Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Ja oikeassa ovat olleet. Kuten edellä mainittiinkin niin se purku tarvii myös pelaajan suostumuksen.Välillä Ilveksen osalta kuultu että ei sopimuksia noin vain pureta ja vaihdella palasia.
Ja oikeassa ovat olleet. Kuten edellä mainittiinkin niin se purku tarvii myös pelaajan suostumuksen.Välillä Ilveksen osalta kuultu että ei sopimuksia noin vain pureta ja vaihdella palasia.
Sun on ihan turha heitellä mitään ”kalliita hutihankintoja”, kun et tiedä heidän palkoistaan mitään.Avaa hiukan?
Välillä Ilveksen osalta kuultu että ei sopimuksia noin vain pureta ja vaihdella palasia.
Voisin heittää parit melko kalliit hutihankinnat, jota Ilveksessä on roikotettu ja odotettu hamaan tappiin sitä tason ihme nousua.
Rafkinin kohdalla naapuri teki kalliin(rahallisesti) virheen joka myönnettiin ja "korjattiin".
Vai sanoisinko outo hankinta…Ei riittänyt pizzakeisarin pojanpojalla Tapparassa. Erikoinen hankinta olikin naapurilta.
![]()
Ruben Rafkinin sopimus purettu
Puolustajan sopimus olisi kattanut kuluvan ja seuraavan kauden.www.tappara.fi
Sun on ihan turha heitellä mitään ”kalliita hutihankintoja”, kun et tiedä heidän palkoistaan mitään.
No sehän riippuu ihan pelaajan tilanteesta ja onko uutta seuraa näköpiirissä. Tuoreena esimerkkinä liigasta Miro Karjalainen ja Otso Rantakari, jotka eivät suostuneet sopimusten purkuun ennen kuin uudet seurat olivat miehillä tiedossa.Mutta jos seura sanoo että meidän puolelta oltaisiin valmiina purkaan sun sopimus ja kättelemään hyvästiksi, niin moniko pelaaja sanoo että ei käy, olen täällä ja pysyn?
No täällä vähän arvostellaan Tillua mut kyl ruattin Tillu tempas kätensä kyynerpäitä myöden paskaan…Ja sen voin myöntää, että itse erehdyin pizzanpyörittäjän tasosta.
Ajattelin että naapuri saa tunteella pelaavan (ajoittain aivottoman, ajoittain kovaa pelaavan) kiekolliseenkin peliin pystyvän kehittyvän kaverin.
-> todellisuus, eivät saaneet kuin virhe herkän meripoijun. Ihme kun saivat kaupattua eteenpäin.
Tuletko jatkossa joka kerta esiin kun foorumilla puhutaan palkkaodotuksista. Sulla on paljon kommentoitavaa jäänyt väliin ja työmaata edessä.Sun on ihan turha heitellä mitään ”kalliita hutihankintoja”, kun et tiedä heidän palkoistaan mitään.
No sanotaan nyt sitten tältä kaudelta:No sehän riippuu ihan pelaajan tilanteesta ja onko uutta seuraa näköpiirissä. Tuoreena esimerkkinä liigasta Miro Karjalainen ja Otso Rantakari, jotka eivät suostuneet sopimusten purkuun ennen kuin uudet seurat olivat miehillä tiedossa.
Anna joku esimerkki Ilveksestä, mikä oli mielessä "kalliina hutihankintana".
Miten Nättinen on huti ja mitä tulee Najmaniin niin tuo olisi voinut käydä mille Tillulle tahansa. Aika vaikea kenenkään ennustaa toisen ongelmia kopin ulkopuolella.No sanotaan nyt sitten tältä kaudelta:
Joonas Nättinen
Adam Najman
Korostetaan nyt sitten että täysin oletus.
No ihan aluksi alleviivaat mukavasti tätä @IhanJuniori n viestin pointtia.Avaa hiukan?
Välillä Ilveksen osalta kuultu että ei sopimuksia noin vain pureta ja vaihdella palasia.
Voisin heittää parit melko kalliit hutihankinnat, jota Ilveksessä on roikotettu ja odotettu hamaan tappiin sitä tason ihme nousua.
