Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Toutain

Luottopelaaja
Siellä on Mansenpuolustaja laitettu ahtaalle. Muka dmllä tultu pistämään törkeää viestiä, mutta ylläpidon järjestelmä ei ole moista havainnut

*lisää vitsi maaseudun huonoista internet yhteyksistä tähän*

Kaveri oli kirjottamas SO ketjuun jotain mut mitään ei ole tullut ulos.

Noloa kyllä, jos noin :oops:

Asian vierestä:

Aika jännä, että moderaattori voi julkisesti paljastaa jotain käyttäjän yksityisviestien sisällöstä. Toki tässä tapauksessa paljastettiin käytännössä vain se, ettei sisältöä ole. Mielenkiintoinen tapaus silti.

Luikaus

Luottopelaaja
Eikös Sasha ainakin ole lukenut foorumia joskus?

Tekisitkö Sasha uutisartikkelin asiasta?
yst. Luikaus ja muu foorumin väki

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Oli miten oli niin onhan toi nyt taas vain mouhijärvi-jutut tasoa. Aletaan epäillä jotain nimimerkkiä ja käännetään asia ihan muualle kuin näihin natsijuttuihin ja tähän siis osallistuu vielä mode joka siis ilmeisesti voi lukea sakin YKSITYISVIESTEJÄ. Jos olisin mouhari niin voi helvetti että häpeäisin omien touhuja. Todistettu on että näitä natseja siellä häärää mutta ei, epäillään omia ja vieraita trollauksesta. Vitun mouhonatsit.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Eikös Sasha ainakin ole lukenut foorumia joskus?

Tekisitkö Sasha uutisartikkelin asiasta?
yst. Luikaus ja muu foorumin väki
Luuletko että Sashaa tai muitakaan toimittajia tämä kiinnostaa kun kyse ei ole Osastosta? Jos tälläistä olisi meidän puolelta paljastunut niin oltaisiin kaikki jo torilla häpeäpuussa.

• Tykkää
Reactions: CTS

Luikaus

Luottopelaaja
Luuletko että Sashaa tai muitakaan toimittajia tämä kiinnostaa kun kyse ei ole Osastosta? Jos tälläistä olisi meidän puolelta paljastunut niin oltaisiin kaikki jo torilla häpeäpuussa.
Ei varmasti kiinnosta, kuhan vitsailen.

Matt Pinestone

Rivipelaaja

Asian vierestä:

Aika jännä, että moderaattori voi julkisesti paljastaa jotain käyttäjän yksityisviestien sisällöstä. Toki tässä tapauksessa paljastettiin käytännössä vain se, ettei sisältöä ole. Mielenkiintoinen tapaus silti.
Itseäni ihmetyttää, että moderaattori joka nyt on ohjannut keskustelun muualle natseilusta on yllättäen myös 88 Lindros fani. Ihanko sattumaa vain:D

Liitteet

• Screenshot_20241219_124158_Chrome.jpg
    Screenshot_20241219_124158_Chrome.jpg
    63,2 KB · kertaa luettu: 166

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen

Asian vierestä:

Omasta mielestäni on vähintäänkin kyseenalaista, että joko he tai joku heidän järjestelmän osa pystyy lukemaan ja analysoimaan YKSITYSVIESTEJÄ.

Ei ne kauhean yksityisiä ainakaan siinä tapauksessa ole, vaikka siis hyvä, että paskapuheet tuodaan ilmi. En silti näe kauhean hyvänä asiana tonkia kenenkään yv-boksia.

Toutain

Luottopelaaja
Itseäni ihmetyttää, että moderaattori joka nyt on ohjannut keskustelun muualle natseilusta on yllättäen myös 88 Lindros fani. Ihanko sattumaa vain:D

Tämä voi oikeastikin olla sattumaa, mutta kiitos huomiosta. Yhtä päräyttävään tilannekomiikkaan harvoin törmää :D

Moraalinvartija

OS41 Lutuurituottaja
Ei ne kauhean yksityisiä ainakaan siinä tapauksessa ole, vaikka siis hyvä, että paskapuheet tuodaan ilmi. En silti näe kauhean hyvänä asiana tonkia kenenkään yv-boksia.

