Näistä Seppälä ja Tömmernes puolustajia. Puistolalla kulkee, Levtchiä en Ilveksessä näkis. Luoto onko kunnossa? Haapala?tässä nykyisin SHL:ssä pelaavat ja aiemmin Tapparassa pelanneet pelaajat listattuna:
katso liitettä 10483
Pakkohan sieltä on myydä jätkiä, jos uusia tulee sisään. Olkoon ne myytävät sitten tuhnuista isoimmilla palkoilla operoivat.Olen kuullut Meskasen olevan mahdollisesti lähdössä. Haluaisi pelata säännöllisesti.
Jos tulee vielä lisää pelaajia niin joku myös lähtenee.
Jokke varmaan ottaisi lämpimällä halauksella vastaan. Toisaalta SaiPasta hyviä onnistumisia ja Raipe koutsina.Olen kuullut Meskasen olevan mahdollisesti lähdössä. Haluaisi pelata säännöllisesti.
Toivottavasti ei pidä paikkaansa.Olen kuullut Meskasen olevan mahdollisesti lähdössä. Haluaisi pelata säännöllisesti.
Meskanen on loistava pelaaja, en haluaisi luopua.Olen kuullut Meskasen olevan mahdollisesti lähdössä. Haluaisi pelata säännöllisesti.
Et halua että Mese vaihdetaan parempaan? Oletus että huhu pitää paikkaansa.Toivottavasti ei pidä paikkaansa.
Näin Mese höpötteli kun Ilvekseen tuli takaisin. Voihan se olla, että on nyt mieli muuttunut.Olen kuullut Meskasen olevan mahdollisesti lähdössä. Haluaisi pelata säännöllisesti.
Haapala?
Toivottavasti pitää.Toivottavasti ei pidä paikkaansa.
Haluan myös jatkuvuutta, haluan että joukkueessa on Ilveksiä eikä pelkkiä muukalaisia. Haluan tottakai myös voittaa, se että onko Meskanen ensimmäinen ulostettava on vaikea asia.Et halua että Mese vaihdetaan parempaan? Oletus että huhu pitää paikkaansa.
Ei tarvitse kuin avata liigan tilastot ja todeta, että ei ole.Haluan myös jatkuvuutta, haluan että joukkueessa on Ilveksiä eikä pelkkiä muukalaisia. Haluan tottakai myös voittaa, se että onko Meskanen ensimmäinen ulostettava on vaikea asia.
Mahtaako tämä liittyä meidän huhuun mitenkään?
Edit: Puhutaankohan tossa nykyisestä Tappara pelaajasta vai Ruotsissa pelaavasta entisestä tapparalaisesta?
Seppälä pelannut vain noin 10min per peli ilman tehopisteitä joten pitöisin häntä todennäköisimpänä lähtijänä tosta listasta. Tuskin kuitenkaan lisää puolustajia ainakaan meille on tulossa enkä mouhoihinkaan uskoisi meneväntässä nykyisin SHL:ssä pelaavat ja aiemmin Tapparassa pelanneet pelaajat listattuna:
katso liitettä 10483
Vai Tapparasta joku Ruotsiin?Anton haluaa takaisin Tampereelle?
Juolevin kohdalla huhuttu että ei pystyis enää ollenkaan pelaavan, silloin Seppälä mahdollinenSeppälä pelannut vain noin 10min per peli ilman tehopisteitä joten pitöisin häntä todennäköisimpänä lähtijänä tosta listasta. Tuskin kuitenkaan lisää puolustajia ainakaan meille on tulossa enkä mouhoihinkaan uskoisi menevän
Ei kyllä ole. Toki jos valmennus haluaa Mesestä eroon, niin sitten varmasti mennään niin. Nykyisessä laiturikalustossa olisi kyllä ennemmin muita jonossa ulospistettäväksi. Sinänsä tämä huhu on jopa uskottava, että Mese on alusta asti ollut Niemelän hierkarkkiassa pohjilla.Haluan myös jatkuvuutta, haluan että joukkueessa on Ilveksiä eikä pelkkiä muukalaisia. Haluan tottakai myös voittaa, se että onko Meskanen ensimmäinen ulostettava on vaikea asia.