Tampereen Tappara

Moraalinvartija

OS41 Lutuurituottaja
Viestejä
755
Muutin juuri osittain mielipiteeni turkulaisista.

Onkohan naapureilla riemu revennyt, kun joukkueeseen tullut vahvistuskin on jo omannut brändin?
1000054477.jpg
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
11 015
Eli tämä tarkoittanee sitä, että Mäntylä ja Saravo eivät tule saamaan paitaansa kattoon.

Olisivatko nämä oikeasti olleetkaan paidan jäädyttämisen arvoisia? Varsinkin Mäntylän kohdalla on paljon sellaisia tekijöitä pitkän sopimuksen ja siihen liittyvien ulkomaan optioiden ajalta, jotka hieman varjostavat tällaista kunnianosoitusta.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 500
Olisivatko nämä oikeasti olleetkaan paidan jäädyttämisen arvoisia? Varsinkin Mäntylän kohdalla on paljon sellaisia tekijöitä pitkän sopimuksen ja siihen liittyvien ulkomaan optioiden ajalta, jotka hieman varjostavat tällaista kunnianosoitusta.
Saravo on nyt vähän siinä ja siinä jääden vähän kriteerien alle, mutta Mäntylän sopimusseikkailuista ja niiden vaikutuksesta kirjoitinkin jo aiemmin tähän.

Paidan saaminen kattoon vaatii vähän muutakin kuin vähän keskivertoa parempaa joukkuehenkeä. Kun vaikka katsoo Ilveksen (tai miksei Tapparankin) katossa olevan paitarivin nimiä, kyllä siinä aika kylmät väreet käy selkäytimessä. Kaikki ovat olleet hienoja kiekkoilijoita ja he ovat jokainen antaneet edustamalleen seuralleen todella paljon.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 113
Itse olen Kangasalta. Kuuluu kyllä meidän reviiriin, ei kysymystäkään asiasta. Sitten joku Pälkäne on erikseen, ja siellä on varmaan enemmän Vasaran kannattajia.
Pälkäne ja Sahalahti on erittäin vahvaa mouholandiaa.
 

Hank Da Silva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
349
Samoin täällä Ylöjärvellä on varmaan ihan yhtä paljon molempien kannattajia. Omalla luokalla koulussa oli ainakin aikanaan noin 2/3 Ilvesläisiä.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 866
Ylöjärvellä varmaan asioita aikanaan sekoitti sekin, että junnuna porukka pelasi usein joko Y-Ilveksessä tai Y-Tapparassa, jotka olivat osa emoseurojen kaupparitoimintaa.

Nykyäänhän junnukiekkotoiminnot ovat siirtyneet erikoisseuraksi perustetulle Uplakersille ja jalkapallon ja futsalin puolella Ylöjärven Ilves on selkeästi oma seuransa, jolla on oma logo ja värit. Itse olisin tuossa eriytymisprosessissa kyllä valinnut seurallekin uuden nimen.
 

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
107
Orivesi on aika vahvasti mouhovoittoinen ollut aina mutta on meitä järkeviäkin nykyään melko paljon.
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 397
Minä kun luulin, että kaikki ipalaiset asuvat Tampereella. :oops:
Kato kaikki tamperelaiset on Ilvesläisiä, mutta kaikki Ilvesläiset ei ole tamperelaisia. Hyvin perinteistä deduktiivista päättelyä.

Itsekin asun tätä nykyä Helsingissä ja tänne jään, mutta Ilvesläisyys pysyy. Onhan se hienoa, että uskollisuus omaan seuraan säilyy yli kaupunkirajojen, oli se seura sitten Tappara tai Ilves.
 
Ylös