Tampereen Tappara

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 487
Tapparalta on loukkaantumisten vuoksi paljon poissaolijoita, joten korvaajien tarve on ilmeinen. Katsotaan nyt moniko vakiokokoonpanolainen ehtii toipumaan ennen CHL:n ja Liigan alkua.

Se mitä @Pok mainitsi Tapparan viime kauden putoamisesta CHL:sta, eiköhän siinä suurempi syy ollut uuden pelitavan tuomisen keskeneräisyydessä kuin itse pelaajissa. Pukin projekti oli vielä todella pahasti alkuvaiheessa ja pelitapa sekalainen sillisalaatti.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 571
Se mitä @Pok mainitsi Tapparan viime kauden putoamisesta CHL:sta, eiköhän siinä suurempi syy ollut uuden pelitavan tuomisen keskeneräisyydessä kuin itse pelaajissa. Pukin projekti oli vielä todella pahasti alkuvaiheessa ja pelitapa sekalainen sillisalaatti.


Varmaan näin, mutta pointti oli, että Tapparassa (eikä kyllä Ilveksessäkään) CHL:ää ei todellakaan nähdä paikkana jossa voi paineetta kokeilla junnuja ja antaa heille vastuuta, kuten Teppo Laaksonen twiitissään vähän vihjaa. Onhan se vähän perverssi ajatusmaailma toisaalta, että puoliksi Mestis-kokoonpanolla operoivaa SaiPaa vastaan ei lokakuisena liigatiistaina vastuuta tietenkään liikene yhdessä sadasta liigaottelusta joiden päätteeksi Tappara pelaa 100-prosenttisen varmasti pudotuspeleissä, mutta kunhan 10 kertaa isomman budjetin Eurooppalainen jättiläinen Frölunda luistelee vastaan täynnä timantin kovia pelaajia yhdessä kuudesta Mestareiden Liiga -ottelusta niin jo nyt on ihme, jos ei junnuille anneta vähän näytönpaikkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 487
Onhan se vähän perverssi ajatusmaailma toisaalta, että puoliksi Mestis-kokoonpanolla operoivaa SaiPaa vastaan ei lokakuisena liigatiistaina vastuuta tietenkään liikene yhdessä sadasta liigaottelusta joiden päätteeksi Tappara pelaa 100-prosenttisen varmasti pudotuspeleissä, mutta kunhan 10 kertaa isomman budjetin Eurooppalainen jättiläinen Frölunda luistelee vastaan täynnä timantin kovia pelaajia yhdessä kuudesta Mestareiden Liiga -ottelusta niin jo nyt on ihme, jos ei junnuille anneta vähän näytönpaikkaa.
Kyllähän se näkyi jo Ilveksen Davos-pelissä selkeästi mitä tapahtuu, kun antaa junnuille "näytön paikan" Euroopan huippujengiä vastaan. Eiköhän ne junnut tuuraa ne alun liigamatsit tai sitten nämä Rouenit kotona. Tosin junnut ja Rouen ei välttämättä ole kovin hyvä yhdistelmä sekään...
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 187
Tuli muuten tuosta Teppo Laaksosen twiitistä mieleen, että mites Emil Järventien peliaika ja rooli Tapparassa.

Samaa olen miettinyt, mutta poika on kyllä esiintynyt edukseen harkkamatseissa. On päässyt jopa yllättämään, vaikka lahjoja toki löytyy.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 980
Tuli muuten tuosta Teppo Laaksosen twiitistä mieleen, että mites Emil Järventien peliaika ja rooli Tapparassa. Jokohan Mara on alkanut etsimään uutta joukkuetta pojalle.

Tarkoitat varmaankin, että onko äiti jo vaatinut siirtoa jonnekin, missä on varmasti peliaikaa luvassa?

