M22
Luottopelaaja
Pohjalta?Yön biisiä mukaillen: Niin paljon me teihin luetettiin, uskottiin ja rakastettiin …
… iskit puukon mun unelmiin…
Surullista! Toisaalta, pohjalta on vain yksi tie. Sen löytymistä odotellessa…
Pohjalta?Yön biisiä mukaillen: Niin paljon me teihin luetettiin, uskottiin ja rakastettiin …
Surullista! Toisaalta, pohjalta on vain yksi tie. Sen löytymistä odotellessa…
Tässä yön yli nukuttuna ja hyvin ulkoiltua vielä hiukan ymmällä viime aikojen esityksistä. Ei tämä tällä pähkäilyllä parane, ja ohan täs parisen viikkoa aikaa Hölöllä ja kumppaneilla viritellä peli kuntoon.Käsittämätöntä, aivan käsittämätöntä. Kauden tähän mennessä tärkein matsi ja täydellinen housuunpaskominen. Haluton, mauton ja väritön sakki.
Ihan sama näemmä kuka seisoo penkin päässä, niin tulos toistaa itseään joka ikinen vuosi.
Toivon, että Hölö huutaisi kurkkunsa paskaksi pukkarissa ja kysyisi, että haluaako joku joskus voittaa jotakin Ilveksessä?
Melkein hävettää tunnustaa, että muistan jotain tällaisia kappaleita, mutta jätitkö tarkoituksella välistä pois kohdan "Kun mä selkäni käänsin pois" (= kannattajat).Yön biisiä mukaillen: Niin paljon me teihin luetettiin, uskottiin ja rakastettiin …
Siltä se viime kauden jälkeen tuntui ja eilisen jälkeen sama fiilis, jos siihen viitattiin. Itselläni karisi kaikki luotto ja odotukset eilisen jälkeen. Viime mestaruuden aikaan olin 7v taniainenPohjalta?
Ensimmäisiä näkemiäni Ilveksen pelejä (näin kaukokannattajana) on alakouluikäisenä kevään -89 pronssimatsi, minkä faija nauhoitti vanhalla kunnon vhs-nauhurilla. Aika lailla noista vuosista on eletty mukana - tunteella. Eli on tullut nähtyä ja koettua kaikenlaista.Olisin itse kuvitellut, että juuri Ilveksen kannattajilta löytyisi suhteellisuudentajua ja malttia kaiken sen paskan jälkeen, mitä tämä seura on tarjonnut silloin kun OIKEASTI meni päin helvettiä. Kai se kertoo myös foorumin ikärakenteesta että ei muisteta aikoja, kun karsittiin joka vuosi ja mitään toiveita paremmasta ei ollut.
En tarkoita sitä etteikö runkosarjan lipuminen käsistä saisi vituttaa, (sen pitääkin) mutta jotain suhteellisuudentajua nyt peliin. Älkää nyt jumalauta jo ennakkoon luovuttako tätä kautta, oikeat pelit alkavat vasta nyt.
Jos Ilves sulaa tänäkin keväänä, olen varmasti täällä ensimmäisten joukossa purkamassa vitutusta. Mutta tätä etukäteen luovuttamista ja itsesäälissä rypemistä on vaikea ymmärtää.
Me oltiin saatana runkosarjassa toisia, vaikka ykkösheppoja oli telakalla käytännössä koko ajan. Vähän luottoa kehiin nyt.
Oikeastihan oltiin aika lailla 10 vuotta sitten siellä pohjien pohjalla (toki jo ysärillä oli hyvin samankaltainen tilanne). Huikea matka ollaan kiivetty sieltä ylös ja nousu kohti ylintä huippua jatkuu.Pohjalta?
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Lohdukkeeksi voi muistuttaa, että lähdemme kuitenkin playoffseihin kaikkea muuta kuin pohjalta. Kakkospaikalta!Siltä se viime kauden jälkeen tuntui ja eilisen jälkeen sama fiilis, jos siihen viitattiin. Itselläni karisi kaikki luotto ja odotukset eilisen jälkeen. Viime mestaruuden aikaan olin 7v taniainen
Melkein hävettää tunnustaa, että muistan jotain tällaisia kappaleita, mutta jätitkö tarkoituksella välistä pois kohdan "Kun mä selkäni käänsin pois"
Pohjalta?
Ilves napsi toiseksi eniten pisteitä. Koita säkin napsia muutama enemmän.Mitä kovempi panos sitä kovempi puristus ja tärinä lopputulos sählääminen ja kesäloma nopeanpaa miksi vaan ei osata pelata sitä peliä mitä vedetään noin 40/60 peliä vuodes helvetin hyvin ja kun tosi pelit alkaa loppu tulos kääntyy toiseen suuntaa en tiedä auttaisko se jos pettymyksien jälkee ei vituttais mutta se ei vaan toimi pakko olla luja ilves fani mitä ollu noin 31vuotta täällä pohjoses (kemissä) kun asun se tuntuu hyvältä kannustaa ja ottaa kritiikki koko pohjoisen väeltä niin koulu ajoilta töihin asti kritiikki jatkuu mutta mies ilveksen nutuissa näkyy joka päivä ympäri vuoden vaikka matka on tätä kiven hakkaamista päähän useina vuosina. Jälleen kerran yritän asennoitua ikävän runkosarja 1 tittelin menetyksen myötä pudotus peleihin ja uskoa ilvekseen tehdään me myös näin näytetään me joukkueelle ja luotetaan kannustuksen myötä että me ollaan suomen parhaat kannattajat vaikka joukkue ei olisi sitä aina ansainnutkaan näytöillään. Usko, toivo, rakkaus tulevia pleijareita odotellessa.