Tampereen Tappara

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 632
Ylipäätään tykkään, että mainokset näkyy kaupungilla. Kun kannattajatoiminnassa sini et ornst juoksee kaukana Ilveksen kannattajatoiminnan perässä, niin mainonnassa taas tappara on jo pitkään tehnyt asiat Ilvestä tyylikkäämmin.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 496
Ilves kasvatti Jukka Peltolan pitäis nousta ennen Tuukkaa. Mäntylää ehkä puoltaa se, että noita jääkuutioita on myös Helsingissä. Kuusela ei ole pelannut vain Tapparan paidassa Suomessa, kuten kaikki muut jäädytetyt.
Mäntylän kymmenen vuoden sopimuksen kanssa sekoilu estää viimeistään paidan noston. Tuukkahan ei sitoutunut silloin koko sopimusajaksi Tapparaan.

Kyllä vastaus taitaa olla Kuusela ja seuraavana joskus mahdollisesti Peltola.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 714

Ilmeisesti ollaan jonkun paitaa jäädyttämässä.

Minun puolesta keskustorin voisi koristella vaikka juopoilla. Enemmän nuo kyllä maisemakuvaa rumentaa.
Peltola olisi mun mielestä ainoot oikeat.

Jos on Kristian Kuusela niin pääsee kyllä ihan aidot röhö naurut kun tiedän, että Kuusela ei pidä itseään mitenkään erityisesti "Tapparan miehenä" :D
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 953
Peltola olisi mun mielestä ainoot oikeat.

Jos on Kristian Kuusela niin pääsee kyllä ihan aidot röhö naurut kun tiedän, että Kuusela ei pidä itseään mitenkään erityisesti "Tapparan miehenä" :D

Samaa mieltä. Näin puhtaasti Ilves-laseillakin katsottuna ainoa jolle sen kunnian soisin on Peltola.

Ajatuskin Mäntylän paidasta katossa kaikkien niiden poikittaisten ja päähän ajelujen jälkeen on etova.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 739
Ei tuo voi olla muu kuin Peltola. Kuusela ei ole mikään tappara legenda toisinkuin Peltola

Jep, Kuusela on pelannut 5 kautta Ässissä, 4 kautta Kärpissä ja 2 kautta Bluesissa. Eli 11 kauden ajan muissa liigajoukkueissa. Peltola vain Tapparassa ja kapteenistoss 6 kaudella. Ilmeisesti vielä nyt peliuran jälkeen on valmennushommissa Tapparassa (?).

Jokeri-tyyliin Barkovin paita kattoon ;)
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 164

Ilmeisesti ollaan jonkun paitaa jäädyttämässä.

Minun puolesta keskustorin voisi koristella vaikka juopoilla. Enemmän nuo kyllä maisemakuvaa rumentaa.

"Hieman vastaava tempaus on nähty aiemminkin. Helmi-maaliskuussa Helsinkiin Presidentinlinnan edustalle ilmestyi jäälohkare, jonka sisällä oli Leijonien pelipaita. Paidassa oli Sauli Niinistön nimi ja numerona 12, joka viittasi kenties siihen, että Niinistö oli Suomen 12. presidentti.

Teosta pidettiin kunnianosoituksena Niinistölle. Lohkare ilmestyi Helsinkiin muutamia päiviä ennen kuin tasavallan presidentti Alexander Stubb astui virkaan.

Poliisi hävitti lopulta kyseisen taideteoksen työntämällä sen mereen."

No niin reinikaiset, siitä sitten vaan valitsemaan onko se Näsi- vai Pyhäjärvi.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 555
Mäntylän kymmenen vuoden sopimuksen kanssa sekoilu estää viimeistään paidan noston. Tuukkahan ei sitoutunut silloin koko sopimusajaksi Tapparaan.

Kyllä vastaus taitaa olla Kuusela ja seuraavana joskus mahdollisesti Peltola.
Jos ny ruvetaa numeroita jäädyttämää niin Peltola on ensimmäinen. Kuuselaa paljon edellä kyseisessä keskustelussa
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 714
Saravo ja Mäntyläkin kiilaa Kuuselan edelle sillä että ovat Tapparan omia kasvatteja. Ja taitaa niitä pelejä Tapparan paidassakin olla enemmän. Ainakin Peksillä on.
Niin ja siis Kristian Kuusela ei ole edes "Tapparan mies" ja tähän lähde on Kristian Kuusela itse.

Pakko sen on olla Peltola. Ihan no-brainer.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 714
Sen verran pitää antaa myös negaa, että jos porukka ei oikeasti edes tiedä kuka jäädytetään, niin menee kyllä vähän turhan halvalla kattoon? Tarkoittaa että ei ole suvereeni paitakattoon kaveri.
Kai se nyt oikeesti tiedetään, että se on Peltola.

Jos ei ihan oikeesti tiedettäis niin olis kyllä juuri niinkun sanoit!
 
Ylös