Okei eli yhden idioottimaisen idiootin takia ei saa muille enää juhlia?Oletko yhtään lukenut uutisia joukkueesta viime aikoina? 1+1?
Aika suhteeton pöyristyminen, jos ei joukkue syystä X tullut vetämään sirkustemppuja. Tähän vielä söpöt ”minä maksan teidän palkat”-höpinät niin röhönaurut on valmiit.
No jos osaat ajatella yhtään laajemmin, kuvittele tapahtunut omalle kohdallesi. Sinua ja perhettäsi olisi uhkailtu. Miten itse reagoisit? Miten oma työyhteisö olisi reagoinut? Ei olekaan enää niin yksioikoista, vai onko?Okei eli yhden idioottimaisen idiootin takia ei saa muille enää juhlia?
En jaa mielipidettäsi niin ei jaksa vääntää. Mullon omani ja sulla omasi. Kunnioitan sitä.No jos osaat ajatella yhtään laajemmin, kuvittele tapahtunut omalle kohdallesi. Sinua ja perhettäsi olisi uhkailtu. Miten itse reagoisit? Miten oma työyhteisö olisi reagoinut? Ei olekaan enää niin yksioikoista, vai onko?
Kiitos samoin. Eteenpäin sano mummo lumessa.En jaa mielipidettäsi niin ei jaksa vääntää. Mullon omani ja sulla omasi. Kunnioitan sitä.
Ymmärrän että näiden asioiden levittely on periaatteessa ihan turhaa mutta itse kuulun enemmistöön jolla ei ole mitään hajua kuka tämän on joutunut kokemaan ja mielellään sen tietäisiSen verran vielä tuohon tappamisella uhkailu juttuun, että nyt kun tiedän (niinkuin varmaan teistä moni muukin) keneenkä tämä kohdistui. Arvostus kyseistä pelaajaa kohtaan nousi entisestään.
Se vaikuttiko pelin jälkeisiin voitto tsempaloihin, niin en tiedä. Mutta mahdollisesti.
Tuota päämäärätöntä sontaa taas en itse jaksa katsella, pois lukien Kivi jonka pelikirjassa paljon hyvää. Pendo sentään haluaa toteuttaa peliä jolla edes teoriassa voi mestaruuden voittaa. Hänen jatkajansa on onneksi Niemelä joka nojaa samoihin elementteihin. Kaikkein motivoivinta on kun on selvä tavoite astua sinne kirkkaimpaan kärkeen. Näennäiset sijoitukset sumuttavat hypen, menestys tuo väkeä halliin.Ymmärrän kyllä miksi toiset purnaa ja ymmärrän että toisille riittää että voitetaan, aivan sama millä tyylillä kunhan tulee mestaruus.
Itse kun käytän kauden aikana aikaani 150h runkosarjapelien katseluun haluan myös nauttia jostain muusta kuin lopputuloksesta. Jatkuvan tuskailin ja kiroilun sijaan haluan nauttia itse pelistä, hienoista oivaltavista suorituksista, flowsta, peli-ilosta, kamppailuista, taklauksista, vauhdista.
Tuokkola, Kivi, Myrrä toivat näitä elementtejä kaiken sekoilun jälkeen ja nautin katsoa pelejä paljon enemmän kuin nykyään, siitäkin huolimatta että pistesarake ei aina näyttänyt näin hyvältä.
Nyt pelataan ilmeisen tehokasta, mutta tylsää, hidasta, flegmaattisen näköistä, mielikuvituksetonta ja ennalta arvattavaa kiekkoa, jossa tunnutaan olevan järjestäen vastustajasta riippumatta jopa altavastaajia.
Eniten siinä närästää se, että meillä on hieno joukkue upeine taitavine pelaajineen joilta nähtäisiin illasta toiseen paljon enemmän sykähdyttäviä suorituksia, jos pelitapa sen sallisi.
Mutta tulosurheilu on tulosurheilua, siinä mun viihdetoiveet ketään kiinnosta..
Näin videon missä joukkue kiitti yleisöä ihan normaalisti. Nuo maalivahdin kevätjuhlaliikkeet ovat bonus, eikä mikään oletus. Nyt ei syystä tai toisesta haluttu tehdä tai ehditty tekemään. Ehkä olisi parempi jättää ne muutenkin harvinaisemmiksi, niin osataan sitten taas arvostaa, eikä oleteta mitään.
