TreeniGretzky
Rivipelaaja
Väitän että Mäntylä.
Hah joo!Väitän että Mäntylä.
Väitän että Mäntylä.
Mäntylän kymmenen vuoden sopimuksen kanssa sekoilu estää viimeistään paidan noston. Tuukkahan ei sitoutunut silloin koko sopimusajaksi Tapparaan.Ilves kasvatti Jukka Peltolan pitäis nousta ennen Tuukkaa. Mäntylää ehkä puoltaa se, että noita jääkuutioita on myös Helsingissä. Kuusela ei ole pelannut vain Tapparan paidassa Suomessa, kuten kaikki muut jäädytetyt.
Peltola olisi mun mielestä ainoot oikeat.Tapparan pelipaitoja ilmestyi Tampereen ja Helsingin keskustoihin – tästä on kyse
Tappara on sijoittanut jääpatsaita Tampereelle ja Helsinkiin.www.aamulehti.fi
Ilmeisesti ollaan jonkun paitaa jäädyttämässä.
Minun puolesta keskustorin voisi koristella vaikka juopoilla. Enemmän nuo kyllä maisemakuvaa rumentaa.
Peltola olisi mun mielestä ainoot oikeat.
Jos on Kristian Kuusela niin pääsee kyllä ihan aidot röhö naurut kun tiedän, että Kuusela ei pidä itseään mitenkään erityisesti "Tapparan miehenä"
Ei tuo voi olla muu kuin Peltola. Kuusela ei ole mikään tappara legenda toisinkuin Peltola
Tapparan pelipaitoja ilmestyi Tampereen ja Helsingin keskustoihin – tästä on kyse
Tappara on sijoittanut jääpatsaita Tampereelle ja Helsinkiin.www.aamulehti.fi
Ilmeisesti ollaan jonkun paitaa jäädyttämässä.
Minun puolesta keskustorin voisi koristella vaikka juopoilla. Enemmän nuo kyllä maisemakuvaa rumentaa.
Jos ny ruvetaa numeroita jäädyttämää niin Peltola on ensimmäinen. Kuuselaa paljon edellä kyseisessä keskustelussaMäntylän kymmenen vuoden sopimuksen kanssa sekoilu estää viimeistään paidan noston. Tuukkahan ei sitoutunut silloin koko sopimusajaksi Tapparaan.
Kyllä vastaus taitaa olla Kuusela ja seuraavana joskus mahdollisesti Peltola.
Jos ny ruvetaa numeroita jäädyttämää niin Peltola on ensimmäinen. Kuuselaa paljon edellä kyseisessä keskustelussa
Niin ja siis Kristian Kuusela ei ole edes "Tapparan mies" ja tähän lähde on Kristian Kuusela itse.Saravo ja Mäntyläkin kiilaa Kuuselan edelle sillä että ovat Tapparan omia kasvatteja. Ja taitaa niitä pelejä Tapparan paidassakin olla enemmän. Ainakin Peksillä on.
Kai se nyt oikeesti tiedetään, että se on Peltola.Sen verran pitää antaa myös negaa, että jos porukka ei oikeasti edes tiedä kuka jäädytetään, niin menee kyllä vähän turhan halvalla kattoon? Tarkoittaa että ei ole suvereeni paitakattoon kaveri.