Torski
Tähtipelaaja
Todellakin. Ei voi pettyä, jos on valmiiksi pessimistinenSuomalaisuus pähkinänkuoressa
Todellakin. Ei voi pettyä, jos on valmiiksi pessimistinenSuomalaisuus pähkinänkuoressa
Tappara.co:ssa tosin ihan suht luotettavat nimimerkit pitävät huhua ihan uskottavana.Nimimerkit jotka kertovat Haapalan tulevan Ilvekseen ovat joko uusia, epäaktiivisia tai jo aiemmin vääriä "varmoja" huhuja kertoneet.
Nimimerkit jotka kertovat että Haapala ei tule Ilvekseen ovat jo aiemmin useasti luotettavuutensa todistaneet.
Päätelkää siis itse tuleeko Haapala vai ei.
Huoltomies?Ilveksen kopissa on käyty illan mittaa, mutta kuka ?
#F5
Okei eli samassa huoneessa oleva on vaan nähnyt omiaan.. ei mulla muutaEi ole ollut mitään tapparan kuntotestejä, aivan 100% paskaa koko juttu! Tiedän nyt sopimuksen tilanteen ja sanon vain sen että seurailkaas Jokereiden tiedotusta Haapalan sopimuksen purkamisesta
Nimimerkit jotka kertovat Haapalan tulevan Ilvekseen ovat joko uusia, epäaktiivisia tai jo aiemmin vääriä "varmoja" huhuja kertoneet.
Nimimerkit jotka kertovat että Haapala ei tule Ilvekseen ovat jo aiemmin useasti luotettavuutensa todistaneet.
Päätelkää siis itse tuleeko Haapala vai ei.
Ilveksen kopissa on käyty illan mittaa, mutta kuka ?
#F5
Lasse Laukkanen joutunut käymään pariinkin kertaan varmistamassa että onko Stretsin paita todella sen kokoinen mitä on ilmoittanu.Ilveksen kopissa on käyty illan mittaa, mutta kuka ?
#F5
Ruohomaa haki viimein mailansa?Ilveksen kopissa on käyty illan mittaa, mutta kuka ?
#F5
Maailman Suurin Ilves-fani käynyt kyselemässä Ilvekseltä, että vieläkö pyllistäisit vanhojen aikojen muistoksi?Ilveksen kopissa on käyty illan mittaa, mutta kuka ?
#F5
#F5
#F5