Ilves fan
Luottopelaaja
Mahdollisuus mennä majuun jos valitaanJa ehdot olivat?
Mahdollisuus mennä majuun jos valitaanJa ehdot olivat?
Mahdollisuus mennä majuun jos valitaan
Koska Ilves oli valmis suostumaan ehtoihin, Tappara ei.
Joten huutokauppaa ei syntynyt.
Lähde on varma
Ja Ripa puhui ihan samoin.Aivan eli kirjoihin ja kansiin painettu tieto valehtelee? Ja siten siis Ilveksen seuralegenda?
Kyllähän minä ennemmin ooweetä uskon! Raipea suurempi ei ole kukaan - paitsi oowee!
En vielä allekirjoita.Tillu vihdoin kerännyt kevään joukkueen,mahtavaa! Matkalla asiaankuuluvia töyssyjä
Ja aloittamisen nopeus
Nyt meni seurat sekasin. Mutta jos Ilves onkin apajilla jo Kultasen kanssa? Varmasti haluaa isompaan organisaatioon töihin.
Kuinka pitkästä ajanjaksosta puhutaan tuossa skenaariossa, että Seppä hoitelisi urheilujohtajan pestiä? Vuosi, kuukausia, kesäloman tuuraus? Ja vaikka Seppä pystyisikin samaan (tai joku muu joka pystyisi samaan), niin mikään ei indikoi, että Seppää kiinnostaa tällainen tehtävä muutoin kuin ehkä jonain kesätuurauksena jos hypoteettisesti uusi utj aloittaisi vaikka elokuussa ja vanha olisi lähtenyt toukokuussa. Toki hommia voi hoitaa Saimaan saaresta käsin, hoitelihan Lasse Kukkonenkin Kärppien kehitysjohtajan tehtäviä Espanjasta käsin yhden kauden ajan. Luulen ja toivon kuitenkin, että Ilveksessä ei hoidella etänä tällaisia hommia.Mutta Seppä pystyisi taatusti samaan, minkä Tillu on tehnyt, vaikka ihan suur saimaan rannallalta käsin. Alkaa itsellä usko loppumaan, U-20 taas vaarassa tippua, sen tään nuoremmissa on jo jotain valoa tunnelinpäässä(toivottavasti se ei ole junan valo)
Timo priorisoinut aikansa junioreihin. Tavoitteena olla tippumatta sm-sarjoista.Juuri se tuuraaja, kun aikoinaan Tillu tuohon palkattiin, silloin löytyi markkinoilta hyviä pelaajia, mitä kauemmin on tuossa roolissa ollu, niin nää nuoret menee aivan muualle tai jos tulevat, ovat lähtökohtaisesti todella heikkoa ainesta mestaruudesta pelaavan joukkueen rosteriin, kausi on kesken, mutta kuinka nää Väisäset ja Björkqvistit alkaa lappaan maalia pelistä toiseen, kun eivät edes pääse paikoille? Meillä on yksi ykköskenttä ja sen jälkeen on hyökkäys pahasti vajaa, ei tarvi ihmetellä, että Strana vetää aivan puolivaloilla, kun joutuu pelaan puukäsien ja pökköjalkojen kanssa.
Nyt en ihan saanut kiinni mitä tällä viestillä tarkoitit ja oliko tämä vastaus minun aiempaan viestiini. Mutta oliko pointtina siis, että Kari Heikkilä takaisin Ilvekseen ja urheilujohtajan hommaan?Juuri se tuuraaja, kun aikoinaan Tillu tuohon palkattiin, silloin löytyi markkinoilta hyviä pelaajia, mitä kauemmin on tuossa roolissa ollu, niin nää nuoret menee aivan muualle tai jos tulevat, ovat lähtökohtaisesti todella heikkoa ainesta mestaruudesta pelaavan joukkueen rosteriin...
Tuo Björkqvist oli kyllä Tillulta niin käsittämätön hankinta ettei mitään järkeä. Ura isossa laskukiidossa, edellisen jengin seuraajat haukkui, ihan aina ”potentiaali” ollut isompi kuin varsinaiset teot, siirto pienempään seuraan vaikutti enemmän kuin loogiselta. Yhden lähetyksen alussa mainittiin, että kilpailua oli sen verran, että palkkakin tuskin on pieni.Juuri se tuuraaja, kun aikoinaan Tillu tuohon palkattiin, silloin löytyi markkinoilta hyviä pelaajia, mitä kauemmin on tuossa roolissa ollu, niin nää nuoret menee aivan muualle tai jos tulevat, ovat lähtökohtaisesti todella heikkoa ainesta mestaruudesta pelaavan joukkueen rosteriin, kausi on kesken, mutta kuinka nää Väisäset ja Björkqvistit alkaa lappaan maalia pelistä toiseen, kun eivät edes pääse paikoille?
Se on Ilves-Hockeyn hallituksen kartoittaa tuohon rooliin osaava ”seppä” vuosi vuodelta tuntuu, että Tillun sädekehä himmenee, meillä on organisaatio kunnossa, niin miksi menestys kiertää meitä jatkuvasti? Ymmärrän kyllä, että Liiga on tälläinen välimallin sarja, mutta se ei ole syy hommata tänne välimallin pelaajia, Kultanen KooKoossa, tää KalPan kaveri ja ex saipan Tuomenoksa, siinä on jo kolme kappaletta parempia, mitä Tillu on. Eikä Kalle Sahlstedt ole huonosti vetänyt.Nyt en ihan saanut kiinni mitä tällä viestillä tarkoitit ja oliko tämä vastaus minun aiempaan viestiini. Mutta oliko pointtina siis, että Kari Heikkilä takaisin Ilvekseen ja urheilujohtajan hommaan?
Kalle Sahlstedt ei ole saavuttanut kovinkaan kummoisia asioita sen jälkeen kun Pekka Virta lähti. Sahlstedtin heikko kohta tuntuu olevan päävalmentajat. Tai no, mistä minä tiedän kuka ne siellä oikeasti valitsee eli onko Sahlstedtilla oikeasti valta valita ja erottaa päävalmentaja.Eikä Kalle Sahlstedt ole huonosti vetänyt.
Tämä on kyllä käsittämätöntä että olet pomo ja esihenkilö mutta et saa itse tehdä päätöksiä ja ratkaisuja. Koskee siis joka seuraa.Tai no, mistä minä tiedän kuka ne siellä oikeasti valitsee eli onko Sahlstedtilla oikeasti valta valita ja erottaa päävalmentaja.