Rafkinin kohdalla naapuri teki kalliin(rahallisesti) virheen joka myönnettiin ja "korjattiin".
Tappara purkaa sopimuksen niin se on loistavaa reagointia ja virheen hyvä paikkaus. Ilves kun purkaa jonkun Paku Miehon tai Tuomas Salmelan sopimuksen niin harmittelet kuinka näiden ”selkärankapelaajien” sopimuksia laitetaan purkuun, vaikka toki Miehoa olit huutanut ulos itse pitkään.Ei tässä ole mitään virheitä tehty.
Täydellistä reagointia joka osoittaa vain ja ainoastaan kuinka raudanluja ammattilais organisaatio Tappara on ja näistä kaikista liikkeistä oikein huokuu "tApPaRaN vOiTtAvA sEuRaKuLtTuUrI"
Ei kannata olettaa mitään, kun ei ole tietoa. Mutta hutihankinta on ollut jokatapauksessa.Minä voin sanoa tietämättä, että mikäli Björkqvistille maksetaan yli 60.000€ (ja varmasti maksetaan), niin hän on kallis hutihankinta.
![]()
Mä itseasiassa vastoin mun trollausta uskon itsekkin Nättisen kevääseen. Mutta se on tätä lapsen omaista uskoa ja halua uskoa parempaan. Mikään asia ei puolla Joonas Nättisen pelaavan hyvää jääkiekkoa nyt tai keväällä. Onko Nättinen mielestäsi pelannut hyvin, ja jos kyllä, niin mihin perustat sen näkemyksen? Tilastoihin? Peliaikaan, pelipaikkaan vai omaan mutusilmään?Miten Nättinen on huti ja mitä tulee Najmaniin niin tuo olisi voinut käydä mille Tillulle tahansa. Aika vaikea kenenkään ennustaa toisen ongelmia kopin ulkopuolella.
Nättinen edelliset 22 peliä 4+8 hyvä jakso tuloksellisesti jatkunut lokakuun lopulta asti. Siihen päälle nyt se ns. näkymätön työ jota kahteen suuntaan tekee.Mä itseasiassa vastoin mun trollausta uskon itsekkin Nättisen kevääseen. Mutta se on tätä lapsen omaista uskoa ja halua uskoa parempaan. Mikään asia ei puolla Joonas Nättisen pelaavan hyvää jääkiekkoa nyt tai keväällä. Onko Nättinen mielestäsi pelannut hyvin, ja jos kyllä, niin mihin perustat sen näkemyksen? Tilastoihin? Peliaikaan, pelipaikkaan vai omaan mutusilmään?
Tuossa sulle Ilves97 nimimerkki jo edellä vastasikin. Lisäksi omaa elintärkeää kokemusta kovista peleistä kevättä silmällä pitäen. Enkä kyllä usko että on niin kallis ollut mitä täällä oletetaan.Mä itseasiassa vastoin mun trollausta uskon itsekkin Nättisen kevääseen. Mutta se on tätä lapsen omaista uskoa ja halua uskoa parempaan. Mikään asia ei puolla Joonas Nättisen pelaavan hyvää jääkiekkoa nyt tai keväällä. Onko Nättinen mielestäsi pelannut hyvin, ja jos kyllä, niin mihin perustat sen näkemyksen? Tilastoihin? Peliaikaan, pelipaikkaan vai omaan mutusilmään?
Najman silti oli huti ihan pelistä numero yksi ja tason nostoa odoteltiin ja tilaisuutta annettiin. Ei me kaikkien muidenkaan pelaajien taustoja ja ongelmia tiedetä niin sikäli jos tylysti suorituksiin peilaa niin Adam Najman oli Ilvekselle iso floppi.
En myöskään usko kummankaan tulleen pikkurahalla pellaileen.
Tämä just.Nättinen edelliset 22 peliä 4+8 hyvä jakso tuloksellisesti jatkunut lokakuun lopulta asti. Siihen päälle nyt se ns. näkymätön työ jota kahteen suuntaan tekee.