Mun mielestä puolustettiin erittäin hyvin Hifkiä vastaan. Clenny ja Masin oli vielä poissa.Tämän hetken puolustuspeli on kyllä päämäärättömintä sontaa miesmuistiin.
Olihan Kärpillä hyvä joukkue silloin. Ilveksellä ei ollut ainakaan paperilla niin laadukas kuin viime kaudella ja nyt.Miksi Marjamäen Laten Kärpät oli niin lähellä kaataa Ilves? Miksi Niemelä ja Ahokas kyykyttivät välierässä Ilvestä?
Kyllä taisi olla kapteenin käsky. Kuiskutteli Malekille pelin jälkeen. Tuli siis Malekille yllätyksenä. Jamppa vielä taisi kysellä Malekilta että meneekö kun jengi huusi. Malek siinä nosteli hartioita sen näköisenä ettei tiennyt miksi ei saanut mennä.Näin videon missä joukkue kiitti yleisöä ihan normaalisti. Nuo maalivahdin kevätjuhlaliikkeet ovat bonus, eikä mikään oletus. Nyt ei syystä tai toisesta haluttu tehdä tai ehditty tekemään. Ehkä olisi parempi jättää ne muutenkin harvinaisemmiksi, niin osataan sitten taas arvostaa, eikä oleteta mitään.
Kyllä taisi olla kapteenin käsky. Kuiskutteli Malekille pelin jälkeen. Tuli siis Malekille yllätyksenä. Jamppa vielä taisi kysellä Malekilta että meneekö kun jengi huusi. Malek siinä nosteli hartioita sen näköisenä ettei tiennyt miksi ei saanut mennä.
Siis selvästi heikompia? Kolmea niistä neljästä pelistähän me hallittiin ihan täysin. Tuo kutospeli oli selkeästi Pelicansin, ensimmäinen peli joka me voitettiin oli tasainen. Tehottomuuteen kaaduttiin sarjassa.Pelsuja vastaan neljästä hävitystä pelistä kolmessa oltiin selvästi heikompia ja niistä 2 kotona.
Olen samaa mieltä ja sen takia en totuuksina tuossa esittänytkään. Ja on niin poikkeuksellinen toiminta kuitenkin usemman kauden otannalla, että kiinnostaisi tietää. Mutta sen tiedän faktaksi, että ei ollut Malekin idea.Mä en kyllä lähtisi spekuloimaan näin pitkälle. Kapteeni on voinut käydä asian ilmoittamassa, mutta ei se sitä tarkoita, että se juuri kapteenin "käsky" olisi ollut. Lisäksi täytyisi tietää se oikea syy, miksi näin nyt toimittiin, että voisi asiaa puntaroida. Ehkä tästä vielä joskus kuullaan. Siihen saakka välttäisin vahvoja johtopäätöksiä ja ehkäisisin palstatotuuksien muodostumista.
Toivottavasti joukkueeltakin saadaan mahdollisimman pian selkeää tiedottamista aiemmasta poikkeavan toimintatavan syystä. Muuten kaiken maailman salaliittoteoriat jäävät elämään omaa elämäänsä ja kasvavat kokoaan isommiksi palstatotuuksiksi. Pelin jälkeen somepäivityksessä lukenut joukkue vetäytyi ottelun jälkeen yhdessä koppiin juhlimaan voittoa ei ole riittävä selitys, kun ei ole mistään puulaakijoukkueesta kyse, joka pelaa vain omaksi huvikseen.Mä en kyllä lähtisi spekuloimaan näin pitkälle. Kapteeni on voinut käydä asian ilmoittamassa, mutta ei se sitä tarkoita, että se juuri kapteenin "käsky" olisi ollut. Lisäksi täytyisi tietää se oikea syy, miksi näin nyt toimittiin, että voisi asiaa puntaroida. Ehkä tästä vielä joskus kuullaan. Siihen saakka välttäisin vahvoja johtopäätöksiä ja ehkäisisin palstatotuuksien muodostumista.