Kausiketju 2023-2024 - Pendolinon matka jatkuu

Toutain

Luottopelaaja
En mä lähtisi Kärppiä laskemaan leikistä ulos. Vaivihkaa keränneet 28 pistettä edellisestä 13 pelistä.

Ei tietenkään voi ulos laskea, mutta vaikea on uskoa. Melko sopiva ohjelma ollut ja sitten taas kun näitä laadukkaita joukkueita vastassa, niin hankalaa. Viimeisin Lukko-peli oli hauska, kun Kärpillä ei kotikaukalossaan niin kuin yhtään mitään palaa, vaikka jotenkin pisteen saivat. Vapautuihan touhu tietysti, kun Marjamäestä eroon, mutta ei siellä sellaista meininkiä silti ole, että mulla uskoa riittäisi. Kokoonpanossakin ongelmansa ja etenkin alakerta on kaiken kaikkiaan heikko. Toki vahvistuksia tullee vielä ja se voi muuttaa ajatuksia hieman.

Ilves97

Luottopelaaja
Ei tietenkään voi ulos laskea, mutta vaikea on uskoa. Melko sopiva ohjelma ollut ja sitten taas kun näitä laadukkaita joukkueita vastassa, niin hankalaa. Viimeisin Lukko-peli oli hauska, kun Kärpillä ei kotikaukalossaan niin kuin yhtään mitään palaa, vaikka jotenkin pisteen saivat. Vapautuihan touhu tietysti, kun Marjamäestä eroon, mutta ei siellä sellaista meininkiä silti ole, että mulla uskoa riittäisi. Kokoonpanossakin ongelmansa ja etenkin alakerta on kaiken kaikkiaan heikko. Toki vahvistuksia tullee vielä ja se voi muuttaa ajatuksia hieman.
Lähinnä mä mietin tässä runkosarjan osalta kärkinelikkoa. Siinä kuitenkin pisteet ratkaisee. Playoffeja en ole lähtenyt vielä mitenkään ennakoimaan, mutta ei mullakaan niiden osalta ole Kärppiin luottoa.

Toppapöksy666

Luottopelaaja
En muuten tajunutkaan, että Ilveksellä alkaa nyt kovien vastustajien putki:

Tää on hiano vaihe runkosarjassa. Nyt mitataan meidän jengiä.

2p/o jos tosta setistä otetaan voidaan sitä pitää kovana suorituksena ja jopa runkosarjan voiton kannalta aika iso jakso alkamassa.

Tasaista on tossa sarjataulukon kärjessäkin. Top-2 sijoitus olisi mielestäni erinomainen suoritus runkosarjaan näillä näytöillä.

IhanJuniori

Junioripelaaja
En muuten tajunutkaan, että Ilveksellä alkaa nyt kovien vastustajien putki:

Tämähän on erittäin hienoa.
Päästään nyt testaamaan tasoa ihan tosissaan näitä kärkiporukoita vastaan.

Laitetaan nyt oma veikkaus vielä pisteistä.

10/15 olisi todella todella kova suoritus tästä.

Veikkaan, että sieltä tulee 9/15.
Kärpiltä 3/6
Pelicans 3/3
Jukurit 3/3
HIFK 0/3

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Jos Mänty osaisi aloittaa niin tuo ketju olisi aivan törkeän laiton tehokkuudessa. Toki nytkin toimi jo todella hyvin
Hankitaan se aloituksissa hyvä alaketjujen sentteri. Kriittisillä hetkillä voidaan laittaa vaikka ykköseen juuri tuon erikoistaitonsa ansiosta. Parasta toki olisi, että Mäntykivi oppisi taitavaksi aloittajaksi, mutta ei taida pikakurssilla onnistua ja eiköhän sitä jo treenattu olekkin.

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Hyvältä tää näyttää vai miten se mainos meni...
Mä en vieläkään ole päässy pendon pään sisälle, että mikä tämä Ilveksen "pelikirja" on??

Pitäkää vastustajan äijä vaikka loppuun asti, älkääkä vaan käyttäkö omaa päätä peli tilanteissa....

Missä se Ilveksen peli ilo ja rentous...

Battery

Luottopelaaja
Ei muuten olla TOP-2 runkosarjan lopussa eikä saada säälivastustajaa vastaan. Se on sijalta 6. joku IFK tai Kärpät vastaan.

tynamo

Luottopelaaja
Hyvältä tää näyttää vai miten se mainos meni...
Mä en vieläkään ole päässy pendon pään sisälle, että mikä tämä Ilveksen "pelikirja" on??

Pitäkää vastustajan äijä vaikka loppuun asti, älkääkä vaan käyttäkö omaa päätä peli tilanteissa....

Missä se Ilveksen peli ilo ja rentous...
Hyöritään ja pyöritään. Koitetaan maalintekoa, jos saadaan huipputontti. Muuten saa olla. Kyllä se kaveri ne sitten tekee.

Sattuu saatanasti silmiin katsella tuota Ilveksen tekemistä. Tule jo ensi kausi.

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Hyöritään ja pyöritään. Koitetaan maalintekoa, jos saadaan huipputontti. Muuten saa olla. Kyllä se kaveri ne sitten tekee.

Sattuu saatanasti silmiin katsella tuota Ilveksen tekemistä. Tule jo ensi kausi.
Ei tämä muuten huolestua, mutta kun melkein koko kausi ollut samanlaista...ja tätä ei voi laittaa nyt härkä viikkojen piikkiin eikä pelaajien...

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Tuossa pelin lopussa oli oikein malli esimerkki siitä kun on sanottu että pidät sen oman äijäsi eli Friman piti koivusta...Friman olisi voinut Kemppaisen ottaa pois!!

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
En osaa olla pettynyt.. taisteltiin piste itselle ja yksi pois Kärpiltä.
Toki.. paremmalla tuurilla olisi otettu kaikki pisteet, mutta ehkä seuraavassa pelissä pelataan kaksi ensimmäistä erääkin.