Mansenpuolustaja tapparan foorumilta täs moro. Mua syytetään nyt valehtelusta, joten laitan tähän liitteeksi nuo screenshotit saamistani yksityisviesteistä. Tunnekuohuissani tuli liioiteltua niiden sisältöä, mutta haluan kuitenkin todistaa että olen niitä saanut toisin kuin Tappara.co:n ylläpito väittää. Joku mode siellä esti minua laittamasta viestejä, joten laitan ne nyt tänne pakon edessä. Tiedän että monet tappara.co:n kirjoittajat lukevat myös tätä palstaa.
katso liitettä 11639Tappara.co:n ylläpitäjä pyysi siis minua avaamaan tätä asiaa enemmän, mutta samalla hän kuitenkin rajoitti kirjoittamisoikeuttani, sekä minulta myös otettiin chat-palvelu pois käytöstä. En siis pysty enää tarkastelemaan vanhoja viestejäni. Ilmeisesti ylläpito luulee, ettei minulla ole kuvakaappauksia tallessa. Kerrassaan erikoista toimintaa näin suuren foorumin ylläpidolta. Yritin ottaa yhteyttä ylläpitoon, mutta he eivät enää hyväksy viestejäni kanavalle. Koko kanava haluaa nyt sulkea minut pihalle, sillä ilmeisesti kirjoitukseni eivät heitä miellyttäneet.
Enempää ei itseäni kiinnosta aiheesta keskustella kummallakaan foorumilla, mutta ärsytti että omassa yhteisössä näin vakavaa asiaa vähätellään ja peitellään.