Jos tarkoitit ensimmäisessä kappaleessa Jukureiden karvatusta niin olen siitä samaa mieltä, mutta otin lähinnä kantaa siihen millaisia keinoja Ilves käytti sen purkamiseen, vaikka ensimmäinen syöttö yleensä tulikin seisoville jaloille.
Aktiivisesta karvauksesta olen myös samaa mieltä, eli silloin kun se toimii, se todellakin toimii ja on suorastaan taidetta. Mutta olen myös sitä mieltä, ettei aina voi karvata aktiivisesti vaan pitää olla myös se trap vaihtoehto olemassa sitä varten kun ei ehditä puolustajaan kiinni, koska aktiivinen karvaus on todella helppo purkaa jos kiekollinen puolustaja ehtii rauhassa ohittaa kärkikarvaajan syötöllä.
Toki emme sinänsä ole näistä asioista varmaankaan millään tavalla eri mieltä ja itsekin haluaisin, että pelissä olisi enemmän aktiivisuutta kuin trappia. Ero on varmaankin siinä, että en miellä Ilveksen muuttaneen pelitapaansa tälle viikolle vaan mielestäni viimeisissä peleissä käytettiin aiempia kahta ottelua enemmän hitaampia rytmejä. Todentaminen on toki aika hankalaa kun emme pääse Pendon ottelupalaveriin selvittämään asiaa.