Kausiketju 2024-2025 - Hymyllä kohti kannujahtia

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Ihme vänkäämistä sivukaupalla. Tiivistän ni voitte lopettaa.

Lukko on helvetin kova kuten tilastoistakin näkee, mutta ei ylivoimainen.

Ässillä ei ollut pleijareissa mitään palaa.

Pendon rännin-rännin-ränniä ei ole kellään ikävä, paitsi Repomiehellä pikkaisen.

Pelaamalla tämän kauden pleijareiden ekalla kierroksella ei saa mitään pelitatsietua, vaan siellä on sen kierroksen jälkeen ukkoja enemmän tai vähemmän kolhuilla, sekä toisella kierroksella alkaa levännyt joukkue saamaan lepoetua peli peliltä.

Hölöön ja tämän vuoden joukkueeseen on täysi luotto, sekä runkosarjassa että tulevissa playoffeissa.

Jatkakaa.

El Reino

Tähtipelaaja
Olin viime kauden päätteeksi ensimmäistä kertaa varma, että Ilves on finaaleissa. Pettymys oli kova.

Nytkin näyttää positiiviselta, mutta olen silti varautunut. Ehkä tämä on vain ilvesläistä mentaliteettia. Pessimisti ei pety ja keulimiseen iskee paha karma.

Onhan taaskin jalkeilla erinomainen nippu (pakisto ja mv-osasto varsinkin), mutta siltikin suuria epäilyksiä. Viimeiset kolme kautta valmennus on saanut työkalut finaalipaikkaan ja toivottavasti nyt ei jäädytä ratkaisupeleissä.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Olin viime kauden päätteeksi ensimmäistä kertaa varma, että Ilves on finaaleissa. Pettymys oli kova.

Nytkin näyttää positiiviselta, mutta olen silti varautunut. Ehkä tämä on vain ilvesläistä mentaliteettia. Pessimisti ei pety ja keulimiseen iskee paha karma.

Onhan taaskin jalkeilla erinomainen nippu (pakisto ja mv-osasto varsinkin), mutta siltikin suuria epäilyksiä. Viimeiset kolme kautta valmennus on saanut työkalut finaalipaikkaan ja toivottavasti nyt ei jäädytä ratkaisupeleissä.
Aikalailla sama runkosarjan päättymiseen asti.

En tiedä edes näinkö runkkarissa Ilveksen pelilliset puutteet, mutta poffeissa ne näky. Muistan kyllä et jotkin pelilliset asiat ärsytti jo runkkarissa. Luultavasti ainakin ne viivavetojen vähyys silloin kun vihun maalin eesä oli omia maskissa ja ohjaamassa. Muistaakseni luotin runkosarjan jälkeen silloinkin valmennukseen. Poffeissa olin suorastaan järkyttynyt valmennukseen. Ja niistä pelitavan puutteista En enempää keskustele!!!

Toki Kalpalla oli yllättävän kova nippu kasassa. Joku nevöhööd Oliver Kapanenkin oli lopulta ihan superstara Liigan mittapuussa.

Tällä kaudella on silti ehkä kovempi usko juuri nyt omiin. Pelitavassa En nää minkäänlaisia puutteita ja henkistä kasvuakin tuntuisi joukkueessa olevan. Voittajatyyppejä ja isoja johtajia joukkueesa tuntuisi olevan enemmän.

Olen itsekkin aavistuksen varautunut, mutta kyllä mä uskon finaaleihin vähintään.