Siirtoraja umpeutuu tänään / Jokeritutka

Status
Viestiketju on suljettu.

Janko

Luottopelaaja
Nimimerkit jotka kertovat Haapalan tulevan Ilvekseen ovat joko uusia, epäaktiivisia tai jo aiemmin vääriä "varmoja" huhuja kertoneet.
Nimimerkit jotka kertovat että Haapala ei tule Ilvekseen ovat jo aiemmin useasti luotettavuutensa todistaneet.

Päätelkää siis itse tuleeko Haapala vai ei.

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Täytyy sanoa, että olisi tällä hetkellä kyllä unelmien täyttymys jos Haapala tänne tulisi, mieluusti pidemmällä sopimuksella.

Aluksi en ollut niin innoissaan hänestä, sillä ei ole tällä kaudella pelannut yhtään ottelua, mutta nyt kun olen nähnyt kuinka tappara-fanit repivät pelihousujaan ja muutenkin makustellut asiaa, tuntuu se entistäkin houkuttelevammalta.

Perjantaina paikallispelissä Haapala Ilveksen riveissä... aijjai.

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Nimimerkit jotka kertovat Haapalan tulevan Ilvekseen ovat joko uusia, epäaktiivisia tai jo aiemmin vääriä "varmoja" huhuja kertoneet.
Nimimerkit jotka kertovat että Haapala ei tule Ilvekseen ovat jo aiemmin useasti luotettavuutensa todistaneet.

Tappara.co:ssa tosin ihan suht luotettavat nimimerkit pitävät huhua ihan uskottavana.

Raipe79

Luottopelaaja
Ei ole ollut mitään tapparan kuntotestejä, aivan 100% paskaa koko juttu! Tiedän nyt sopimuksen tilanteen ja sanon vain sen että seurailkaas Jokereiden tiedotusta Haapalan sopimuksen purkamisesta ;)
Okei eli samassa huoneessa oleva on vaan nähnyt omiaan.. ei mulla muuta :D

jorkkila

Vakiokokoonpanossa

ELI TULOSSA ON! HITON KOVA!

Torski

Tähtipelaaja
Ilveksen kopissa on käyty illan mittaa, mutta kuka ?

#F5
1646070437382.png

Status
Viestiketju on suljettu.