Tampereen Tappara

BanaaniKeisari

Luottopelaaja
Viestejä
1 191
Piti tulla ihan samaa kysymään. Paitaan tulee selkään AK-47. :D
Flag_of_Mozambique.svg.png

Mosambikin lipusta värit vaan vaihtoon ja design on valmis.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 677
Se että tähän peliin jaetaan lippuja on aika noloa.

Jakaisivat johki perus paska tiistaipeleihin kuten te
Kieltämättä. Kierroksen kärkipeli viikonloppuna ja eikös siellä ole vielä yhden lähivuosien legendan paidan jäädytyshommiakin.

Kyllä näiden pelien pitää vetää porukkaa ilmankin ilmaiskampanjoita. Todella mielenkiintoinen peli tulossa.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 173
Johtuu varmaan siitä, että Tappara käyttäjä on jo varattu jonkun satunnaisen japanilaisen miehen käyttöön :D
Eiköhän mikään officialtappara sitten olisi käynyt? Tai tapparahockey..
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 180
Se että tähän peliin jaetaan lippuja on aika noloa.

Jakaisivat johki perus paska tiistaipeleihin kuten te
Joo tää näyttää kieltämättä vähän huonolta kun on numero nousemassa kattoon ja jaetaan ilmaislippuja.

Siitä tulikin mieleeni, että hieno nähdä kun Ilves kasvatin numero nousee kattoon :)
 

Levitön Äijä

Rivipelaaja
Viestejä
70
Mulle sinänsä henk.koht tasolla ihan sama kuka jakaa ja paljonko ja mitä lippuja, koska oon OP:n omistaja-asiakkaana jo melko pitkään ostellu lippuni eri lajeihin ja seuroihin "kaks yhden hinnalla". Tää tullee jotenkin sponssina takas, mutta lähtökohtaisesti mun mielestä "jotain tuotteessa on rikki" jos tehdään uus halli joka vetää kiakkopeliin n.12000 henkilöö parhaimillaan eikä sitä saada "maksavilla asiakkailla" ees puolilleen. Ehkä pitäis mennä vaklaan vaikka Ruåttin mestikseen kuinka se homma siellä tehdään. Samoin kuin soten ois voinu vaikka mun puolesta kopypasteta esmes Tanskasta. Mutta kun jotku viisaat kabinettihörhöt tietää nääkin meillä Suomessa paremmin niin ei siinä mitn. Tehdään turskaa jonka mogulit sitten kuittaa.
 
Ylös