Tartun boldattuihin.T*pparan peleissä tulee käymään kaudella 23-24 n. 80.000 ihmistä enemmän paikanpäällä katsomassa jääkiekkoa kuin Ilveksen peleissä.
Jos en olisi tarkastanut, en uskoisi. Aivan järkyttävä ero hodarin myynnissä, fanituotteiden myynnissä ja sponsorien tavoitettavuudessa. Järkyttävä ero. Vastoin yleistä mantraa naapuri tulee saamaan isommat lipputulotkin kaudesta. Ilves painoi ennätysmäärän halpuutuslippuja kauteen mutta teki sen vähän kömpelösti. Voucheria voucherin perään.
Mitenhän Ilves meinaa lähteä tulevaan kauteen? Vieläkö mennään mentaliteetilla, että yleisö tulee itsellään vanhasta muistista? Luotetaanko siihen että menestys kentällä riittää? Arvostetaanko vain tosifaneja ja lajintuntijoita vai houkutellaanko myös sitä satunnaiskatsojaa ja uusia kenties tulevia faneja paikanpäälle? Annetaanko naapurin viedä kolmatta vuotta putkeen kouluissa näkyvyys 100-0?
Vai lähdetäänkö kilpailuun yleisöstä tosissaan ensikaudella? Uuden-Ilveksen-Buumi on tapettu, se on sääli mutta tosi. Seuraavaksi pitää tappaa tylsyys seuran ympäriltä.
Heitetään bensaa kokkoon ja tikkua perään elokuusta alkaen!
T*pparan peleissä tulee käymään kaudella 23-24 n. 80.000 ihmistä enemmän paikanpäällä katsomassa jääkiekkoa kuin Ilveksen peleissä.
Jos en olisi tarkastanut, en uskoisi. Aivan järkyttävä ero hodarin myynnissä, fanituotteiden myynnissä ja sponsorien tavoitettavuudessa. Järkyttävä ero. Vastoin yleistä mantraa naapuri tulee saamaan isommat lipputulotkin kaudesta. Ilves painoi ennätysmäärän halpuutuslippuja kauteen mutta teki sen vähän kömpelösti. Voucheria voucherin perään.
Jos en olisi tarkastanut, en uskoisi. Aivan järkyttävä ero hodarin myynnissä, fanituotteiden myynnissä ja sponsorien tavoitettavuudessa. Järkyttävä ero. Vastoin yleistä mantraa naapuri tulee saamaan isommat lipputulotkin kaudesta. Ilves painoi ennätysmäärän halpuutuslippuja kauteen mutta teki sen vähän kömpelösti. Voucheria voucherin perään.
Mitä Ilves tuosta ajattelee? Ja miksi vaivaavat sillä päätään? Sehän on naapurin strategia.Ilveksellä ei olla oltu tyytyväisiä naapurin lippukampanjaan, sen tiedän. Kyllähän Ilveskin on niitä jakanut, mutta naapuri jakanut pari-kolme kertaa enemmän. Toki joku yhteistyökumppani niistä jotain maksanut, mutta ihan pähkinöitä vain.
Tää nyt on niin väsynyt provo kun olla ja voi.Vastoin yleistä mantraa naapuri tulee saamaan isommat lipputulotkin kaudesta.
Mitä Ilves tuosta ajattelee? Ja miksi vaivaavat sillä päätään? Sehän on naapurin strategia.
Noh, se on nyt naapurin markkinointistrategia. Omaa tekemistä Ilves voi vaan miettiä ja tehdä, ei naapurin.Jaa a. Olisikohan pointti jotenkin siinä, että vaikea verrata maksavia kävijöitä sekä imagollisesti vääristävää toimintaa, että heillä käy mukamas paljon enemmän väkeä, vaikka sinne pääsee ilmaiseksi tjsp.
Noh, se on nyt naapurin markkinointistrategia. Omaa tekemistä Ilves voi vaan miettiä ja tehdä, ei naapurin.
Miksi näissä pitää aina liioitella? Oikea lukema, eli noin 70 000 on itsessään iso luku, mutta pakko pistää vielä kymppitonni lisää omasta päästä, että voi oikein äimistellä, pöyristellä ja hölmistellä. Tietysti ryyditettynä sillä, että itse tarkistin ja älkää muut vaivautuko.T*pparan peleissä tulee käymään kaudella 23-24 n. 80.000 ihmistä enemmän paikanpäällä katsomassa jääkiekkoa kuin Ilveksen peleissä.
Jos en olisi tarkastanut, en olisi uskonut.
No kumpikaan ei ole oikeassa. Olen silti lähempänä koska:Miksi näissä pitää aina liioitella? Oikea lukema, eli noin 70 000 on itsessään iso luku, mutta pakko pistää vielä kymppitonni lisää omasta päästä, että voi oikein äimistellä, pöyristellä ja hölmistellä. Tietysti ryyditettynä sillä, että itse tarkistin ja älkää muut vaivautuko.
Ilveķsen chl-peleissä kävi 5000 enemmän. Ainakin viime vuonna nekin laskettiin näissä keskusteluissa jääkiekko-otteluiksi kun Tapparalla kävi niissä enemmän.No kumpikaan ei ole oikeassa. Olen silti lähempänä koska:
Seuraavan pelin jälkeen ero on aikalailla 75.000 ihmistä.
Mahdollisuus on 88.000 katsojan eroon. Mutta ei enään 70.000 ihmisen eroon.
Ravintolatuotot ei sada naapurin laariin.T*pparan peleissä tulee käymään kaudella 23-24 n. 80.000 ihmistä enemmän paikanpäällä katsomassa jääkiekkoa kuin Ilveksen peleissä.
Jos en olisi tarkastanut, en uskoisi. Aivan järkyttävä ero hodarin myynnissä, fanituotteiden myynnissä ja sponsorien tavoitettavuudessa. Järkyttävä ero. Vastoin yleistä mantraa naapuri tulee saamaan isommat lipputulotkin kaudesta. Ilves painoi ennätysmäärän halpuutuslippuja kauteen mutta teki sen vähän kömpelösti. Voucheria voucherin perään.
Mitenhän Ilves meinaa lähteä tulevaan kauteen? Vieläkö mennään mentaliteetilla, että yleisö tulee itsellään vanhasta muistista? Luotetaanko siihen että menestys kentällä riittää? Arvostetaanko vain tosifaneja ja lajintuntijoita vai houkutellaanko myös sitä satunnaiskatsojaa ja uusia kenties tulevia faneja paikanpäälle? Annetaanko naapurin viedä kolmatta vuotta putkeen kouluissa näkyvyys 100-0?
Vai lähdetäänkö kilpailuun yleisöstä tosissaan ensikaudella? Uuden-Ilveksen-Buumi on tapettu, se on sääli mutta tosi. Seuraavaksi pitää tappaa tylsyys seuran ympäriltä.
Heitetään bensaa kokkoon ja tikkua perään elokuusta alkaen!
Eikös siitä prosentit tule?Ravintolatuotot ei sada naapurin laariin.
Tulee tietty.Eikös siitä prosentit tule?
Sataa sekin Tapparan laariin... prossat tulee kyllä.Eikös siitä prosentit tule?
Tämmöinen watch party vieraspeleistä pudotuspeleissä voisi olla toimiva idea. Nokia Arenan sijaan tällaisen voisi rakentaa Tammelaan sisätiloihin.