En muuten tajunutkaan, että Ilveksellä alkaa nyt kovien vastustajien putki:
Jos Mänty osaisi aloittaa niin tuo ketju olisi aivan törkeän laiton tehokkuudessa. Toki nytkin toimi jo todella hyvinMelkein löisin kiinni KooKoo-pelin ykkösketjun. Duunarisentteri sisään ulkomailta ja sillä loppuun asti.
Hankitaan se aloituksissa hyvä alaketjujen sentteri. Kriittisillä hetkillä voidaan laittaa vaikka ykköseen juuri tuon erikoistaitonsa ansiosta. Parasta toki olisi, että Mäntykivi oppisi taitavaksi aloittajaksi, mutta ei taida pikakurssilla onnistua ja eiköhän sitä jo treenattu olekkin.Jos Mänty osaisi aloittaa niin tuo ketju olisi aivan törkeän laiton tehokkuudessa. Toki nytkin toimi jo todella hyvin
Sitähän tässä kokoajan tehdään..Vieläkö pystyy hankkiin vierasedun pleijareihin?
Hyöritään ja pyöritään. Koitetaan maalintekoa, jos saadaan huipputontti. Muuten saa olla. Kyllä se kaveri ne sitten tekee.Hyvältä tää näyttää vai miten se mainos meni...
Mä en vieläkään ole päässy pendon pään sisälle, että mikä tämä Ilveksen "pelikirja" on??
Pitäkää vastustajan äijä vaikka loppuun asti, älkääkä vaan käyttäkö omaa päätä peli tilanteissa....
Missä se Ilveksen peli ilo ja rentous...
Ei tämä muuten huolestua, mutta kun melkein koko kausi ollut samanlaista...ja tätä ei voi laittaa nyt härkä viikkojen piikkiin eikä pelaajien...Hyöritään ja pyöritään. Koitetaan maalintekoa, jos saadaan huipputontti. Muuten saa olla. Kyllä se kaveri ne sitten tekee.
Sattuu saatanasti silmiin katsella tuota Ilveksen tekemistä. Tule jo ensi kausi.
Mun mielestä Friman pelas ton oikein. Aloituksia tarttis voittaa, nii ois jotai jakoa 4vs3 tilanteissa.Tuossa pelin lopussa oli oikein malli esimerkki siitä kun on sanottu että pidät sen oman äijäsi eli Friman piti koivusta...Friman olisi voinut Kemppaisen ottaa pois!!
Joo pelasi ehkä oikein, mutta kun siitä valmennuksen kaavasta joskus vähän irrottaisiin, niin nytkin oltaisiin voitu pelastaa se tärkeä lisäpiste.Mun mielestä Friman pelas ton oikein. Aloituksia tarttis voittaa, nii ois jotai jakoa 4vs3 tilanteissa.
Tätä tarkoitan!!!!Jalonen sanoi kyllä hyvin studiossa, kun Ilves alkaa pelaamaan vaan luomuna eli ilman liikaa miettimistä, niin peli näyttää todella hyvältä. Toihan se yksi iso tekijä on ollut kotona, että ihan liikaa mietitään omaa pelaamista, niin sen takia se näyttää hitaalta.
Täällä niin usein Frimania parjataan, et siks halusin tota korostaa et ei Niklaksen vika. Yks kauhee kämmi tänään, muute tosi hyvää peliä häneltä. Kyllä tää tästä, vähä ollaa oltu solmussa, mut 3s erä anto toivoo.Joo pelasi ehkä oikein, mutta kun siitä valmennuksen kaavasta joskus vähän irrottaisiin, niin nytkin oltaisiin voitu pelastaa se tärkeä lisäpiste.
Ei siinä hyvin pelaa joukkue kolmannen erän ja luulen/näytti sille että annettu vähän vapaammat kädet joukkueelle...