Alfred Lammas
Luottopelaaja
Ei varmaankaan ole ajankohtaista miettiä nyt Myrrän jatkoa. Parhaassa ja huonoimmassa tapauksessa voisi keväällä ollakin hyvä tarkastella sopimustilannetta.
Valmennuksella pitää olla urheilulliselle menestykselle omat tavoitteet ja Myrrälle se on aivan varmasti mestaruus sopimuksen aikana. Jatkosopimukselle olisi näitä tavoitteita vaikee keksiä jos Ilveksessä on se suurin tavoitettu.Vähän luulen et Jokke on vielä ensi kauden ja sitten hän katselee markkinoita Keski-Euroopan puolelle. Ilveksen valmentajanpaikkaa pedattaneen Laurentius Berryhillille. Ja onhan tuossa Myrrän ajanjaksossa jo vuosia samassa joukkueessa. Ensi kausi on 7 vuosi Ilveksen liigajoukkueen mukana, joista neljä päävalmentajana. Ehkä Joukokin haluaa nähdä muutakin.
”En voi ymmärtää tekoa millään tavalla. Tämä kertoo paljon koko joukkueen ja valmentajan arvoista. Mihin jäi pelin ja tuloksen kunnioitus?” Ilveksen luotsi Jouko Myrrä muotoili.
Äänestä aisti, että Myrrän olisi tehnyt mieli ladata täyslaidallinen.
Tässä lainaus Aamulehdestä, maksumuurin takana.
Hyvä Jokke, hyvin annettu palautetta, mutta ei kuitenkaan edetty Partasliipparin tasolle itkemisessä! Loistavaa.
Se oli Johansson, ei Jokke, joka sen jäähyn otti. Ja IkosJoonalta jäi Repo pitämättä jatkoilla siinä maalin edessä, ei Jokella.Mä en ymmärrä miten valmentaja voi seistä eleettömästi ja katsella kun oma joukkue kusee alleen tollalailla, kait se on se Myrrän nerokkuus juuri siinä. Mä en haluaisi nähdä tätä samaa vitun sulamisen saagaa enää koskaan, mutta mikäs siinä ku on Niin ihana pistekeskiarvo.
Myrräkö siä kentällä ne väärät ratkasut teki?Mä en ymmärrä miten valmentaja voi seistä eleettömästi ja katsella kun oma joukkue kusee alleen tollalailla, kait se on se Myrrän nerokkuus juuri siinä. Mä en haluaisi nähdä tätä samaa vitun sulamisen saagaa enää koskaan, mutta mikäs siinä ku on Niin ihana pistekeskiarvo.
Se oli Johansson, ei Jokke, joka sen jäähyn otti. Ja IkosJoonalta jäi Repo pitämättä jatkoilla siinä maalin edessä, ei Jokella.
Mihin vittuun se Jokke panttaa niitä aikalisiä?