Ainakin @Raipen Lätty aina kyselee multa, että miksi lähetän isorintaisista blondeista kuvia Punakoneelle privassa...

Edit. Isorintaisilla tarkoitan naisoletettuja joiden kalsiumikanuunat ovat enemmän kuin käteensopivia. Sellaisia Latvalan pään kokoisia

Mansenpuolustaja tapparan foorumilta täs moro. Mua syytetään nyt valehtelusta, joten laitan tähän liitteeksi nuo screenshotit saamistani yksityisviesteistä. Tunnekuohuissani tuli liioiteltua niiden sisältöä, mutta haluan kuitenkin todistaa että olen niitä saanut toisin kuin Tappara.co:n ylläpito väittää. Joku mode siellä esti minua laittamasta viestejä, joten laitan ne nyt tänne pakon edessä. Tiedän että monet tappara.co:n kirjoittajat lukevat myös tätä palstaa.
IMG_9166.jpeg
Tappara.co:n ylläpitäjä pyysi siis minua avaamaan tätä asiaa enemmän, mutta samalla hän kuitenkin rajoitti kirjoittamisoikeuttani, sekä minulta myös otettiin chat-palvelu pois käytöstä. En siis pysty enää tarkastelemaan vanhoja viestejäni. Ilmeisesti ylläpito luulee, ettei minulla ole kuvakaappauksia tallessa. Kerrassaan erikoista toimintaa näin suuren foorumin ylläpidolta. Yritin ottaa yhteyttä ylläpitoon, mutta he eivät enää hyväksy viestejäni kanavalle. Koko kanava haluaa nyt sulkea minut pihalle, sillä ilmeisesti kirjoitukseni eivät heitä miellyttäneet.

Enempää ei itseäni kiinnosta aiheesta keskustella kummallakaan foorumilla, mutta ärsytti että omassa yhteisössä näin vakavaa asiaa vähätellään ja peitellään.

Liitteet

• IMG_9165.jpeg
    IMG_9165.jpeg
    126,9 KB · kertaa luettu: 477
Viimeksi muokattu:

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Ainakin @Raipen Lätty aina kyselee multa, että miksi lähetän isorintaisista blondeista kuvia Punakoneelle privassa...

Edit. Isorintaisilla tarkoitan naisoletettuja joiden kalsiumikanuunat ovat enemmän kuin käteensopivia. Sellaisia Latvalan pään kokoisia
Voisit vaan laittaa suoraan mulle.

Tällä alustalla ei moderaattorit edes pääse käsiksi muiden yksityisviesteihin. Tai sit en vaan osaa (eikä tarvetta myöskään osata) :D

Toutain

Luottopelaaja
Mansenpuolustaja tapparan foorumilta täs moro. Mua syytetään nyt valehtelusta, joten laitan tähän liitteeksi nuo screenshotit saamistani yksityisviesteistä. Tunnekuohuissani tuli liioiteltua niiden sisältöä, mutta haluan kuitenkin todistaa että olen niitä saanut toisin kuin Tappara.co:n ylläpito väittää. Joku mode siellä esti minua laittamasta viestejä, joten laitan ne nyt tänne pakon edessä. Tiedän että monet tappara.co:n kirjoittajat lukevat myös tätä palstaa.
katso liitettä 11639Tappara.co:n ylläpitäjä pyysi siis minua avaamaan tätä asiaa enemmän, mutta samalla hän kuitenkin rajoitti kirjoittamisoikeuttani, sekä minulta myös otettiin chat-palvelu pois käytöstä. En siis pysty enää tarkastelemaan vanhoja viestejäni. Ilmeisesti ylläpito luulee, ettei minulla ole kuvakaappauksia tallessa. Kerrassaan erikoista toimintaa näin suuren foorumin ylläpidolta. Yritin ottaa yhteyttä ylläpitoon, mutta he eivät enää hyväksy viestejäni kanavalle. Koko kanava haluaa nyt sulkea minut pihalle, sillä ilmeisesti kirjoitukseni eivät heitä miellyttäneet.

Enempää ei itseäni kiinnosta aiheesta keskustella kummallakaan foorumilla, mutta ärsytti että omassa yhteisössä näin vakavaa asiaa vähätellään ja peitellään.

