Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Janko

Luottopelaaja
2+5 18 peliin on eittämättä syy vetää viemäristä alas brändinhallinta. Karjalaisen palkan lisäks tarvii laittaa pätäkkää sivuun, että saa hoidettua hänen mukanaan kulkevat brändiriskit.

Jos noi pisteet ois 20+15 ja kerran mokannu puolustaja kyseessä, olisin eri mieltä. Nyt on todella high risk low reward haaveilu.
Mikä vitun brändiriski? :D Kyseessä ei todellakaan ole mikään Bartosak.

yellowgreen

Luottopelaaja
Eli susta vedetään raja Bartosakiin? Pieksevä sekoileva lainrikkoja on se raja?
Kyllä mä toivoisin, että Ilveksen pelaajat olisi esikuva jäällä ja sen ulkopuolella. Mun raja on aika paljon alempana (tai ylempänä, miten sen nyt ajatteleekaan) kuin Bartosak.

Janko

Luottopelaaja
Eli susta vedetään raja Bartosakiin? Pieksevä sekoileva lainrikkoja on se raja?
Kyllä mä toivoisin, että Ilveksen pelaajat olisi esikuva jäällä ja sen ulkopuolella. Mun raja on aika paljon alempana (tai ylempänä, miten sen nyt ajatteleekaan) kuin Bartosak.
En edes aloita kun keskustelutaitosi on boldatun kaltaista.

Kumma juttu etten ole kuullut sulta mitään vikinää brändinhallinnasta aiemmin vaikka Ilveksen peleissä kuuluttaa Hintsanen. Sama kaveri vetää Ilveksen virallista podcastia.

yellowgreen

Luottopelaaja
En edes aloita kun keskustelutaitosi on boldatun kaltaista.

Kumma juttu etten ole kuullut sulta mitään vikinää brändinhallinnasta aiemmin vaikka Ilveksen peleissä kuuluttaa Hintsanen. Sama kaveri vetää Ilveksen virallista podcastia.
Ei tarviikaan aloittaa :) Mun keskustelutaidot on vallan hyvät. Ite sä vedit Bartosakin keskusteluun.

Se päivä kun Hintsanen vetää luistimet jalkaan ja esiintyy Ilveksen joukkueessa, voidaan jutella Hintsasesta.

Janko

Luottopelaaja
Ei tarviikaan aloittaa :) Mun keskustelutaidot on vallan hyvät. Ite sä vedit Bartosakin keskusteluun.

Se päivä kun Hintsanen vetää luistimet jalkaan ja esiintyy Ilveksen joukkueessa, voidaan jutella Hintsasesta.
Itseasiassa eivät ole. Itse syytät täälä EFM jostain "keksityistä huhuista" joihin ei anna kunnolla informaatiota, mutta sitten itse heittelet tälläsiä "en aio avata asiaa enempää mutta mitenköhän suomi suhtautuu tähän?!" tyyppisiä juttuja.

Selväksi on tullut että sulle tuo maine ns. sisäpiirin kaverina on helvetin tärkeä.

GNR

Vakiokokoonpanossa
Toivon ihan helvetisti että Karjalainen tulisi Ilvekseen. Tollanen hullu Ilveksestä puuttuu ja pakistossa on muutenkin jo puolet saigonilla.

Nyypäri voi jatkaa matkaa kotiansa.
Pena sen siinä keksi, palkataan se Gillies tänne!

Hyvä heitto hei!

Janko

Luottopelaaja
Niin kuivat markkinat eivät ole,että pitäisi tämä Karjalainen Ilvekseen roudata.Miten joku voi tätä edes ehdottaa
Tokihan sekin käy että Tillu naaraa tänne jotain Karjalaista parempaa laatua, mutta vähän epäilen.

yellowgreen

Luottopelaaja
Itseasiassa eivät ole. Itse syytät täälä EFM jostain "keksityistä huhuista" joihin ei anna kunnolla informaatiota, mutta sitten itse heittelet tälläsiä "en aio avata asiaa enempää mutta mitenköhän suomi suhtautuu tähän?!" tyyppisiä juttuja.

Selväksi on tullut että sulle tuo maine ns. sisäpiirin kaverina on helvetin tärkeä.
Koskaan oo esittänyt mitään sisäpiirin kaveria, mitä en millään lailla siis ole.

Mut jos susta on hyvä tuoda erittäin keskinkertainen, jopa heikko, alkoholiongelmainen peluri, josta toinen seura on yrittäny pari kuukautta keksiä juridista keinoa päästä eroon, niin ei siinä kai mitään. Odotamme hyvin eri asioita meidän Ilvekseltä.

Oot nyt vetäny tähän Hintsasen, Bartosakin, EFMn... Kenet seuraavaksi?

Ite lopettaisin tähän sun kanssa keskustelun oikein mielellään.

(Ja ennen kuin joku tarttuu asiaan, niin jos alkoholi vaikuttaa työsuoritukseen parin kuukauden hyllytyksellä, on silloin minun mielestäni alkoholi ongelma.)

toskala

Luottopelaaja

Taidoiltaan vajavainen kaveri jonka pelaaminen on siinä ja siinä että riittääkö liigaan saa Sportilta uuden mahdollisuuden ja vielä onnistuu neuvottelemaan palkankorotuksenkin merkkinä siitä että häneen luotetaan ja halutaan että on nuoremmille pelaajille esikuva ja jonkinlainen kopin isähahmo.

Sitten, kun seuralla on jo muutenkin tiukkaa rahasta, mutta kuitenkin yritetään siitä vähästä rahasta repiä irti niin että kustannetaan pelaajille hotelliyö Kuopiossa että saisi ainakin kunnon yöunet ja ei tarvitsisi bussijaloilla lähteä pelaamaan KalPaa vastaan, niin herra päättääkin lorottaa huolella ja hartaasti yhteiseen pesään. (Ja en tiedä mitä on Kuopiossa tapahtunut, mutta aika pahasti saa perseillä että koko joukkue on sen takana että ollaan joukkueena parempia ilman Karjalaista kuin sen kanssa).

Että tällainen kaveri vain Ilveksen koppiin luomaan joukkuehenkeä? Mikä muka voisi mennä vikaan?

Torski

Tähtipelaaja

toskala

Luottopelaaja
Horse tänne niin saadaan yhden palstasankarinkin valitus taas vaimennettua vähäksi aikaa!

Mutta ei se varmaan kusekaan tänne kun Tillu sitä niin ala-arvoisesti kohteli.

Toutain

Luottopelaaja
Meni Ässiin, mutta otetaanko sitten Horse takas?

Näinhän tässä käynee :D

No ei ehkä...

Mutta siis kyllä hieman tuli ihmeteltyä joidenkin toiveita Karjalaisesta meille :D Jos ei olisi nimeään ansainnut muilla kuin pelillisillä taidoilla, kellään ei kävisi edes mielessä, että tänne vain. Ymmärrän vielä jossain määrin, että pelkästään kovuuskin houkuttelee joitakin, mutta sitten vielä kyseessä kaveri, joka lotrannut viinan kanssa juuri tällä kaudella niin, että lensi varakapteenina käytännössä ulos joukkueesta, jolla menossa erittäin vaikea ajat. Kun miettii, mitä meillä vasta toissakaudella koettiin, niin huhhuh noille toiveille...

Janko

Luottopelaaja

Taidoiltaan vajavainen kaveri jonka pelaaminen on siinä ja siinä että riittääkö liigaan saa Sportilta uuden mahdollisuuden ja vielä onnistuu neuvottelemaan palkankorotuksenkin merkkinä siitä että häneen luotetaan ja halutaan että on nuoremmille pelaajille esikuva ja jonkinlainen kopin isähahmo.

Sitten, kun seuralla on jo muutenkin tiukkaa rahasta, mutta kuitenkin yritetään siitä vähästä rahasta repiä irti niin että kustannetaan pelaajille hotelliyö Kuopiossa että saisi ainakin kunnon yöunet ja ei tarvitsisi bussijaloilla lähteä pelaamaan KalPaa vastaan, niin herra päättääkin lorottaa huolella ja hartaasti yhteiseen pesään. (Ja en tiedä mitä on Kuopiossa tapahtunut, mutta aika pahasti saa perseillä että koko joukkue on sen takana että ollaan joukkueena parempia ilman Karjalaista kuin sen kanssa).

Että tällainen kaveri vain Ilveksen koppiin luomaan joukkuehenkeä? Mikä muka voisi mennä vikaan?
Jos asian haluaa nähdä vain yhdeltä, varsin negatiiviselta puolelta, niin voi sen noinkin nähdä.

Jos olisi tänne tullut niin mulle olisi ollut päivänselvää että Ilves on käynyt menneet asiat Karjalaisen kanssa läpi ja tämä olisi näkynyt myös sopimuksessa erilaisina reunaehtoina.

Vajavaiset pelitaidot on kyllä paljon sanottu. Meneehän tuo nyt kiekollisilta ja fyysisiltä taidoiltaan helposti ainakin Latvalan, Rautasen, Soinin, Tukion ja Nybergin edelle. Utunenkin komeasti 0 plus 0 mutta saikulla kuten Jakke ja Friman myös.

King98

Luottopelaaja
Näinhän tässä käynee :D

No ei ehkä...

Mutta siis kyllä hieman tuli ihmeteltyä joidenkin toiveita Karjalaisesta meille :D Jos ei olisi nimeään ansainnut muilla kuin pelillisillä taidoilla, kellään ei kävisi edes mielessä, että tänne vain. Ymmärrän vielä jossain määrin, että pelkästään kovuuskin houkuttelee joitakin, mutta sitten vielä kyseessä kaveri, joka lotrannut viinan kanssa juuri tällä kaudella niin, että lensi varakapteenina käytännössä ulos joukkueesta, jolla menossa erittäin vaikea ajat. Kun miettii, mitä meillä vasta toissakaudella koettiin, niin huhhuh noille toiveille...
Juuri näin, ei enään ikään näitä viinan kanssa läträäjiä ainakaan kun tiedetään, että kyseinen kaveri sen takia lentänyt pihalle.