Olisi varmaankin Tuomenoksallakin paikka pohtia Aron peräänkuuluttamaa uudistusta kulujen karsimiseksi ja toiminnan tehostamiseksi.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 571
Tuohan teki koko ikänsä tappiota, eli Tappara on varmaan tyytyväinen jos sai omansa pois.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 487
Tuohan teki koko ikänsä tappiota, eli Tappara on varmaan tyytyväinen jos sai omansa pois.
Sen mitä itse olen kuullut tappioista on että Tamhockey olisi tehnyt jopa niukan plussatuloksen ilman Tampaa. Sen myynti on varmaankin osa Aron mainitsemaa talouden tervehdyttämiskuuria. Se kokeilu ei kauaa kestänyt, mutta onneksi huonosta projektista osattiin luopua riittävän ajoissa.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 061
Mulla on jotenkin sellainen muistikuva, että olisin täältä joskus saanut lukea kuinka Ilves puuhastelee sijoittamalla riskialttiiseen futikseen samalla kun Tappara käärii varmoja voittoja kiinteistöalalta. No nää on näitä.
Ei yllättäisi :D
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 487
Mulla on jotenkin sellainen muistikuva, että olisin täältä joskus saanut lukea kuinka Ilves puuhastelee sijoittamalla riskialttiiseen futikseen samalla kun Tappara käärii varmoja voittoja kiinteistöalalta. No nää on näitä.
Eipä se jalkapallokaan automaattinen oikotie onneen ole, nyt sattui tähdet sen suhteen kohdalleen euromenestyksen sun muiden myötä. Eräs tuttavani kertoi aina mitä osaketta hän on aina sanonut kannattaneen ostaa puolisen vuotta sitten, koskaan niitä vinkkejä ei kyllä saanut ennen sitä aikaa. :)
 

Chief44

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
361
Rumanvärinen tausta shelvä!
IMG_3118.jpeg
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 440
Sen mitä itse olen kuullut tappioista on että Tamhockey olisi tehnyt jopa niukan plussatuloksen ilman Tampaa. Sen myynti on varmaankin osa Aron mainitsemaa talouden tervehdyttämiskuuria. Se kokeilu ei kauaa kestänyt, mutta onneksi huonosta projektista osattiin luopua riittävän ajoissa.
Eikö niiden Tapparan miinusten syynä ollutkaan siis Liigan kuppaamisen takia tappiollisesti järjestetyt pudotuspelit?
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 164
Eipä se jalkapallokaan automaattinen oikotie onneen ole, nyt sattui tähdet sen suhteen kohdalleen euromenestyksen sun muiden myötä. Eräs tuttavani kertoi aina mitä osaketta hän on aina sanonut kannattaneen ostaa puolisen vuotta sitten, koskaan niitä vinkkejä ei kyllä saanut ennen sitä aikaa. :)

No Ilves Edustus Oy toki vetänyt "normaalit kaudet", eli ennen kotonaan ja Ratinaa ihan tukevasti plussalla kuitenkin.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 000
Sen mitä itse olen kuullut tappioista on että Tamhockey olisi tehnyt jopa niukan plussatuloksen ilman Tampaa. Sen myynti on varmaankin osa Aron mainitsemaa talouden tervehdyttämiskuuria. Se kokeilu ei kauaa kestänyt, mutta onneksi huonosta projektista osattiin luopua riittävän ajoissa.
Tamhockeyn tilikauden tulos oli 227k tappiollinen. Tamhockey-konsernin johon Tampa kuului 448k miinuksella. Tampa ei siis ole vaikuttanut Tamhockeyn tulokseen.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 487
Tamhockeyn tilikauden tulos oli 227k tappiollinen. Tamhockey-konsernin johon Tampa kuului 448k miinuksella. Tampa ei siis ole vaikuttanut Tamhockeyn tulokseen.
Juuri tuota konsernia luonnollistikin tarkoitin tässä yhteydessä, eihän Tampalla ollut kiekkopuolen kanssa mitään tekemistä.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 000
Juuri tuota konsernia luonnollistikin tarkoitin tässä yhteydessä, eihän Tampalla ollut kiekkopuolen kanssa mitään tekemistä.
Aikamoiset tappiot on siinä tapauksessa Tampa tehnyt ja toki myös Tappara Sport Oy:n tulos on täytynyt olla melkein kymmenen kertaa parempi kuin viime tilikaudella (toki on tehnyt 2022 277k tuloksen).
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 487
Aikamoiset tappiot on siinä tapauksessa Tampa tehnyt ja toki myös Tappara Sport Oy:n tulos on täytynyt olla melkein kymmenen kertaa parempi kuin viime tilikaudella (toki on tehnyt 2022 277k tuloksen).
Kyllähän nuo aikaisemmatkin lukemat ovat aika karuja olleet. Ala on ilmeisen hankala varsinkin tyhjästä luodulle yritykselle. Tiedä sitten miltä lukemat olisivat näyttäneet joskus kymmenen vuoden päästä, mutta ilmeisesti luottoa ei ollut tilanteen parantumiselle.
 
Ylös