Tosa Veskala
Rivipelaaja
Ketjun ekalta sivulta. Siellä myös muita hyviä!Mistä hiton kaukaa tämän kaivoit![]()
Ketjun ekalta sivulta. Siellä myös muita hyviä!Mistä hiton kaukaa tämän kaivoit![]()
Tämä on kuin olisin sen itse ajatellut. Ikä alkaa kohta nelosella ja tähän asti olemme saaneet nauttia Ilveksen täydellisestä romahduksesta, karsinnoista ja siitä naapurin ainaisesta vittuilusta yhdestä SM-liiga mestaruudesta, joka tuli jo silloin, kun en ollut edes syntynyt. Toki olen saanut nähdä Ilveksen kaksi pronssia ja naapurin alistamista, mutta toiveissa olisi silti se yksi mestaruus, jonka varjolla elän varmasti lopun ikäni tyytyväisenä, sillä se on mestaruus, joka jättää varjoonsa kaikki muut mestaruudet ikinä. Jopa ne Tapparan kolme peräkkäistä.Se taas että meidän kaikkien tuntema Ilves alkaisi yhtäkkiä seuraavan 20 pelin aikana suorittamaan ennaltamainitussa ylärekisterissä about 70% peleistä on juuri sitä lapsenuskoista haihattelua, jonka tämä kööri lopulta pieksee meistä ulos mitä uskomattomimmilla tavoilla.
Itse runkosarjan voitolla nyt ei ole oikeasti yhtään mitään merkitystä isossa kuvassa loppua ajatellen, jos finaalien g7 hävitään sen takia ettei oltu kotona niin so be it. Mutta kun oma ikä alkaa jo kolmosella, ja omana elinaikana ei ole voitettu yhtään saatana mitään niin olis ollut edes mukava pieni välikirsikka ottaa tämä täysin omissa käsissä muutamia viikkoja ollut palkinto. Erilaisissa simulaatiomalleissa taidettiin olla jopa 87% todennäköisyydellä sitä voittamassa, eli jopa pienen tilastollisen ihmeen tämän pupeltaminen vaati mutta niin vaan jälleen kerran se onnistuttiin tekemään.
Juurikin näin. Olen itse syntynyt 7/85 ja kannattanut Ilvestä n. 32 vuotta. On tässä ollut kestämistä. Repikää siitä huumoria.Tämä on kuin olisin sen itse ajatellut. Ikä alkaa kohta nelosella ja tähän asti olemme saaneet nauttia Ilveksen täydellisestä romahduksesta, karsinnoista ja siitä naapurin ainaisesta vittuilusta yhdestä SM-liiga mestaruudesta, joka tuli jo silloin, kun en ollut edes syntynyt. Toki olen saanut nähdä Ilveksen kaksi pronssia ja naapurin alistamista, mutta toiveissa olisi silti se yksi mestaruus, jonka varjolla elän varmasti lopun ikäni tyytyväisenä, sillä se on mestaruus, joka jättää varjoonsa kaikki muut mestaruudet ikinä. Jopa ne Tapparan kolme peräkkäistä.
Luottoa siihen, että se olisi tämäkään joukkue, ei ole. Syy on yksinkertainen: peli ei ole kehittynyt riittävästi ja viimesimmät pelit olemme olleet selvästi alakynnessä. Runkosarjan voitto jäi lopulta haaveeksi vaikka viimeiset 4 peliä oltaisiin se voitu jo naulata.
.Tämä kausi alkaa olla toisinto edelliskaudesta ja täten odotuksia pleijareihin ei ole. Poistun Ilvesfoorumilta lopullisesti valittamasta ja negailemasta, jos tämä joukkue nostaa kannua.
2012Ketjun ekalta sivulta. Siellä myös muita hyviä!
Jos Hölö käyttäisi aikaansa lukemalla jotain "kannattajien" kännisiä face-kirjoituksia (tai Foorumi), silloin minäkin alkaisin olemaan huolissani.Toivottavasti Hölö lukee kopissa esim Facebookin kommentteja meijän pelaajille ja kertoo kuinka ollaan taas naurunaihe ja toivotaan että äijät pelaa 100% logolle pleijareissa
Toki tämä koskee about kaikkia joukkueita, kaikissa lajeissa ja ympäri maailman. Se on sitä intohimoa hyvässä ja pahassa.Mua vituttaa eniten se, että huonolla hetkellä tänne kirjotetaan 100 viestiä kuinka kaikki on paskaa ja kusta ja kun menee paremmin, se kaikki paska kuitataan "aina uskonu!" naurahduksella.
