Tarkoitus oli, että odotan ainakin kymmenen matsia, ennen kun palaan haaskalle. Mutta tämä valmentaja Kivi kuvio houkuttaa kommentoimaan hieman etuajassa.Nyt on ihan pakko kommentoida...
Olen enemmän tai vähemmän läheltä seurannut meidän kiekkoporukan edesottamuksia muutaman kymmenen vuotta. On ollut erittäin surullista nähdä kuinka rakasta seuraamme johdetaan erittäin huonosti. Uskon, että kaikki Ilvekset tämän allekirjoittaa. Tällä hetkellä tilanne NÄYTTÄÄ paremmalta.
Oikeassa elämässä esimerkiksi hyvä työyhteisö ei toimi jos työntekijät on valittu sen perusteella, että miltä työntekijä näyttää. Jörgenjönssen on sivunnut tätä....
Joka tapauksessa Ilvesfaneille on tiedossa viihdyttävä alkukausi ja toivon mukaan tuloksellinen loppukausi. Eikä käy niin, että taas on uusi puuhastelu porukka Ilveksen puikoissa?
Tämä ammattitaidoton toiminta on näkynyt niin peli filosofiassa, valmennuksessa kuin taloudenpidossa.
Nämä pojat on kaikki opetettu pelaamaan vain itselleen ja taidoiltaan hyvin yksipuolisia.
Ainakin yhdessä asiassa Koskela näyttäisi ajattelevan samalla tavalla kuin minä.
Tällä palstalla mielipiteensä ilmaisseista selvä enemmistö on ollut sitä mieltä, että strategian suhteen Ilveksen pitäisi jatkaa peri-ilvesläistä muniin puhaltelua.Oot mestari!
Kyllä mä edelleenkin väitän, että tämä kaveri on kasannut tämän vuosituhannen parhaan joukkueen Ilvekselle. Kyllä syyttävä sormi osoittaa valmennustrion suuntaan tässä meneillään olevassa kriisissä.Toivotaan että tämänkin miehen tekemiset punnitaan....säästöö vaan ja pihalle
Ei näy taulukossa kyllä....Kyllä mä edelleenkin väitän, että tämä kaveri on kasannut tämän vuosituhannen parhaan joukkueen Ilvekselle. Kyllä syyttävä sormi osoittaa valmennustrion suuntaan tässä meneillään olevassa kriisissä.
Kyllä mä edelleenkin väitän, että tämä kaveri on kasannut tämän vuosituhannen parhaan joukkueen Ilvekselle.
Näin märän unen että kairasi jotenkin Korhosen ja Meskasen rosteriin tuomaan kokemusta.
Ylivoimaisesti potentiaalisimman joukkuerungon tällä vuosituhannella.Kyllä mä edelleenkin väitän, että tämä kaveri on kasannut tämän vuosituhannen parhaan joukkueen Ilvekselle.
Kyllä syyttävä sormi osoittaa valmennustrion suuntaan tässä meneillään olevassa kriisissä.