko löysi töitä.
 
Viimeksi muokattu:

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 205
Tuo oli aika helvetin hyvin sanottu ylempänä. Pennanen nolasi itsensä ja tuntuu kantaneen suurimman häpeän mukanaan pois. Nyt on uudet tuulet ja Ilvekselle ei edes paljoa irvailla, koska niin uskottava kaveri tuli tilalle. Jouko taas ehdottomasti nolasi Ilveksen kommenteillaan.
 

Hupsukorva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
694
Jotenkin skitsoa, että tämän kauden alku on ovella ja täällä pohditaan ties monettako sivua syvällä paatoksella, kumpi kahdesta nykyistä edellisestä valmentajasta on ehkä valehdellut "pahemmin".

Eikö tämän jankkaamisen ja asian tapetilla olon jatkaminen erään nimimerkin toimesta nyt ole juuri sitä mainostettua seuran vahingoittamista? :D

Ja miksi Myrrältä kysytään Ilves-asiaa edelleen, ja vastakin? Koska se herättää tunteita, ihan kuten tämän ketjunkin sielunelämää ja viimeaikaista lentoonnousua seuraava huomaa. Ja mukavan miehen maineessa oleva Myrrähän jaksaa vastata, koska valmentajan kuuluu niin tehdä. Ehkä joskus jossakin on raja, jolloin hän toteaa, että josko ei nyt enää tätä...

Voi sitä ilkkumisen ja lällättelyn määrää tässä ketjussa, kun syystä selkeästi pienemmän kertoimen Ilves voittaa KKn joukkueiden kohdatessa.

Lisäksi surettaa jo nyt se, kun Niemelä lähtiessään - luultavasti jo hyvän aikaa sitä ennen - muuttuu täällä monen muun tavoin kuolevaiseksi, juudakseksi, pelaajia mukanaan vieväksi petturiksi, typeräksi turhanhymyilijäksi ja vaikka miksi. Mestaruus, ehkä juuri ja juuri finaalipaikka (ei sekään jos hävitään sarja ihan pystyyn), voinee hänet tältä pelastaa. Parhaassa tapauksessa ehkä jo seuraavan valmentajan ekalla kaudella hiipuu isoin kitinä ja valitus siitä, mikä kaikki meni pieleen ja oli Niemelän syytä?

Ilves-yhteisö ei kuulemma ole taakka vaan voimavara. Tätä foorumia lukiessa se vaan välillä on vaikea saada pidettyä mielessä. Puukkoa asemoidaan omien selkään hyvinkin nopeasti, ja syyksi sille riittää omaa mutua tukeva foorumilta luettu huhu.

Yritän varmaan olla eksymättä tähän ketjuun taas hetkeen. Peruspositiiviselle ihmiselle turhan raskasta settiä. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös