Penkinlämmittäjä22
Luottopelaaja
Seitsemän.Montako kertaa koko viime kauden aikana onnistuttiin kääntään peli?
Seitsemän.Montako kertaa koko viime kauden aikana onnistuttiin kääntään peli?
Yllättävän monta Tuntui joltain 3-4 peliltä.Seitsemän.
Jep näytti lähes yhtä huonolta kuin Myrrän aikoina vastustajan ollessa lepoedulla. Ei yhtä huonoa, mutta liian lähellä. Tästä täytyy parantaa ja paljon.Parasta antia kahteen ensimmäiseen liigapeliin että veskarit tuoneet näistä 4 pinnaa.
Tänään lukkoveskalla 14 torjuntaa joista toisessa erässä yksi!
Laajalti on parannettavaa.
Hieno nähdä että olet taas aktivoitunut kun on aika antaa paskaa johonkin suuntaan.Parasta antia kahteen ensimmäiseen liigapeliin että veskarit tuoneet näistä 4 pinnaa.
Tänään lukkoveskalla 14 torjuntaa joista toisessa erässä yksi!
Laajalti on parannettavaa.
Palve parantanut todella paljon.Hieno nähdä että olet taas aktivoitunut kun on aika antaa paskaa johonkin suuntaan.
Mitäs oot tykännyt "Myttysen" pelaamisesta, entäs Mesen?
Harmittaahan tuo itseäkin.Jep näytti lähes yhtä huonolta kuin Myrrän aikoina vastustajan ollessa lepoedulla. Ei yhtä huonoa, mutta liian lähellä. Tästä täytyy parantaa ja paljon.
Käsittääkseni 4-1-1-0 recordi kilpailullisista peleistä on parempi kuin 2-1-1-2. Korjaa toki jos olen väärässä?Harmittaahan tuo itseäkin.
Odotin itsekin viime kautta parempaa lähtöä.
Viime kaudella aloitettiin liiga ottamalla 14p/15p.Käsittääkseni 4-1-1-0 recordi kilpailullisista peleistä on parempi kuin 2-1-1-2. Korjaa toki jos olen väärässä?
Tavoitteena on pärjätä molemmissa kilpailuissa. Tällä kertaa toisessa ei sukellettu pahasti heti alkuun.Viime kaudella aloitettiin liiga ottamalla 14p/15p.
Korjaa toki jos olen väärässä.
Toivottavasti pärjätään sekä että.Tavoitteena on pärjätä molemmissa kilpailuissa. Tällä kertaa toisessa ei sukellettu pahasti heti alkuun.