Nokia Arena

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 649
Vs: Tampereen Keskusareena

sämpylä sanoi:
No oishan meillä sit Suomen isoin halli :) Toi nimi Kruunu on kyl ihan tyhmä!

Ei tuota nimeä kannata ihmetellä (Lainaus Tamperelaisen artikkelista Tampereen kannelle ja areenalle nimi – Tämä se on... ainakin toistaiseksi):
Markkinointimateriaalissa hanke esiintyy nimellä Kruunu.

– Kruunu luo Tampereelle uuden modernin ja eurooppalaisen identieteetin, joka on on koettava, kerrotaan mainosvideossa.

– Se on työnimi tällä hetkellä. Pitäisiköhän meidän järjestää vielä nimikilpailu, pohtii SRV:n hankekehityksestä vastaava johtaja Timo Nieminen.

Itse areenan lopullinen nimi tullaan nykykäytännön mukaisesti myymään.

Espoon kaupunki maksaa aiemmin Barona Areenana tunnetun hallin nimestä 250 000 euroa vuodessa. Halli on nyt Espoo Metro Areena.

Aivan tällä hinnalla nimeä ei Tampereen Areenasta saa, vihjataan SRV:ltä.

Eli kyllä tuokin kompleksi voidaan vielä nimetä vaikkapa Lahden Sininen -areenaksi (onhan turkulaisten hallikin HK-areena).
 

Uisge

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
579
Vs: Tampereen Keskusareena

Voihan sen hallin "virallinen nimi" olla mikä tahansa, mutta minä tulen kutsumaan sitä Ratamettäksi
 

koron hukka

Guest
Vs: Tampereen Keskusareena

Uisge sanoi:
Voihan sen hallin "virallinen nimi" olla mikä tahansa, mutta minä tulen kutsumaan sitä Ratamettäksi
Jos sallit otan myös käyttöön tämän osuvan nimen.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 676
Vs: Tampereen Keskusareena

Uisge sanoi:
Voihan sen hallin "virallinen nimi" olla mikä tahansa, mutta minä tulen kutsumaan sitä Ratamettäksi
Tuota voisi jopa ehdottaa paikan nimeksi jos jokin nimikilpailu tulee.
 

JK

Guest
Vs: Tampereen Keskusareena

Koikkaaja sanoi:
Uisge sanoi:
Voihan sen hallin "virallinen nimi" olla mikä tahansa, mutta minä tulen kutsumaan sitä Ratamettäksi
Tuota voisi jopa ehdottaa paikan nimeksi jos jokin nimikilpailu tulee.

Hyvin tamperelainen nimi - Ratamettä. Kelpaisi itselleni, mutta kai siitä täytyy tehdä joku Barona Arena, United Arena tai joku muu vastaava "huuhaa" nimi.

Mutta Ratamettä se on. You know, the upcoming Ice Hockey World Championship will be played in RATAMETTÄ Ice Palace.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Vs: Tampereen Keskusareena

Kyllähän toi Kruunu aika kornilta ja liian fiiniltä näin aboriginaalille kuulostaa, mutta pääasia että halli nousee.
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 602
Vs: Tampereen Keskusareena

sentteri sanoi:
Kyllähän toi Kruunu aika kornilta ja liian fiiniltä näin aboriginaalille kuulostaa, mutta pääasia että halli nousee.

Sama kai se on mikä se koodinimi rakennusvaiheen aikana on. Joku Tapolan Mustamakkara-Areena siitä kuitenkin lopulta tulee.
 

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
708
Vs: Tampereen Keskusareena

Itselle tuo Kruunu toimii nimenä hyvin koko kompleksille. Hallin nimeä tarvitseekin sit enempi miettiä. Ratamettä voisi nousta kansankielessä vähintään vahvaksi vaihtoehdoksi!
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Tampereen Keskusareena

Muistan aikanaa kun Turku sai oman Typhoon hallinsa. Turkulainen kaverini kyselikin,koskas te saatte uuden hallin ja tuleeko nimeksi Tamppooni
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 649

JB

Rivipelaaja
Viestejä
33
Vs: Tampereen Keskusareena

16.5. on odotettavissa uutisia. Saa nähdä jääkö vielä asioita/rahoittajia pimentoon. Pian alkaa ajanlasku kohti valmistumista.
Sinä aikana pitää saada seura siihen kuntoon, että ollaan uskottavasti mukana kun kiekko tippuu uudelle jäälle.

http://www.aamulehti.fi/kotimaa/sanna-marin-ylella-valtuutetut-eivat-tee-kansi-ja-areenapaatoksia-puutteellisin-tiedoin/
Juu tietoa annetaan, mutta onko päättäjillä tarpeeksi ymmärrystä mikä on totta ja uskottavaa ja mikä ei.
Myyntimiehet ja isojen firmojen edustajat ovat erittäin taitavia luomaan huimia visioita loistavasta tulevaisuudesta, jos päätetään niin kuin he haluavat.
 

oi ilves on

Rivipelaaja
Viestejä
77
Vs: Tampereen Keskusareena

ja hyväksyttiin. eli rakennustyöt alkanee ens vuonna. alkaako tässä oleen taru lopussa, ku ipan johto ei hirveen innoissaan oo ollu tosta uudesta hallista....
 

Uisge

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
579
Vs: Tampereen Keskusareena

Positiivisesti ajateltuna: Joku saattaa nyt kokea Ilveksen riittävän houkuttelevaksi ostokohteeksi, Vinnien täytyisi tietysti olla halukas myymään.

Eli optimistisesti (lue todennäköisyydellä yhden suhde 10 miljardiin), saadaan uusi halli ja omistaja -> uusi omistaja ymmärtää jostain jotain -> potkii pois nykyiset puuhastelijat ->uudella hallilla voidaan houkutella uusia ja rahakkaampia sponsorisopimuksia hienompien tilojen ansiosta -> rahaa on edes sen verran, että saadaan edes 2 miljoonan pelaajabudjetti.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Tampereen Keskusareena

FutisForumin potkupallistit katkerana. Aijettä mä nautin! 8)
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Tampereen Keskusareena

Villi veikkaus että tämä ei ole vielä tässä. Kyllä jotain säätöä tulee.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 934
Vs: Tampereen Keskusareena

HeGe41 sanoi:
FutisForumin potkupallistit katkerana. Aijettä mä nautin! 8)

Itse nauttisin siitä, että joku asia voitaisiin Suomessa hoitaa kuntoon ilman suhmurointia, saunasopimuksia ja "maan tapaa".
 

Isojalka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Vs: Tampereen Keskusareena

Mutta eikös se Tammelan areenakin hyväksytty ?? Mikäs siellä jalkapallo puolella nyt hiertää ??
 
Ylös