Ota minun nimellä ja numerolla.Tekisi mieli itsekkin tuo paita tilata,mutta kun ei osaa päättää kenen nimi ja numero selkään
Pentikäinen #82Tekisi mieli itsekkin tuo paita tilata,mutta kun ei osaa päättää kenen nimi ja numero selkään
Ota 10/Suomi isoon harkintaanTekisi mieli itsekkin tuo paita tilata,mutta kun ei osaa päättää kenen nimi ja numero selkään
Tämä itsellä lähtee vihdoin ostoonOta 10/Suomi isoon harkintaan
Ota 10/Suomi isoon harkintaan
Antilan nimi olisi kova. Mutta Lööke tai Suomi oma ehdotus.Tekisi mieli itsekkin tuo paita tilata,mutta kun ei osaa päättää kenen nimi ja numero selkään
Varmasti se paras ja sellanen mikä muistetaan pitkään koska... Tiätte kaikki kyllä.Tämä itsellä lähtee vihdoin ostoon
Mulla on tuolta kaudelta Larssonin fanipaita. Olin silloin menossa ostamaan Burakovskyn paitaa, mutta myymälänhoitaja ei mistään löytänyt sitä ja lopuksi tokaisi: ”yksi oli mutta näyttää siltä, että se on pöllitty!”Vaikka en itse fanipaitoja käytä, niin en voisi olla hankimatta, jos voisi saada "97-98 edition" Burakovskyn
Mulla on tuolta kaudelta Larssonin fanipaita. Olin silloin menossa ostamaan Burakovskyn paitaa, mutta myymälänhoitaja ei mistään löytänyt sitä ja lopuksi tokaisi: ”yksi oli mutta näyttää siltä, että se on pöllitty!”
No, otin sitten Larssonin paidan.
Eikös noita paitoja saanut aikoinaan ihan millä vaan haluamallaan nimellä ja numerolla, vai pitikö ottaa mitä rekissä oli tarjolla?Toki Burakovskyn paitoja ei varmasti ehditty montaa painaa, joten harvinaisuus se kieltämättä olisi.
Mä hain ainakin omani ihan rekistä. En tiedä oliko painatusta tuolloin tilattavissa. Paita itsessään on ainakin todella ohutta reikäkangasta.Eikös noita paitoja saanut aikoinaan ihan millä vaan haluamallaan nimellä ja numerolla, vai pitikö ottaa mitä rekissä oli tarjolla?
Mäntykivi 12 ja väri valkoinen. Olisikohan mitään? Onko muut tilanneet tuota valkoista versiota - onko hieno livenä?
Eikös noita paitoja saanut aikoinaan ihan millä vaan haluamallaan nimellä ja numerolla, vai pitikö ottaa mitä rekissä oli tarjolla?