Joukkuetta lammaslaumaksi häviön hetkellä nimittävät "kannattajat" eivät ansaitse voittoja. Ilveksessä aiheuttaa pahaa oloa tämä kannattajien jatkuva negatiivisuus.
Historia on mitä on. Tämä joukkue on nykyisyyttä, eikä sen tulisi kantaa 40 edeltäjänsä epäonnistumisia harteillaan.
Minä en seuraa muita joukkueita ja heidän faneja ja kerron ketjun otsakkeen mukaisesti mikä Ilveksessä aiheuttaa pahaa oloa.Toki tämä koskee about kaikkia joukkueita, kaikissa lajeissa ja ympäri maailman. Se on sitä intohimoa hyvässä ja pahassa.
Ilveksen tapauksessa sitten tietysti juurikin se 40 vuoden odotus nostaa ne suojamekanismit pikkuisen hätäisemmin ylös.
Olisin itse kuvitellut, että juuri Ilveksen kannattajilta löytyisi suhteellisuudentajua ja malttia kaiken sen paskan jälkeen, mitä tämä seura on tarjonnut silloin kun OIKEASTI meni päin helvettiä. Kai se kertoo myös foorumin ikärakenteesta että ei muisteta aikoja, kun karsittiin joka vuosi ja mitään toiveita paremmasta ei ollut.
En tarkoita sitä etteikö runkosarjan lipuminen käsistä saisi vituttaa, (sen pitääkin) mutta jotain suhteellisuudentajua nyt peliin. Älkää nyt jumalauta jo ennakkoon luovuttako tätä kautta, oikeat pelit alkavat vasta nyt.
Ennustan pitkää uraa täälläTulin tässä vieraan joukkueen kannattajana esittämään yhden painokkaan kysymyksen...
Miksi Ilveksen pitää aina olla noin... .
... ILVES![]()
! ! ! ? ? ?
LOL mikä yhteisö![]()
Tulin tässä vieraan joukkueen kannattajana esittämään yhden painokkaan kysymyksen...
... ILVES![]()
! ! ! ? ? ?
LOL mikä yhteisö![]()
Melko heikosti laadittu kysymys kun ei saa mitään selvää.Tulin tässä vieraan joukkueen kannattajana esittämään yhden painokkaan kysymyksen...
... ILVES![]()
! ! ! ? ? ?
LOL mikä yhteisö![]()
Itse odotan jo innolla mahdollista revanssia Kalpasta, joka tulisi tod.näk. välierissä vastaan. Kotivoitot riittää. Ja jos ei Ilves kykene Kalpaa voittaamaan kotonaan Suomen parhaiden kannattajien (tämä ei ollut sarkasmia) edessä, ei se sitten tietenkään mitään ansaitse. Hölön Pelsuthan taisi toissakeväänä pudottaa juuri Kalpan puolivälierissä. Menikö vielä jopa seiskapeliin (?)Eilinen näytti taas aivan samalta kuin kolme edellistä kevättä. KalPa oli täysin ylivoimainen. Mikään ei anna olettaa, että Ilves pystyisi tänä keväänä pudotuspelisarjassa taistelemaan tasapäisesti esim. KalPaa vastaan.
Katsoin pari peliä tuota sarjaa ja täytyy sanoa, että Pelicans oli niin helisemässä välillä kuin vain voi olla, mutta silti vain kampesivat voittoon. Toivotaan uusintaa ja samaa lopputulosta, että junttidisco hiljenee.Itse odotan jo innolla mahdollista revanssia Kalpasta, joka tulisi tod.näk. välierissä vastaan. Kotivoitot riittää. Ja jos ei Ilves kykene Kalpaa voittaamaan kotonaan Suomen parhaiden kannattajien (tämä ei ollut sarkasmia) edessä, ei se sitten tietenkään mitään ansaitse. Hölön Pelsuthan taisi toissakeväänä pudottaa juuri Kalpan puolivälierissä. Menikö vielä jopa seiskapeliin (?)
Toki meidänkin täytyy ensin hoitaa tappara/Kespoo tai Ässät, mikä ei tule olemaan helppoa. Ennustan pitkiä sarjoja keväälle. Tämä on hienoa aikaa, kun panokset ovat taivaissa. Mitään vapaalippuja ei pudotuspeleissä kuulukaan olla, vaan jokainen voitto pitää taistella verissäpäin. Toki mouhot ovat niitä vapaalippujakin joskus saaneet, mutta se on sitten ihan oma tarinansa.
Hyvä se on nollalla mestaruudella huudellaTulin tässä vieraan joukkueen kannattajana esittämään yhden painokkaan kysymyksen...
... ILVES![]()
! ! ! ? ? ?
LOL mikä yhteisö![]()