Keltavihreä
Luottopelaaja
Tässä tänään oon paljon kirjoitellut juurikin tilastoista ja juurikin sitä sanonut ettei ne kerro pelistä kaikkea. Eikä noi tilastot ny niin murskaavat ole mitä kirjoitit toisessa viestissä.Pakko sanoa, että tän voi antaa olla ainakin meidän osalta.
Että me voitais keskustella rakentavasti täytyis meidän elää samassa todellisuudessa.
Se rakenne, viisikkopeli ja viisikon yheispeli oli Ilvekseltä heikompaa mun mielestä kuin Ässillä. Suurella erolla selvästi parempien yksilöiden henkilökohtaisten taitojen takia tilastot ja voitot menivät meille Ässiä vastaan.
Väitän, että jos rakenteet, viisikkopelit ym mitä oon maininnut olisivat tasoltaan toisinpäin ollut niin Ilves olisi tehnyt totaalisen perseraiskauksen saatika taas jos rosterit ois vaihdettu päikseen, niin Ässät olisi perseraiskannut Ilveksen, koska heillä oli viisikkopeli ja rakenne huomattavasti paremmalla tolalla kuin Ilveksellä.
Pointtina juurikin siis se, et Ilves voitti vain ja ainoastaan huomattavasti taitavamman rosterinsa ansiosta. En suoranaisesti väittänyt et Ässillä oli enemmän paikkoja voittaa matseja. Ässien viisikon rakenne ja viisikkopelaaminen oli reilusti Ilvestä edellä, mutta olivat niin vitun kädetön ryhmä, etteivät sitä pystyneet hyödyntämään maaleilla saatika tilastoissa. Omaan silmään tuo näky kauas ja kirosin sitä jo kesken Ässät-sarjan et tommosella Ilveksen pelillä tulee noutaja viimeistään seuraavalla kierroksella niinkuin tulikin. Se todellakin näkyi jo Ässät-sarjassa.