Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

Voin ite ihan suoraa sanoa, että mulle on ihan sama ajatteleeko foorumilla ihmiset, että ton nimimerkin kirjotukset on pelkkää paskaa. Ei se vaikuta omaan elämääni mitenkään. Itse kirjoittelen silloin tällöin foorumille, koska Ilves on iso osa elämää. Omissa kaveri- ja tuttavapiireissä sattuu olemaan paljon yritysmaailman sekä kiekkomaailman ihmisiä ja silloin sattuu kuulemaan välillä mielenkiintoisia juttuja. Vuosien aikana oon aika paljon osuneita juttuja kuullut sekä huteja kuullut, mutta olen ollut hiljaa, koska ei ne asiat aina kuulu foorumille. Nyt vaan se, miten Tillu on toiminut ei ainakaa itselläni nosta arvostusta ja siksi kirjoitin. Yhtäkään juttua en ole omasta päästäni keksinyt vaan kaikki kuullut. Olenko kuullut joltain juttua, johon on lisätty omien etujen mukaisesti värikynää, voi hyvin olla. Mutta osan esittämistäni väitteistä olen kuullut suoraan kyseisiltä ihmisiltä, joten pidän näitä aika uskottavina.

Mutta kuten todettua osa uskoo ja osa ei ja sehän on täysin ok. Haluaisin vaan herättää kysymyksen ilmoille niille, jotka eivät sanaakaan usko, että eikö teitä yhtään ihmetytä kun useista eri lähteistä kuuluu samansuuntasta juttua.

Mä en kyseenalaista ollenkaan sitä, etteikö sulla voisi lähteitä olla ja ettetkö olisi voinut kuulla noita juttuja ihmisiltä, joihin on ollut enemmän tai vähemmän syytä uskoa, mutta itse ottaisin hieman spekulatiivisemman ilmaisumuodon käyttöön tuollaisissa katsauksissa, jos kaikki väitteet eivät ole sellaisia, joiden takana voi tiukasti seistä. Menee omalta asialta, siltä mahdolliselta täysin paikkansapitävältäkin, vähän pohja, kun sekoittelee tietoja, "tietoja" ja satunnaisempia kuulopuheita samaan läjään.

Lisäksi on hieman hämäävää mainita lähteisiin mm. hallituksen jäsen erittelemättä, että mikä kohta listasta on kuultu sellaiselta. Se herättää turhaa hämmennystä - kuten toki hallituksen jäsen väitettynä lähteenä muutenkin herättää.

Lisäksi on pakko sanoa, että tuo listaus koostui pääosin vähän vaihtelevin yksityiskohdin jo monta kertaa esillä olleista yleisistä huhupuheista, joita palstoilla ja kahvipaikoilla ja Eskon podcastissa on supistu pitkin kautta, ja joista osa on suhteellisen tehokkaasti kumottu.

Otan nyt sen verran kantaa vaikka en kuulemma asioista mitään tiefä niin puolet jutuista on täyttä potaskaa mitä nyt luen..
Ei hätää. Kyllä Esko ne tuuttaa seuraavaksi eetteriin ja johan tää sama keskustelu nousee totena, kun ollut oikein mediassa.

Niin tai näin, niin TK on Ilveksen Utj edelleen ja varmasti pysyy, kun kerran jatkopahvi on tehtynä. Me kannattajat toivomme nappiosumisia aina, mutta eihän semmoista olekkaan, vaikka budjetti olisi 100 miljoonaa.

Eiköhän mennä vaan eteenpäin kuin mummo lumessa, jota Pirkanmaalla on jo aivan riittävästi. Tulispa jo keltavihreä kevät!

Niin tai näin, niin TK on Ilveksen Utj edelleen ja varmasti pysyy, kun kerran jatkopahvi on tehtynä. Me kannattajat toivomme nappiosumisia aina, mutta eihän semmoista olekkaan, vaikka budjetti olisi 100 miljoonaa.

Eiköhän mennä vaan eteenpäin kuin mummo lumessa, jota Pirkanmaalla on jo aivan riittävästi. Tulispa jo keltavihreä kevät!
No eipä menty eteenpäin. Jos sinulla ei ole kunnianhimoa, niin muilla saa olla. Hiihdä sinä tuolla loskapaskassa eteenpäin ja laukea unissasi Timon hankinnoille, mutta älä tule kertomaan että muidenkin pitää. Surullisinta tässä tosiaan on se, että ei Ripa anna Timolle kenkää. Onneksi siellä tuhotaan parhaillaan jo ensi kautta Timon toimesta.. Ainoa toivo olisi, että kannattajat heräisivät ja äänestäisivät jaloilla. Onneksi heitä jo löytyy, samoin näin on tehnyt useampi sponsori :) Olisi Ilves saanut viihtyä hiukan pidempään siellä jumbona, se kun avasi hetkeksi monien silmät.

No eipä menty eteenpäin. Jos sinulla ei ole kunnianhimoa, niin muilla saa olla. Hiihdä sinä tuolla loskapaskassa eteenpäin ja laukea unissasi Timon hankinnoille, mutta älä tule kertomaan että muidenkin pitää. Surullisinta tässä tosiaan on se, että ei Ripa anna Timolle kenkää. Onneksi siellä tuhotaan parhaillaan jo ensi kautta Timon toimesta.. Ainoa toivo olisi, että kannattajat heräisivät ja äänestäisivät jaloilla. Onneksi heitä jo löytyy, samoin näin on tehnyt useampi sponsori :) Olisi Ilves saanut viihtyä hiukan pidempään siellä jumbona, se kun avasi hetkeksi monien silmät.
Pitäisikö esim. Osaston boikotoida Ilvestä vai mitä tarkoitat? Sano vain asiat suoraan, niin tällainen ei-insiderikin ymmärtää, mitä haet takaa näillä viesteilläsi.

samoin näin on tehnyt useampi sponsori :)
Onko nimiä antaa ketä tälläisiä on?

Luulen kyllä että tämän asian kanssa käy samalla tavalla kun Paatelaisen kanssa keskustellessa eli pelkkää hiljaisuutta saa vastineeksi tarkentaviin kysymyksiin.

Ihan uskottavuuden vuoksi; oletko kuullut useasta lähteestä sen, miten huonosti Koskela hoiti Myrrän potkut?
Kysyn siksi, että kaikkien tähänastisten tietojen mukaan potkut hoiti Jalo ja tämä oli pääteltävissä myös hänen haastatteluistaan?
Olen kuullut ihmiseltä, joka tuntee Joken sekä pelaajalta, joka on tietoinen tapahtumasta. Heidän mukaansa Jalo oli vastuussa potkuista, mutta tapa millä tilanne ja jälkipyykki hoidettiin on Koskelan vastuulla. Niin kuin alkuperäisessä viestissäni sanoin, en ota kantaa potkuihin vaan ainoastaan siihen, miten se hoidettiin

Mä en kyseenalaista ollenkaan sitä, etteikö sulla voisi lähteitä olla ja ettetkö olisi voinut kuulla noita juttuja ihmisiltä, joihin on ollut enemmän tai vähemmän syytä uskoa, mutta itse ottaisin hieman spekulatiivisemman ilmaisumuodon käyttöön tuollaisissa katsauksissa, jos kaikki väitteet eivät ole sellaisia, joiden takana voi tiukasti seistä. Menee omalta asialta, siltä mahdolliselta täysin paikkansapitävältäkin, vähän pohja, kun sekoittelee tietoja, "tietoja" ja satunnaisempia kuulopuheita samaan läjään.

Lisäksi on hieman hämäävää mainita lähteisiin mm. hallituksen jäsen erittelemättä, että mikä kohta listasta on kuultu sellaiselta. Se herättää turhaa hämmennystä - kuten toki hallituksen jäsen väitettynä lähteenä muutenkin herättää.

Lisäksi on pakko sanoa, että tuo listaus koostui pääosin vähän vaihtelevin yksityiskohdin jo monta kertaa esillä olleista yleisistä huhupuheista, joita palstoilla ja kahvipaikoilla ja Eskon podcastissa on supistu pitkin kautta, ja joista osa on suhteellisen tehokkaasti kumottu.
Ihan hyviä pointteja sulta, myönnän että tahallaan tekstistä tein keskustelua herättävän, jotta semmoista myös syntyy, silti hatusta en asioita ole keksinyt. Mitä Seppäseen tulee, niin hänen asioihin suhtaudun aika 50/50, häneltä tulee paljon asioita, jotka ovat totta, mutta samaan tahtiin asioita, jotka eivät ole totta. Itse ajattelin lähteitä laittaa omaan juttuun, koska luulen paskamyrskyn olleen vieläkin isompi, mikäli en olisi niitä laittanut

Onko nimiä antaa ketä tälläisiä on?

