Sanoisin, että Kangasalla on enemmän Ilveskannattajia.Erittäin hienosti kiteytetty!
Mouhijärvi,ikaalinen,kangasala mitä näitä nyt oli.
Sit on Tampere<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoisin, että Kangasalla on enemmän Ilveskannattajia.Erittäin hienosti kiteytetty!
Mouhijärvi,ikaalinen,kangasala mitä näitä nyt oli.
Sit on Tampere<3
Ja vaikka ei olisi, niin paikallinen Eric Clapton on iso ipanmiäsSanoisin, että Kangasalla on enemmän Ilveskannattajia.
Pälkäne ja Sahalahti on erittäin vahvaa mouholandiaa.Itse olen Kangasalta. Kuuluu kyllä meidän reviiriin, ei kysymystäkään asiasta. Sitten joku Pälkäne on erikseen, ja siellä on varmaan enemmän Vasaran kannattajia.
En allekirjoita.Sitten joku Pälkäne on erikseen, ja siellä on varmaan enemmän Vasaran kannattajia.
Täytyy kato vasaralaisia tulla vähän sivistään tänne Tampereen ulkopuolelleMinä kun luulin, että kaikki ipalaiset asuvat Tampereella.![]()
Kato kaikki tamperelaiset on Ilvesläisiä, mutta kaikki Ilvesläiset ei ole tamperelaisia. Hyvin perinteistä deduktiivista päättelyä.Minä kun luulin, että kaikki ipalaiset asuvat Tampereella.![]()
Kukas se on?Ja vaikka ei olisi, niin paikallinen Eric Clapton on iso ipanmiäs
Hep täälä 5Foorumillakin meitä on Kangasalta ainakin 4 (en tunne tietääkseni ketään muita heistä)
En pidä Kangasalaa sinioranssina
Heikki Silvennoinen.Kukas se on?Heinämäki vai?
Eikös Hämeenkyrössä ole Ilves-navettaTämä ympäryskuntien kannatusjakautuman arviointi ja loppupäätelmät tuskin läpäisisivät mitään akateemista tutkimusta.
Itse olen entisenä tamperelaisena nykyään hämeenkyröläinen ja taipuvainen näkemään jokaisen ikaalislaisen navetan ovessa ja auton sivulasissa kilpitarran.