Lisäksi..Tossa nyt olisi ollut vielä 40 sekuntia sitä 4-3-yv:tä jäljellä ja senkin jälkeen ois ollut vasta 50-50-peli, niin ei voi sanoa, että tuossa jatkoaikamaalin tilanteessa hävittiin piste.
No tähän vois sanoa, että olis siinä ainakin prosentit vähän noussut voiton puolesta.Tossa nyt olisi ollut vielä 40 sekuntia sitä 4-3-yv:tä jäljellä ja senkin jälkeen ois ollut vasta 50-50-peli, niin ei voi sanoa, että tuossa jatkoaikamaalin tilanteessa hävittiin piste.
No tähän vois sanoa, että olis siinä ainakin prosentit vähän noussut voiton puolesta.
Siis mistä kaavasta nyt olisi pitänyt poiketa? Tuskin se Turunen olisi syöttänyt Kemppaiselle jos se syöttö ei olisi ollut auki vaan Friman olisi pitänyt Kemppaista. Silloinhan siellä olisi ollut se Koivunen auki ja Turunen olisi todennäköisesti pelannut kiekon sinne. Latvalan tuossa odottaisin peittävän syöttölinjaa siihen maalin kulmalle paremmin.Joo pelasi ehkä oikein, mutta kun siitä valmennuksen kaavasta joskus vähän irrottaisiin, niin nytkin oltaisiin voitu pelastaa se tärkeä lisäpiste.
Ei siinä hyvin pelaa joukkue kolmannen erän ja luulen/näytti sille että annettu vähän vapaammat kädet joukkueelle...
No ei tätä nyt aloittajien syyksi voi laittaa.Totta kai, nythän prosentit meni nolliin, mutta tosi pitkä matka olisi vielä ollut jäljellä jäähyn tappamiseen, varsinkin näillä aloittajilla, ja tosiaan sittenkin olisi ollut vasta 50-50.
Ylivoima jatkoajalla on ihan hirveä etu, sillä 4v3 on melkein sama asia pelin kannalta kuin 5v3.
Frimanin olisi pitänyt unohtaa tuossa tilanteessa Koivunen.Siis mistä kaavasta nyt olisi pitänyt poiketa? Tuskin se Turunen olisi syöttänyt Kemppaiselle jos se syöttö ei olisi ollut auki vaan Friman olisi pitänyt Kemppaista. Silloinhan siellä olisi ollut se Koivunen auki ja Turunen olisi todennäköisesti pelannut kiekon sinne. Latvalan tuossa odottaisin peittävän syöttölinjaa siihen maalin kulmalle paremmin.
Niin siis miksi?Frimanin olisi pitänyt unohtaa tuossa tilanteessa Koivunen.
Siksi kun olivat maali tilanteessa Kemppaisen kanssa face to face tilanteessa.Niin siis miksi?
Niin 4v3 tilanteessa nyt pakostikin joku äijä jää vapaaksi. Sehän se pointti mulla nyt on. Jos Friman unohtaa Koivusen ja menee maalin kulmalle kiinni Kemppaiseen niin se Koivunen olisi ollut vapaana.Siksi kun olivat maali tilanteessa Kemppaisen kanssa face to face tilanteessa.
Tarkoitan nyt tilanteessa sitä kun kemppaisella oli kohtuu reilusti aikaa laittaa ripari maaliin, niin Friman olisi voinut unohtaa sen pelikirjan ja lähteä auttamaan Latvalaa joka ymmärrettävissä on tuossa tilanteessa auttamattomasti pahasti myöhässä kun tosiaan pelattiin 4vs3.Niin 4v3 tilanteessa nyt pakostikin joku äijä jää vapaaksi. Sehän se pointti mulla nyt on. Jos Friman unohtaa Koivusen ja menee maalin kulmalle kiinni Kemppaiseen niin se Koivunen olisi ollut vapaana.
Sama. Oli hieno nousu ja luonteen näyttö kolmannessa erässä. Huomenna haetaan vieraspinnat Oulusta ja lähdetään valmistautumaan kevättä kohti.Minä näen asian niin, että tänään voitettiin piste. Ja lisäksi ryöstettiin Kärpiltä yksi.
Kuten edellä todettiin niin 3-4 alivoima jatkoajalla.. ISO todennäköisyys maalille.
Lisäksi kolmas peli neljään päivään.. miettikää sitä ja että joukkue silti nousi jopa lähelle voittoa. Minä olin jo luovuttanut ja tyytynyt kohtaloon.
Frimanhan on tuossa maalin edustalla eikä Koivusessa kiinni. Lukee ehkä tilanteen hieman väärin, mutta mihinkään kaavaan jumittumista en tuosta saa.Tarkoitan nyt tilanteessa sitä kun kemppaisella oli kohtuu reilusti aikaa laittaa ripari maaliin, niin Friman olisi voinut unohtaa sen pelikirjan ja lähteä auttamaan Latvalaa joka ymmärrettävissä on tuossa tilanteessa auttamattomasti pahasti myöhässä kun tosiaan pelattiin 4vs3.
Mutta hyvä kolmas erä Ipalta ja niinkuin Jalonen sanoi Ilveksen peli näyttää hyvälle kun pelaavat luomu kiekkoa.
Anna pendo vähän siimaa joukkueelle niin hyvä tästä kaudesta vielä saadaan.
Kyllä toi mun mielestä näyttää aivan selvästi sille, että noin on annettu ohjeet pelata.Frimanhan on tuossa maalin edustalla eikä Koivusessa kiinni. Lukee ehkä tilanteen hieman väärin, mutta mihinkään kaavaan jumittumista en tuosta saa.
Ei tätä voi peli määrän syyksi laittaa.Kyllähän tuo että noustaan 0-3 tilanteesta _kotiareenalla_ tasoihin niin kertoo siitä että joukkueessa kyllä on sitä henkistä voimavaraa. Ihmeen paljon täällä vähätellään oikeasti tuota Ilves-pelaajien kuormaa, ei varmaan ymmärretä sitä miten paljon se vaikuttaa. Nyt tosiaan kolmas peli neljään päivään ja kuudes kymmeneen.
Erittäin iloinen olen lopun noususta.
Pelitapaa on kritisoitu ja pakko yhtyä siihen siinä mielessä, että ihan noin kontrolloitua ja kurinalaista sen ei pitäisi olla. Meillä on kuitenkin taitavia pelureita. Varsinkin tällaisina iltoina kun ollaan väsyneitä niin tuo kulmaralli ei meinaa purra halutusti, kun ei jakseta tehdä hommia.
Nyt on hankalampi vaihe kun pelejä on paljon, kyllä se tästä raikastuu.