Luulen kyllä että tämän asian kanssa käy samalla tavalla kun Paatelaisen kanssa keskustellessa eli pelkkää hiljaisuutta saa vastineeksi tarkentaviin kysymyksiin.
Ei viitsi nimiä mainita, mutta kiekon parissa mukana (pelannut ja osa koutsannut) olleita henkilöitä vetäytynyt ja sanonut palailevansa, kun Timo on poistunut. Jännä, että lajista tietävät osaavat kyseenalaistaa tota touhua :) Eihän Timolla ole mitään asiaa edes vanhojen tekijöiden tennisturnauksiin, kun kukaan ei halua häntä siellä nähdä. Se on paljon se, siellä kuitenkin heiluu Juupekin painitrikoissa :D

Olen kuullut ihmiseltä, joka tuntee Joken sekä pelaajalta, joka on tietoinen tapahtumasta. Heidän mukaansa Jalo oli vastuussa potkuista, mutta tapa millä tilanne ja jälkipyykki hoidettiin on Koskelan vastuulla. Niin kuin alkuperäisessä viestissäni sanoin, en ota kantaa potkuihin vaan ainoastaan siihen, miten se hoidettiin
Juu, ymmärsin kyllä että puhuit siitä, että miten potkut hoidettiin.
Tuo vaan panee epäilemään lähteiden luotettavuutta, sillä edelleen, kaikkien tietojen mukaan Jalo on ne hoitanut, ei Koskela. Ja tuollaisessa tilanteessa missä työvelvoite loppuu, niin normaalisti ei paljon mitään jälkipyykkiä ole.
Enkä mä sinänsä epäile, etteikö niitä olisi voinut fiksumminkin hoitaa, mutta mua taas jälkikäteen ihmetytti se, että Myrrä kerta kerran jälkeen "avautui" jollekin medialle potkuistaan. Kuulosti toisinaan minun korvaan jo vähän vaivaannuttavalta ja ihan siltä, niin kuin aivan olisi ymmärtänyt sitä, että millaisessa positiossa työskenteli.

Ei viitsi nimiä mainita, mutta kiekon parissa mukana (pelannut ja osa koutsannut) olleita henkilöitä vetäytynyt ja sanonut palailevansa, kun Timo on poistunut. Jännä, että lajista tietävät osaavat kyseenalaistaa tota touhua :) Eihän Timolla ole mitään asiaa edes vanhojen tekijöiden tennisturnauksiin, kun kukaan ei halua häntä siellä nähdä. Se on paljon se, siellä kuitenkin heiluu Juupekin painitrikoissa :D

Ihan kevennyksenä vain, että "vanhojen tekijöiden tennisturnaus, jossa Juupekin heiluu" kuulostaa kyllä siltä, että huolestua pitäisi, jos sinne kutsuttaisiin :D

Mutta point taken. Mietin vain sitä, että voisivatkohan tällaiset jutut johtua ennemmin luonne- kuin ammattitaitotekijöistä? Tilluhan ei lievästi ilmaisten mikään kaikkien kaveri ole, eikä kai ihan joka pojan papereissa mukavan miehen maineessa. Toki mulla vähän rajattu piiri siinä, mitä Tillusta tyyppinä kuullut.

Ihan kevennyksenä vain, että "vanhojen tekijöiden tennisturnaus, jossa Juupekin heiluu" kuulostaa kyllä siltä, että huolestua pitäisi, jos sinne kutsuttaisiin :D

Mutta point taken. Mietin vain sitä, että voisivatkohan tällaiset jutut johtua ennemmin luonne- kuin ammattitaitotekijöistä? Tilluhan ei lievästi ilmaisten mikään kaikkien kaveri ole, eikä kai ihan joka pojan papereissa mukavan miehen maineessa. Toki mulla vähän rajattu piiri siinä, mitä Tillusta tyyppinä kuullut.
Toivottavasti ei seuraajakaan ole kaikkien silmissä vain mukavan miehen maineessa, koska kyse on kuitenkin loppupeleissä bisneksestä.

Tuo Jokke-hommakin on täällä niin monta kertaa käyty läpi ja joka kerta unohtuu mm. Raipen kirjasta poimitut asiat taustalta ja nähdään asia vain Joken kertomusten ja kokemusten kautta.

Tää on aika väsynyt argumentti. Vittumaisen miehen maine voi olla jopa organisaation kannalta ihan hyväkin.

En halua jatkossakaan Ilveksen johtoon mitään "kivaa kaveria", vaan ammattimiehen.

Meinaatko, että tänne kuuluisi antaa yksityishenkilöiden nimiä? Tyhmähän sinä olet, jos niin luulet.
Meinaan sitä että yleensä kun näitä väitteitä heitellään niin ne eivät kestä oikeen minkäänlaista tarkastelua eikä niiden tueksi pystytä antamaan mitään konkreettista. Tämä toistuu joka kerta kun tietyt nimimerkit alkavat pitämään älämölöä aiheesta tai toisesta.

Nimet pöytään rohkeesti.

Meinaan sitä että yleensä kun näitä väitteitä heitellään niin ne eivät kestä oikeen minkäänlaista tarkastelua eikä niiden tueksi pystytä antamaan mitään konkreettista. Tämä toistuu joka kerta kun tietyt nimimerkit alkavat pitämään älämölöä aiheesta tai toisesta.
Jeep.. Yllättäen ei tulekaan enää yhtään nimeä pöytään, mutta trustmebro.

Takaisin