Jyrki Jokipakka

King98

Luottopelaaja
No Jykän pelityyli on ollut samanlainen sieltä junnuista asti.

Aiemminkin kirjoitin, että monet saavat vain aika paljon anteeksi sillä tsempillä ja tekoraatamisella. Esimerkkejä löytyy tämänkin vuoden joukkueesta.
Juuri näin, kerrankin ollaan samaa mieltä :D

M22

Luottopelaaja
Sopimus on tehtynä Liigaan.
Voisiko näin varmalle tiedolle saada jotakin lähdettä? En epäile tietojasi, mutta yksittäisenä lauseena tuo on ihan pelkkä "one liner" ja en tiedä, mutta eikös niistä lähteistä ole täällä moneen kertaan muistuteltu, vai ymmärränkö väärin?

Keltavihreäpeto

Vakiokokoonpanossa
Täytyy kyllä ihmetellä mikä fiksaatio Tapparalla on hankkia Ilves-kasvatteja. Itseä on sylettänyt etukäteen lähes jokainen Tapparassa pelannut hankinta (vaikkei kasvatti olisikaan) oli sitten kyseessä Kontiola, Elorinne, Petriläinen jopa Utunenkin jne.. Oikeastaan ainut joka ei sylettänyt niin Haapala sen jälkeen kun sieltä kuoriutui Ilves-fani, mutta alkuun hänkin vähän herätti epäilyksiä.

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Ihan turha puhua jostain Ilves-sydämestä kun ei näy teoissa millään tavalla. Joku osakeantiin osallistuminen oli vaan sen ajan Ilveksen markkinointitemppu.

Keltavihreäpeto

Vakiokokoonpanossa
Ihan turha puhua jostain Ilves-sydämestä kun ei näy teoissa millään tavalla. Joku osakeantiin osallistuminen oli vaan sen ajan Ilveksen markkinointitemppu.

Mutta Ilveksen puolustus alkaa olemaan sen verran kivikova, että ei välttämättä ole enään Jokipakasta kiinni tuleeko sinne vaikka haluaisi. Osalle Ilves-sydämmen omaaville on pakko sanoa ei kiitos.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Mutta Ilveksen puolustus alkaa olemaan sen verran kivikova, että ei välttämättä ole enään Jokipakasta kiinni tuleeko sinne vaikka haluaisi. Osalle Ilves-sydämmen omaaville on pakko sanoa ei kiitos.
Jos täytyy valita Friman tai Jokipakka niin itse valitsen Frimanin.

Friman - Johansson
Utunen - Pelli
Parikka - Latvala
Soini

Pikkusen vaikea tuohon on Jokipakan hintaiselle puolustajalle on paikkaa löytää.

Ja täytyy muistaa, että itse olin itse tyytyväinen Jykän edelliseen Ilves kauteen.

Slite

Luottopelaaja
Kyllä mielestäni tuossa Jokipakan flegmaattisuudessa on huomattavasti palstalisää. Pidän Ilves-mainettaan parempana, mutta silti sata kertaa sadasta Friman jos nämä olisivat vaihtoehdot.

Asylum

Luottopelaaja
Friman - JJ -pohdinnassa varmasti Timo haluaa jatkuvuutta, mikäli Friman jatkaa. Onhan hän vähän nuorempikin kun Jokipakka.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Voisiko näin varmalle tiedolle saada jotakin lähdettä? En epäile tietojasi, mutta yksittäisenä lauseena tuo on ihan pelkkä "one liner" ja en tiedä, mutta eikös niistä lähteistä ole täällä moneen kertaan muistuteltu, vai ymmärränkö väärin?
Pelaajan lähipiiri.

Jos täytyy valita Friman tai Jokipakka niin itse valitsen Frimanin.

Friman - Johansson
Utunen - Pelli
Parikka - Latvala
Soini

Pikkusen vaikea tuohon on Jokipakan hintaiselle puolustajalle on paikkaa löytää.

Ja täytyy muistaa, että itse olin itse tyytyväinen Jykän edelliseen Ilves kauteen.
Itse taas luulen että ei se pakisto kuitenkaan tuon näköinen ole kauden loppuun kun mennään ja tankkausta tehdään aina.

Jokipakka tuohon ja Latvala/Soini taistelee seiskapakin tontista.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Pelaajan lähipiiri.

Itse taas luulen että ei se pakisto kuitenkaan tuon näköinen ole kauden loppuun kun mennään ja tankkausta tehdään aina.

Tässä tullaan nyt sitten tähän.
L - R
L - R
L - R

JOS Friman ei jatka meillä niin sitten mää kyllä ihmettelen isosti mitä Tillu on nukkunut Jokipakan kanssa.

Blackhawk

Luottopelaaja
Olet siis sitä mieltä että veti totaalisena velttoiluna ja hasardina koko kauden läpi?

Sen verran tullut kuitenkin Jykän uraa seurattua että tiedostan sen pelityylin puutteineen. Aiemminkin olen kirjoittanut että mielestäni lopulta saatiin ihan sitä mitä odotinkin. Paransi kauden mittaan ja pleijareissa oli hyvä.

Joidenkin odotukset olivat jokseenkin kohtuuttomat ja odoteltiin jotain supertykkiä, mitä Jykä ei ole koskaan ollut. Nyt kuitenkin Saksassa hyvät kaudet alla.
Ei tietenkään pelkkää velttoilua, mutta joukkueen todennäköiseksi palkkakunkuksi 100% liikaa. Olen minäkin seurannut Jykää koko aikuisuransa ja muistikuvieni mukaan ei hän nyt sentään noin flegu ollut ennen maailmalle lähtöään. Asenteen olisi pitänyt olla sata joka saatanan ilta. Pistelinkoa en odottanut, mutta jämäkkää yleispuolustajaa. Pistesaldo oli kokolailla odottamani kaltainen.

Redondo

Vakiokokoonpanossa
Täytyy kyllä ihmetellä mikä fiksaatio Tapparalla on hankkia Ilves-kasvatteja. Itseä on sylettänyt etukäteen lähes jokainen Tapparassa pelannut hankinta (vaikkei kasvatti olisikaan) oli sitten kyseessä Kontiola, Elorinne, Petriläinen jopa Utunenkin jne.. Oikeastaan ainut joka ei sylettänyt niin Haapala sen jälkeen kun sieltä kuoriutui Ilves-fani, mutta alkuun hänkin vähän herätti epäilyksiä.
Seurat näkevät pelaajat erilailla kuin fanit. Seuralle hyvä pelaaja on aina hyvä pelaaja riippumatta taustasta, toisin kuin faneille.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Täytyy kyllä enemmän ihmetellä, mikä fiksaatio Ilveksellä on olla hankkimatta omia kasvatteja ja hukata niitä ovista ja ikkunoista muualle tuolla junnuputkessa.

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Vetääkö ne liki 200 000 vuosipalkkaa? Ja puhua nyt voi aina. Jos Ilves merkitsee paljon, se myös näkyy ei pelkästään pelissä vaan joka asiassa. Jokipakasta välittyi pelkkä "välikausi"-asenne koko sen vuoden mitä täällä pelasi.
Logiikkasi mukaisesti siis nyt vaikka Lumpeelle, Siltaselle, Niinimäelle ja jopa Raipelle ei ilmeisesti Ilves merkinnyt mitään, kun pelityyli ei ollut koheltavaa tsemppikiekkoa vaan perustui peliälyyn ja sijoittumiseen. Ok sit.

Soho

Tähtipelaaja
Pelaajan lähipiiri.

Ei tuo edellä esitetty pakisto edes riitä. Nytkin on pari jätkää loukkaantuneena.

Friman-Johansson
Jokipakka-Pelli
Utunen-Parikka
Latvala-Soini

Tupo olisi jonkinlainen lähtökohta. Nythän tuosta edellä esitetystä hahmotelmasta puuttuu Gazda verrattuna tähän kauteen. Huomioidaan nyt vielä se, että Utunen tulee olemaan noin puolet tästä kaudesta sivussa, ihan liikaa ei voi hänen varaansa ensi kaudella laskea.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Ei voi päästää Jykää naapuriin, ei vain voi. Rimanalitus, jos rumaa paitaa vetää syksyllä päälle.

Blackhawk

Luottopelaaja
Logiikkasi mukaisesti siis nyt vaikka Lumpeelle, Siltaselle, Niinimäelle ja jopa Raipelle ei ilmeisesti Ilves merkinnyt mitään, kun pelityyli ei ollut koheltavaa tsemppikiekkoa vaan perustui peliälyyn ja sijoittumiseen. Ok sit.
Ethän sä nyt edes kännissä ja läpällä laita Uunoa samaan lauseeseen Ilves-legendojen kanssa! Asenteesta näillä kolmella legendalla ei jäänyt koskaan kiinni.