Njaa. Varmasti väärä lanka, mutta Ratinen on halpa(?) ja tasapaksu kuin makkara. Mennee täytteestä, mutta juu... Tottahan se on, ettei kellään ole varaa kasata neljää kenttää edes kakkoskorin kavereista.Vakinaisemmin ehkä itse näen Ratisen ennemmin kokoonpanossa ihan vaan liikkeen takia.
Kyllä mä tämän(kin) päivän esityksellä näkisin kokoonpanossa Mesen ennen Ratista
Juurikin näin. Kyllä meikäläisen "papereissa" hyvin liikkuvat Ratinen ja junnut Kos ja Laurell menevät Meskasen edelle. Varsinkin Kos tuntuu parantaneen oleellisesti viime kaudesta ja Ratisestahan olen aina pitänyt. On se luistelu vaan niin kaunista. Tehoja totta Mooses kaivataan, mutta Rati tulee vielä.No eipä tuossa nyt mitään niin ihmeellistä ollut, että kehua tarvii. Nämä meidän junnut tosin alkaa näyttää sellaista tekemistä, että rotaatiossa menee Villen edelle.
Omaan silmään Ratinen jatkaa siitä mihin viime kaudella jäi. Jalka liikkuu, kädet käy mutta tulosta ei tule. Mies sohii ja sutii ja hukkaa kiekkoja ihan ihmeellisesti.Uskon että Ratinen on kanssa sellainen pelaaja joka kärsi eniten viime kauden ahtaasta ilmapiiristä, jossa tulos oli kaikki kaikessa. Jos Hölö saa tämän pelaamaan niin että pystyy kentälle tuomaan muutakin kuin liikettä eikä ota liikaa paineita niistä pisteistä, kyllä niitäkin alkaa sitten tulemaan.
Ei ollut missän parempi kuin Ratinen. Rotaatiossa menee siinä missä Kos tai Laurell. Tämä vaan puhtaasti peliesityksiä katsomalla. Onko siinä järkeä millekään osapuolelle on asia toinen.Kyllä mä tämän(kin) päivän esityksellä näkisin kokoonpanossa Mesen ennen Ratista
Liike huonompaa kuin Ratisella, mutta ratkaisut kiekolla paljon paremmat.Ei ollut missän parempi kuin Ratinen. Rotaatiossa menee siinä missä Kos tai Laurell. Tämä vaan puhtaasti peliesityksiä katsomalla. Onko siinä järkeä millekään osapuolelle on asia toinen.
Eikä myöskään huonompiEi ollut missän parempi kuin Ratinen.
Silti oli ekana Kos:n maalia edeltävässä päätykiekossa.Mesen liike on kyllä aivan kauhean näköistä. Joko mun muisti pettää tai sitten se liike on vaan huonontunut viime keväästä. Muuten kyllä hyvää tekemistä, mutta luistelu on todella kankean näköistä.
Samaa mieltä. Mese oli tänään ihan riittävän hyvä tuohon ketjuun. Ja osasi jopa pelata hieman varmistavasti. Ei Ratinen nyt ihan niin ylivoimainen ole ollut, että automaattisesti pitäisi löytyä paikka kokoonpanosta.Liike huonompaa kuin Ratisella, mutta ratkaisut kiekolla paljon paremmat.
Tästä olen eri mieltä. Pesee peliälyllään Ratisen selvästi. Ratisen peli ei valitettavasti tuota juuri mitään hyökkäyssuuntaan.Ei ollut missän parempi kuin Ratinen.
Vaikka samaa peliä katsotaan, niin kauneus on tosiaan katsojan silmässä. Kyllä tuolla tarvitaan pelaajaa, joka pystyy tarvittaessa tuomaan pelivälineen ns. jalalla hyökkäysalueelle. Esim. meidän toisessa ylivoimassa ei olisi tarvinnut kahta minuuttia hukata yrityksiin yrittää tuoda kiekko alueelle, mikäli Rati olisi kentällä ollut.Tästä olen eri mieltä. Pesee peliälyllään Ratisen selvästi. Ratisen peli ei valitettavasti tuota juuri mitään hyökkäyssuuntaan.