sämpylä sanoi:No oishan meillä sit Suomen isoin halli Toi nimi Kruunu on kyl ihan tyhmä!
Markkinointimateriaalissa hanke esiintyy nimellä Kruunu.
– Kruunu luo Tampereelle uuden modernin ja eurooppalaisen identieteetin, joka on on koettava, kerrotaan mainosvideossa.
– Se on työnimi tällä hetkellä. Pitäisiköhän meidän järjestää vielä nimikilpailu, pohtii SRV:n hankekehityksestä vastaava johtaja Timo Nieminen.
Itse areenan lopullinen nimi tullaan nykykäytännön mukaisesti myymään.
Espoon kaupunki maksaa aiemmin Barona Areenana tunnetun hallin nimestä 250 000 euroa vuodessa. Halli on nyt Espoo Metro Areena.
Aivan tällä hinnalla nimeä ei Tampereen Areenasta saa, vihjataan SRV:ltä.
Jos sallit otan myös käyttöön tämän osuvan nimen.Uisge sanoi:Voihan sen hallin "virallinen nimi" olla mikä tahansa, mutta minä tulen kutsumaan sitä Ratamettäksi
Tuota voisi jopa ehdottaa paikan nimeksi jos jokin nimikilpailu tulee.Uisge sanoi:Voihan sen hallin "virallinen nimi" olla mikä tahansa, mutta minä tulen kutsumaan sitä Ratamettäksi
Koikkaaja sanoi:Tuota voisi jopa ehdottaa paikan nimeksi jos jokin nimikilpailu tulee.Uisge sanoi:Voihan sen hallin "virallinen nimi" olla mikä tahansa, mutta minä tulen kutsumaan sitä Ratamettäksi
sentteri sanoi:Kyllähän toi Kruunu aika kornilta ja liian fiiniltä näin aboriginaalille kuulostaa, mutta pääasia että halli nousee.
Salailu jatkuu: Valtuusto pui kansi- ja areenasopimusta suljetuin ovin – näin asiasta tiedotettiinTampereen kaupunginhallitus hyväksyi omalta osaltaan SRV yhtiöt Oyj:n ja SRV-rakennus Oy:n yritysryhmittymän Kannen ja Areenan toteuttajaksi ja hankkeen toteutussopimuksen. Asiasta päättää kaupunginvaltuusto 16.5.
HeGe41 sanoi:FutisForumin potkupallistit katkerana. Aijettä mä nautin! 8)