Kyllä, liioittelit viestien sisältöä, mikä on sääli. Liioittelu on jopa lievä sana tässä tapauksessa.

Mutta mitä taas tulee tähän toiseen asiaan, niin melkoista touhua. Varmistan, että ovatko nuo saamasi yksityisviestit siis tulleet ennen kuin mode palstalla kertoi, ettei sulle sellaisia ole tullut?

Pok

Tähtipelaaja
Päivä 2 eikä Otto Rauhala ole vieläkään tuominnut kannattajien fasismia ja rasismia, alkaa näyttää siltä että se on sallittujen listalla.

Siitähän on jo jotain 1 000 päivää kun ei tuominnut kannattajiensa törkeän rasistista huutelua ja jotain 300 päivää kun ei kieltäytynyt kapteenina pelaamasta ja harjoittelemasta samassa joukkueessa raiskauksesta syytteessä olevan Topi Rönnin kanssa.

Aivan tekopyhä pelle.

Moraalinvartija

OS41 Lutuurituottaja
katso liitettä 11639Tappara.co:n ylläpitäjä pyysi siis minua avaamaan tätä asiaa enemmän, mutta samalla hän kuitenkin rajoitti kirjoittamisoikeuttani, sekä minulta myös otettiin chat-palvelu pois käytöstä. En siis pysty enää tarkastelemaan vanhoja viestejäni. Ilmeisesti ylläpito luulee, ettei minulla ole kuvakaappauksia tallessa. Kerrassaan erikoista toimintaa näin suuren foorumin ylläpidolta. Yritin ottaa yhteyttä ylläpitoon, mutta he eivät enää hyväksy viestejäni kanavalle. Koko kanava haluaa nyt sulkea minut pihalle, sillä ilmeisesti kirjoitukseni eivät heitä miellyttäneet.

:DDDDDDDDDDD

Tää alkaa olemaan jo yhtä sekava soppa kun se Ville Koistisen 7-vuoden sopimus aikanaan

Supin tukit

Luottopelaaja

Siis mitä vittua, naapurin foorumilla aletaan rajoittamaan ihmisten keskusteluoikeuksia MODEJEN toimesta??

Ensinnäkin: Hyi vittu mikä Pohjois-Korea
Toisennakin: Minkä helvetin takia modet haluavat vaimentaa seuran kannattajatoiminnan ympärillä pyörivää fasismipelleilyä koskevaa keskustelua? Ihan oikeasti, mikä tässä voi olla motiivi?

Kiitos kun toit asian tänne. Vaikka kyllä sää "vähän" ylireagoit jos noi viestit koit uhkaaviksi :D

Silti, pointti pysyy. Miksi tappara.co ylläpito pyrkii hiljentämään oman palstansa käyttäjiä, ja miksi he pyrkivät levittämään (nyt ilmeisesti valheellista) tietoa palstan käyttäjien yksityisviesteistä?

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Ei oo todellista.
Näin toimii se "parempi ja asiallisempi " palsta.
Tekopyhää.
Jatkakaa, aika viihdettäkin osittain vaik itse aihe on kuvottava ja vastenmielinen, hyi.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja

Mitä aktuaalista vittua mä just luin?:D
Siis tyyppi lyö todisteita tuolla pöytään niin nyt modet pyytää selventämään asiaa ja sulkevat sitten kuitenkin kaiken kommentoin ulkopuolelle?
Loppuu sanat kuvailemaan tota mouhoforkan touhua jumalauta. :D
Natseja puolustellaan ihan modejen puolesta ja ne jotka tuo asioita esille, hiljennetään.:D

Blackhawk

Luottopelaaja
Tämä politiikan ja ääri-sitä ja ääri-tätä sotkeminen jääkiekkoon ja ylipäätään aiheen sotkeminen kannattajiin että sen ja sen joukkueen kannattajista on fasistejaäärioikeistolaisiaäärivasemmistolaisia on sellaista vittusaatanaa että kiitos ei tätä lätkän puolelle. Kaikki ääri-toiminta on yleensä perseestä. Eiköhän jokaisen joukkueen kannattajissa ole eri eri poliittisia näkemyksiä omaavia ihmisiä eikä sitä pidä millään tapaa sotkea niin hienoon lajiin kuin jääkiekko on.

Viimeksi muokattu: