Ville Meskanen

Status
Viestiketju on suljettu.

vilho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
314
Mesen liike on kyllä aivan kauhean näköistä. Joko mun muisti pettää tai sitten se liike on vaan huonontunut viime keväästä. Muuten kyllä hyvää tekemistä, mutta luistelu on todella kankean näköistä.
 
  • Tykkää
Reactions: #68

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 753
Kyllähän siellä näkyy sitä hyökkäyspään osaamista, kun vain jotenkin ehtisi. Liike kun olisi inan parempaa, voisi nyky Mese olla liigaan tulosketjun pelaaja kärkijengiin.

Tuolla liikkeellä sinnittelee kohtuullisesti, ja tänään täytti roolinsa mainiosti.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 977
Ihan ok täytti rotaatioroolin. Ei me tästä enää varmaan maalintekijää saada, mutta voi huiskia asiallisesti alemmissa kentissä välillä. Palkasta ja Mesestä sitten kiinni kuinka järkevä tuo rooli on. Vakinaisemmin ehkä itse näen Ratisen ennemmin kokoonpanossa ihan vaan liikkeen takia.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
3 078
No eipä tuossa nyt mitään niin ihmeellistä ollut, että kehua tarvii. Nämä meidän junnut tosin alkaa näyttää sellaista tekemistä, että rotaatiossa menee Villen edelle.
 

Valker

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
603
Vakinaisemmin ehkä itse näen Ratisen ennemmin kokoonpanossa ihan vaan liikkeen takia.
Njaa. Varmasti väärä lanka, mutta Ratinen on halpa(?) ja tasapaksu kuin makkara. Mennee täytteestä, mutta juu... Tottahan se on, ettei kellään ole varaa kasata neljää kenttää edes kakkoskorin kavereista.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
9 005
Kyllä mä tämän(kin) päivän esityksellä näkisin kokoonpanossa Mesen ennen Ratista

Uskon että Ratinen on kanssa sellainen pelaaja joka kärsi eniten viime kauden ahtaasta ilmapiiristä, jossa tulos oli kaikki kaikessa. Jos Hölö saa tämän pelaamaan niin että pystyy kentälle tuomaan muutakin kuin liikettä eikä ota liikaa paineita niistä pisteistä, kyllä niitäkin alkaa sitten tulemaan.

Mutta koska on Mesen ketju, niin esitys oli nyt sen verran kelvollinen että osoitti että kokoonpanoon kuuluu, mutta paljon pitää parantaa ja päästä paremmin peliin että nousee rotaation yläpuolelle.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 688
Yritteliäs esitys tänään. Ei ollut kolmen huonoimman hyökkääjän joukossa. Tehoja pitäisi vaan tulla myös.
 

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
470
No eipä tuossa nyt mitään niin ihmeellistä ollut, että kehua tarvii. Nämä meidän junnut tosin alkaa näyttää sellaista tekemistä, että rotaatiossa menee Villen edelle.
Juurikin näin. Kyllä meikäläisen "papereissa" hyvin liikkuvat Ratinen ja junnut Kos ja Laurell menevät Meskasen edelle. Varsinkin Kos tuntuu parantaneen oleellisesti viime kaudesta ja Ratisestahan olen aina pitänyt. On se luistelu vaan niin kaunista. Tehoja totta Mooses kaivataan, mutta Rati tulee vielä.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 742
Uskon että Ratinen on kanssa sellainen pelaaja joka kärsi eniten viime kauden ahtaasta ilmapiiristä, jossa tulos oli kaikki kaikessa. Jos Hölö saa tämän pelaamaan niin että pystyy kentälle tuomaan muutakin kuin liikettä eikä ota liikaa paineita niistä pisteistä, kyllä niitäkin alkaa sitten tulemaan.
Omaan silmään Ratinen jatkaa siitä mihin viime kaudella jäi. Jalka liikkuu, kädet käy mutta tulosta ei tule. Mies sohii ja sutii ja hukkaa kiekkoja ihan ihmeellisesti.

Viime kauden loukkaantuminen tietysti vaikeutti myös tekemistä.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 970
Liike oli Mesellä tänään parempaa mitä aiemmin, mutta parannettavaa siinä toki on.

Positiivinen peli kuitenkin koko kentältä. Toivat hyvää energiaa ja saivat ainakin omaan silmään hyvin vietyä pelin painopisteen vastustajan päätyyn.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 661
Minäpä veikkaan, että Villellä on jotain pientä loukkia ollut. Tuossa juuri ennen Kosin maalia Meskanen on 4 kookoo-pelaajan kanssa KooKoon alueella ja siinä irvistäen otti vastaan taklausta/tökkimistä. Näytti vähän kivuliaan varovaiselta ja ennakoivalta jo ennen kuin oli mitään kontaktia. Läheltä tätä todistin ja mitä siinä pelitapahtumia kelailin tuota ennen, niin en näe muuta syytä tuohon kuin sen, että on vähän varovainen.

Hyvin oli muuten Meskanen syvällä karvaamassa, Gazda nousi vastaan, Mese imi itteensä kaksi pelaajaa ja Kos oli avopaikassa puttaamassa sisään.

Mielestäni Meskanen pelas vallan mainion pelin tänään. On heikompi liike kuin Laurellilla ja Ratisella, mutta muita hyviä juttuja sitten taas.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 174
Mesen liike on kyllä aivan kauhean näköistä. Joko mun muisti pettää tai sitten se liike on vaan huonontunut viime keväästä. Muuten kyllä hyvää tekemistä, mutta luistelu on todella kankean näköistä.
Silti oli ekana Kos:n maalia edeltävässä päätykiekossa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 688
Liike huonompaa kuin Ratisella, mutta ratkaisut kiekolla paljon paremmat.
Samaa mieltä. Mese oli tänään ihan riittävän hyvä tuohon ketjuun. Ja osasi jopa pelata hieman varmistavasti. Ei Ratinen nyt ihan niin ylivoimainen ole ollut, että automaattisesti pitäisi löytyä paikka kokoonpanosta.

On meillä hyvä tilanne, kun suurin ongelma taitaa olla riittääkö Meskasella kokoonpanoon.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 174
Ei ollut missän parempi kuin Ratinen.
Tästä olen eri mieltä. Pesee peliälyllään Ratisen selvästi. Ratisen peli ei valitettavasti tuota juuri mitään hyökkäyssuuntaan.
 

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
470
Tästä olen eri mieltä. Pesee peliälyllään Ratisen selvästi. Ratisen peli ei valitettavasti tuota juuri mitään hyökkäyssuuntaan.
Vaikka samaa peliä katsotaan, niin kauneus on tosiaan katsojan silmässä. Kyllä tuolla tarvitaan pelaajaa, joka pystyy tarvittaessa tuomaan pelivälineen ns. jalalla hyökkäysalueelle. Esim. meidän toisessa ylivoimassa ei olisi tarvinnut kahta minuuttia hukata yrityksiin yrittää tuoda kiekko alueelle, mikäli Rati olisi kentällä ollut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös