EtäIlves1
Tulokas
Katoin kenttää suu auki varmaan 5minOli kyllä hiljaista stadionilla tuon tontin jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katoin kenttää suu auki varmaan 5minOli kyllä hiljaista stadionilla tuon tontin jälkeen.
Ei oo hetkeen ollu nii masentunu olo futispelin jälkeen. Kauden vika viimeksi?Katoin kenttää suu auki varmaan 5min
Kaverilla on hyvä chäntti ja vetää välillä miehekkäitä kaaosmaaleja, missä juoksee väkisin topparilinjan läpi ja jollain ihmeellä pitää pallon jalassa tehdessään maalin, mutta 90% ajasta kieltämättä on aika turha paita kärjessä. Silti ihan puhtaasti fyysisen potentiaalin kannalta hankala on pistää tikku-ukko-Hytöstä tai ikäloppua Riskiä hänen edelleen kärkeen...No, eiköhän se tämän kauden jälkeen kävele. Ei ole näillä näytöillä jatkoa ansainnut.
20.7.Millonkahan ollaan viimeks pelattu ehjä ysikymppinen..?
Presserissä silminnähden vittuuntunut Jope. Hyvä. Pitääkin olla. Tästä vaa ammentamaan eväitä ensi viikkoon ja Klubin kaatoon.
Ainakin ongelmakohdat ovat selvillä, joten nyt vain pitää reagoida. Tuo kova prässi on selkeästi ongelma etenkin, kun siihen yhdistää noin selkeää manmarkingia. En ole ammattilainen, joten en tiedä, miten lähteä tuota ratkomaan, mutta Jope on, joten hänen pitäisi siinä nyt sitten onnistua ennen kuin kaikki osaavat pelata meitä vastaan.
Tuo oli itse asiassa enemmän kysymyksiä kuin yleensä. Yleensä ei kysytä yhtään mitään, mikä on todella häpeällistä. Jos en väärin muista, niin AZ-pelin ennakkotilaisuus oli ensimmäinen, jossa kysymyksiä suomalaisilta kuulin ja sekin vasta sen jälkeen, kun hollantilainen oli kysynyt kysymyksiä useita kappaleita. Ehkä siitä vihdoin tuli ammattiylpeyttä läpi eikä kehdannut olla kyselemättä.Aika vähän kysymyksiä toimittajilta, höh. Eikö ne katso pelejä? Vähän voisi kysyä esim että miksi ihmeessä tuli 17 kulmaa Gnistanille, oliko puolustuksella joku kestohätä? Ja onko puolustusta tarkoitus vahvistaa siirroilla? Tai jotain laajempaa pohdintaa siitä, miten väsyttävä se Alkmaar-peli oikeasti oli pelaajille. Joonas pystyisi hyvin kasvatuspsykologina tuota arvioimaan. Mä itse luulen, että Alkmaar oli henkisesti myös valmennukselle iso ponnistus.
Pitääkö mun lähteä toimittajaksikin ite, kun ei hemmetti tuosta saanut mitään irti?
Syytä onkin ottaa tässä oppia Keski-Euroopasta. Suurin osa futiksesta tavallaan tapahtuu kentän ulkopuolella kannattajien keskusteluissa. Futis on imagined reality, tarina jota kannattajat kertoo toisilleen ja jota ei tietenkään ole olemassa ilman peliä. Sori menee filosofiaksi nyt, lopetan.Tuo oli itse asiassa enemmän kysymyksiä kuin yleensä. Yleensä ei kysytä yhtään mitään, mikä on todella häpeällistä. Jos en väärin muista, niin AZ-pelin ennakkotilaisuus oli ensimmäinen, jossa kysymyksiä suomalaisilta kuulin ja sekin vasta sen jälkeen, kun hollantilainen oli kysynyt kysymyksiä useita kappaleita. Ehkä siitä vihdoin tuli ammattiylpeyttä läpi eikä kehdannut olla kyselemättä.
Ei, kyllä tälläset viestit on kannatettavia!Syytä onkin ottaa tässä oppia Keski-Euroopasta. Suurin osa futiksesta tavallaan tapahtuu kentän ulkopuolella kannattajien keskusteluissa. Futis on imagined reality, tarina jota kannattajat kertoo toisilleen ja jota ei tietenkään ole olemassa ilman peliä. Sori menee filosofiaksi nyt, lopetan.
Nyt kun sanoit niin muistan tilanteen mutta unohdin ihmetellä sitä. Europelit eikä suomalainen media vaivaudu kysymään mitään. Tarroista kyllä kirjoitetaan tai siitä jos joku kusimutteri kompastui ratikassa.Tuo oli itse asiassa enemmän kysymyksiä kuin yleensä. Yleensä ei kysytä yhtään mitään, mikä on todella häpeällistä. Jos en väärin muista, niin AZ-pelin ennakkotilaisuus oli ensimmäinen, jossa kysymyksiä suomalaisilta kuulin ja sekin vasta sen jälkeen, kun hollantilainen oli kysynyt kysymyksiä useita kappaleita. Ehkä siitä vihdoin tuli ammattiylpeyttä läpi eikä kehdannut olla kyselemättä.