Eetu Fucking Mäkiniemi
Luottopelaaja
Tänään on nähty niin heikko suoritus tuomaristolta, että antakaa sakkoa saatana ja vedä Pendo noi poijaat kölin alta oikein kunnolla pressissä.
Toisaalta ei voimaa eikä vauhtia. Vähän kovalta tuntui tuomio.
Tuosta siis Myllärille ulosajo. Mylläri aiheutti Mattsonin horjahtamisen kun Myllärin luistin osui Mattsonin luistimeen. Tämän jälkeen sitten olikin pää edellä menoa päin laitaa. Kyllä tämä taisi oikein mennä.
Hyvänen aika sentään
Miettikääpä jos näin kävisi jossain pudotuspeli ottelussa. Vois tulla vähän sanomista.
Mää olen erittäin tyytyväinen, että Liigassa ei saa haastaa paitsioita.Olisi kyllä huono vihellys sielä ja se ehkä voitaisiin käydä varmistamassa videolta. Se, että ketä se harmittaa riippuen siitä kenelle se vihelletään vaihtelee.
Ehdottomasti näin. Ihan tarpeeksi niitä videoita nyt jo pyöritetään että pitäis joku puolen minuuttia sitten tapahtunut paitsio käydä jonkun tarkistamassa. Jos kapsahtaa omaan nilkkaan niin sitten kapsahtaa.Mää olen erittäin tyytyväinen, että Liigassa ei saa haastaa paitsioita.
Juu se on hyvä, tarkoitin vaan sitä että voisi nousta sellainen äläkkä tuosta jolloin se varmistetaan.Mää olen erittäin tyytyväinen, että Liigassa ei saa haastaa paitsioita.
Aleksi Rantala ja Sakari Fonselius, ette ole Liigatasoa.Harvoin nyt kesken pelin tulee sanottua, mutta keskittykää seeprat nyt vittu!
Kummaltakin jäänyt ainakin 2 ihan selkeää viheltämättä, toi ysärityylin roikkuminen on kamalan näköistä, ainut jäähy sit tollanen löysä paska, Tuulola kaatu ite.
Ja nyt tämä tarkistaminen.. ei vittu mitä paskaa, selvä maali kiekko ympyrään ja menoksi nyt!
Edit: En ois voinu uskoa, että tästä nyt vielä menee kaikki enemmän päin vittua. Kerätkää ittenne pois sieltä oikeesti.
”Tänne hommataan vittu kaikennäkösiä rantaloita…” -Suikkasen KaitsuAleksi Rantala ja Sakari Fonselius, ette ole Liigatasoa.