Repomies
Tähtipelaaja
Tästä sivusta sanoisin, että mielestäni vanhalla mestarilla ei nyt oikein vieläkään mene jakeluun miksi jotkut saattavat pitää ongelmallisena yhteistä bisnestä.Hieman vääristät sanomisiani. Olin huolestunut, että,Jalolla ja Koskelalla olisi huhujen mukaan yhteisiä bisneksiä. Sen jälkeen palstalla annettiin ymmärtää, että kyseessä onkin vain yhteinen loma-asunto, jota vuokrataan AirBNB-tapaan muille, niin itse talonomistajana Espanjassa, avasin, miten tuo bisnes toimii. Naapurini vuokraavat omaansa, joten siitä tiedän hieman bisnesmallin.
Ainakaan silloin, kun itse katsoin palstaa, niin kukaan ei tainnut avata
En siis, asiaa paremmin tietämättä, tiedä onko Malagan asuntoon sekoitettu Ilveksen rahoja ja henk.koht rahoja?
- kuinka monta osakasta talossa on
- Onko molemmat Jalo ja Koskela osakkaina
- Kuka päättää Koskelan sopimuksesta ja potkuista
- Saavatko Ilveksen henkilökunnasta käydä siellä listahintoja halvemmalla
AirBNB on melko yleistä Espanjassa. Paikallisten mielestä liian yleistä ja sitä suitsitaan jatkossa. Hienot asunnot ovat kalliita, joten usein suomalaiset ostavat kimpassa asunnon ja vuokraavat, jotta saavat suht kalliita ylläpitokustannuksia katettua.
Eikä kukaan kai ole väittänyt että sielä menisi omat ja Ilveksen rahat sekaisin.
Sillä ei liene merkitystä että onko sielä yksi tönö vai vaikka kokonainen supermarketti mitä yhdessä bisnesmielessä ylläpidetään, isoina tai pieninä osakkaina.
Vaan miten nämä asiat vaikuttaa yhdessä tekemiseen Ilveksessä, koskien omia työsuoritteita ja työsopimuksia jne.