Tuohon boldattuun pakko tarttuaNjaa. Varmasti väärä lanka, mutta Ratinen on halpa(?) ja tasapaksu kuin makkara. Mennee täytteestä, mutta juu... Tottahan se on, ettei kellään ole varaa kasata neljää kenttää edes kakkoskorin kavereista.
Ei ole kyse rotaatiosta.Onko tietoa Ratisen tilanteesta? Ei oo tällä viikolla ollut kertaakaan pelaavassa kokoonpanossa? Rotaatio vai joku loukki?
Näin voisi kuvitella. Ei kai nyt Hölön tasoinen kaveri valitsisi pelaavaan kokoonpanoon mitään puujalkoja, mikäli Ratinen olisi käytettävissä.Ei ole kyse rotaatiosta.
Totta puhut, mutta onhan tuo luisteluvoima hienoa nähdä. Kyllä yksi tälläinen kaveri mahtuu aina pelaamaan. On meillä myös niitä heikkoliikkeisiä kavereita ja ei niitä saa olla liikaa. Hienoa myös, että sai sen maalin.Meinasin tulla heittämään juuri ennen maalia Ratisen luiskaan, kun kivasta liikkeestä huolimatta on aivan täysin kykenemätön lukemaan peliä ja löytämään ketjukavereita.
Oli pari melkosen hölmönnäköistä paniikkilämäri pitkää kiekkoa tänään maalin lisäksi. Mikäköhän pistos Ratisella noissa oikein iski? Noh eipä sillä nyt niin väliä, mutta aivan turhia tarjoiluja jatkossa, kun on kaikki mahdollinen aika.
Mun on ihan pakko kysyä muiden mielipiteitä siitä, että onko tästä kaverista oikeasti paljon hyötyä. Luisteleva jätkä kylläkin ja suht taitava, mutta todella pehmeä ja ratkaisupaikoissa heikko. Tuntuu, että hyvät kädet menee vähän hukkaan, kun heti kun vastustaja iskee kiinni, niin kiekko karkaa tai ainakaan ratkasu ei ole kauhean kummoinen. Tällä kaudella Liigassa 5 peliä tehoin 1+0 15 minuutin peliajalla ja CHL:ssä 4 peliä 0+0 samalla peliajalla. En sano, että pitäisi ulos heittää, mutta ei kyllä kärkiketjuissa saisi pelata koskaan.
Sanon tähän vain sen mitä pohjustin jo Kapen ketjussa. Meillä on pirusti massaan hukkuvia pelaajia ykköskentän ulkopuolella, ihan hmv osastoa. Ratinen on näkyvimpiä pelaajia hyvässä (luistelulla, kiekon pitämisellä) ja pahassa (viimeiset ratkaisut).Mun on ihan pakko kysyä muiden mielipiteitä siitä, että onko tästä kaverista oikeasti paljon hyötyä. Luisteleva jätkä kylläkin ja suht taitava, mutta todella pehmeä ja ratkaisupaikoissa heikko. Tuntuu, että hyvät kädet menee vähän hukkaan, kun heti kun vastustaja iskee kiinni, niin kiekko karkaa tai ainakaan ratkasu ei ole kauhean kummoinen. Tällä kaudella Liigassa 5 peliä tehoin 1+0 15 minuutin peliajalla ja CHL:ssä 4 peliä 0+0 samalla peliajalla. En sano, että pitäisi ulos heittää, mutta ei kyllä kärkiketjuissa saisi pelata koskaan.
Eka Mesen pitäisi päästä edes maalipaikoille muttei ehdi. No se on toisen ketjun asia. Ei ihme että Rati on edellä hierarkiassa.Itse näkisin, että Ratisen paikka on 3-4 kentässä energiapelaajana, sillä kontribuutio hyökkäyspelaamiseen on kovin ohkaista maalinteon vaarallisuuden osalta. Tässä esim. Mese on valovuoden edellä.
Mese on pelannut ihan hyvin, mutta sitä maalinteon vaaraa ei kyllä hänellä ole edes sitä vähää kuin Ratisella, ei juurikaan pääse paikoille. Toki väläytellyt pelintekijänä .Itse näkisin, että Ratisen paikka on 3-4 kentässä energiapelaajana, sillä kontribuutio hyökkäyspelaamiseen on kovin ohkaista maalinteon vaarallisuuden osalta. Tässä esim. Mese on valovuoden edellä.