Hande
Rivipelaaja
Joo voin kuvitella. Trolli osu ja uppos vaikka oli aika heikko ja tyhmä. Olisin jatkanu mut ei päästetty mun viestejä läpi enää.Arvaa miksen siellä enää juuri viihdy.
Joo voin kuvitella. Trolli osu ja uppos vaikka oli aika heikko ja tyhmä. Olisin jatkanu mut ei päästetty mun viestejä läpi enää.Arvaa miksen siellä enää juuri viihdy.
Shockermut ei päästetty mun viestejä läpi enää.
Kysehän ei nyt tuossa ole siitä, että kuka on oikeassa ja kuka väärässä, vaan se, että se on sääntöjen vastaista.Juu en laita enempää tän suhteen, katotaan sit kesällä miten meni
Ymmärrän ja pyydän anteeksiKysehän ei nyt tuossa ole siitä, että kuka on oikeassa ja kuka väärässä, vaan se, että se on sääntöjen vastaista.
Ilman lähdettä on todella vaikea huhun todenmukaisuutta arvioida. Täysin perättömiä huhuja ei kaivata, enkä väitä, että sellainen välttämättä omasi olisi, mutta eipä sitä pysty arvioimaankaan. Lisäksi lähteettömät huhut yleensä luo tuota vastakkainasettelua, kuten ketjussa näit ja tämä heijastuu luettavuuteen.
Ne on siellä porkkanamaalla tottunut trollaan sillain ujosti natsihengessä, että sun täytyis nyt kyllä pistää parastas.Kävin trollaamassa joo. Tylsää.
@mouhojen vihaaja #1
Montako viestiä äijjä painanu eetteriin tänään?
Tällä tahdilla ei mene kauaa että ennätykset paukkuu.Laskin. 45 tässä vaiheessa, mutta päivä on vielä nuori.
Automaattinen poissaoloviesti;@Eetu Fucking Mäkiniemi joko me nyt ollaan jopa sinun mielestä sarjakärjessä?
katso liitettä 11870
katso liitettä 11871
Hohhoijjaa nyt.Ei jumalauta mikä molokki siellä taas on. Aivan saatanan seula tämä pelle!!
Nii i. Ei saa 99% torjuntarosenttia!Hohhoijjaa nyt.
Aivan pelkkää agenda-kirjoittamista. Itellä ollut ajat sitten "älä huomioi" tilassa, mutta aina joskus erehdyn lukemaan.katso liitettä 11904katso liitettä 11903
@ipa1970 . Pistetään tänne kun ketju on lukossa ja ei voi viestiä lainata eikä siihen vastata. Tuuliviiri. Aivan oikein. Mitään palkoista et siis tiedä ja vaadit muilta faktaa vaikka itse heität mutuja. Sitten asiat käännät sellaiseksi mikä sopii sinun omaan agendaasi eli Paskapuhetta.
Tsiisus.katso liitettä 11904katso liitettä 11903
@ipa1970 . Pistetään tänne kun ketju on lukossa ja ei voi viestiä lainata eikä siihen vastata. Tuuliviiri. Aivan oikein. Mitään palkoista et siis tiedä ja vaadit muilta faktaa vaikka itse heität mutuja. Sitten asiat käännät sellaiseksi mikä sopii sinun omaan agendaasi eli Paskapuhetta.
Pitäisikö sinun itse mietiskellä onko sinulla kaikki hyvin kun Ilveksen voittojen jälkeen vetäydyt koloosi odottamaan kun taas tulisi tappio, että pääsisit öyhöttämään agendaasi joka ei pohjaudu mihinkään faktoihin? Pitäsikö sinun vetäytyä taas omatoimiselle kun on taas tappion jälkeen niin tuskaa.Tsiisus.
Osaat tyhjentävästi kirjoittaa pelkkää tyhjää.
En tiedä palkoista, enkä ole väittänytkään.
Onko itselläsi faktaa että nämä mattilat ja jokipakat ynnä muut ilvekset menevät rahan takia naapuriin?
Itsellä ei.
Kovasti tiedetään kertoa jokaisen ilvestaustaisen liian kovat palkkapyynnit tai mitä naapuri näille maksaa.
Itse kyseenalaistin palkkatiedot ja haluaisin faktaa näistä.
Kuten sinulla tapana, et osaa vastata mihinkään kuin vasta kysymyksellä, niin vaadit minulta nyt näitä palkkatietoja???
Oikeesti, onko kaikki hyvin vai onko muuten vain helppo olo?
Kuitenkin sanoit. "Paskapuhetta ainakin nämä euro puheet." Kun keskustelit Ilveksen pelaajien siirtymisestä Tapparaan. Itse tulkitsen tuon niin, että tietäisit jotain palkoista, kun tyrmäät muiden puheet palkoista paskapuheena.En tiedä palkoista, enkä ole väittänytkään.