Etä-Ilves
Luottopelaaja
Juu paskasti taas meni, voitettiin vaan IFK.Pennasen ensimmäinen kokonainen kausi on ollut kyllä paluu Hiitelän kolmannelle aikakaudelle.
Juu paskasti taas meni, voitettiin vaan IFK.Pennasen ensimmäinen kokonainen kausi on ollut kyllä paluu Hiitelän kolmannelle aikakaudelle.
Eikä ketään kiinnosta, katsojiakin vaan vähän yli 12 tuhatta.Juu paskasti taas meni, voitettiin vaan IFK.
Alkoi oleen jo niin humalassa ettei enää jaksanut kirjoitella.Jumalauta miten tää ketju hiljeni eilen toisen erän jälkeen.
Mistä mahtaa moinen johtua.
Tämä viesti on paras esimerkki hetkeen, juurikin noista Pennasen esiin nostamista odotuksista.Pennasen ensimmäinen kokonainen kausi on ollut kyllä paluu Hiitelän kolmannelle aikakaudelle.
Ymmärrän kyllä miksi toiset purnaa ja ymmärrän että toisille riittää että voitetaan, aivan sama millä tyylillä kunhan tulee mestaruus.Juu paskasti taas meni, voitettiin vaan IFK.
Nautitko silloin pelien katselemisesta enemmän sen takia, että enää ei tarvinnut joka kausi jännittää, että pelataanko karsinnoissa tai, että pelataanko Liigaa ollenkaan enää ensi kaudella? Ihan ymmärrettävää, että runkosarjapelit eivät enää tuota vastaavanlaista mielihyvää kuin 10 vuotta sitten, koska silloin kuitenkin pelattiin joka vuosi omia pudotuspelejä tähän aikaan vuodesta. Nyt kun Ilveksen pudotuspelit alkavat vasta sitten kun 60 runkosarjaottelua on pelattu, niin tietysti tunnelataus ei ole yhtä kova kuin aiemmin. Mutta herranjestas sitä tunnetta onkin sitten pudotuspeleissä. Niitä odotellessa.Ymmärrän kyllä miksi toiset purnaa ja ymmärrän että toisille riittää että voitetaan, aivan sama millä tyylillä kunhan tulee mestaruus.
Itse kun käytän kauden aikana aikaani 150h runkosarjapelien katseluun haluan myös nauttia jostain muusta kuin lopputuloksesta. Jatkuvan tuskailin ja kiroilun sijaan haluan nauttia itse pelistä, hienoista oivaltavista suorituksista, flowsta, peli-ilosta, kamppailuista, taklauksista, vauhdista.
Tuokkola, Kivi, Myrrä toivat näitä elementtejä kaiken sekoilun jälkeen ja nautin katsoa pelejä paljon enemmän kuin nykyään, siitäkin huolimatta että pistesarake ei aina näyttänyt näin hyvältä.
Nyt pelataan ilmeisen tehokasta, mutta tylsää, hidasta, flegmaattisen näköistä, mielikuvituksetonta ja ennalta arvattavaa kiekkoa, jossa tunnutaan olevan järjestäen vastustajasta riippumatta jopa altavastaajia.
Eniten siinä närästää se, että meillä on hieno joukkue upeine taitavine pelaajineen joilta nähtäisiin illasta toiseen paljon enemmän sykähdyttäviä suorituksia, jos pelitapa sen sallisi.
Mutta tulosurheilu on tulosurheilua, siinä mun viihdetoiveet ketään kiinnosta..
Juurihan sen tekstissäni kerroin miksi nautin peleistä silloin.Nautitko silloin pelien katselemisesta enemmän sen takia, että enää ei tarvinnut joka kausi jännittää, että pelataanko karsinnoissa tai, että pelataanko Liigaa ollenkaan enää ensi kaudella? Ihan ymmärrettävää, että runkosarjapelit eivät enää tuota vastaavanlaista mielihyvää kuin 10 vuotta sitten, koska silloin kuitenkin pelattiin joka vuosi omia pudotuspelejä tähän aikaan vuodesta. Nyt kun Ilveksen pudotuspelit alkavat vasta sitten kun 60 runkosarjaottelua on pelattu, niin tietysti tunnelataus ei ole yhtä kova kuin aiemmin. Mutta herranjestas sitä tunnetta onkin sitten pudotuspeleissä. Niitä odotellessa.
No olihan tuo nyt taas "kevyt ylilyönti" ilmaus minulta.Tämä viesti on paras esimerkki hetkeen, juurikin noista Pennasen esiin nostamista odotuksista.
Ilves on sarjassa toisena (pka) ja pelaa lauantaina kotiyleisön edessä 12 000 katsojan edessä hyvän lätkämatsin, jonka se voittaa.
Silti täällä vertaat heikon erän jälkeen tämän kauden joukkuetta niihin aikoihin, kun isän kanssa istuttiin karsinnoissa kolkossa Hakametsässä 3000 muun kanssa jännittämässä vieläkö ensi kaudella saadaan pelata liigaa.
Vittu valoja.
Oletko yhtään lukenut uutisia joukkueesta viime aikoina? 1+1?Mistä johtuu käsky "suoraan koppiin eikä Malek showta"? Pressissä kiitellään faneja mut kiinnostaako todellisuudessa pätkääkään?
Okei eli yhden idioottimaisen idiootin takia ei saa muille enää juhlia?Oletko yhtään lukenut uutisia joukkueesta viime aikoina? 1+1?
Aika suhteeton pöyristyminen, jos ei joukkue syystä X tullut vetämään sirkustemppuja. Tähän vielä söpöt ”minä maksan teidän palkat”-höpinät niin röhönaurut on valmiit.
No jos osaat ajatella yhtään laajemmin, kuvittele tapahtunut omalle kohdallesi. Sinua ja perhettäsi olisi uhkailtu. Miten itse reagoisit? Miten oma työyhteisö olisi reagoinut? Ei olekaan enää niin yksioikoista, vai onko?Okei eli yhden idioottimaisen idiootin takia ei saa muille enää juhlia?
En jaa mielipidettäsi niin ei jaksa vääntää. Mullon omani ja sulla omasi. Kunnioitan sitä.No jos osaat ajatella yhtään laajemmin, kuvittele tapahtunut omalle kohdallesi. Sinua ja perhettäsi olisi uhkailtu. Miten itse reagoisit? Miten oma työyhteisö olisi reagoinut? Ei olekaan enää niin yksioikoista, vai onko?
Kiitos samoin. Eteenpäin sano mummo lumessa.En jaa mielipidettäsi niin ei jaksa vääntää. Mullon omani ja sulla omasi. Kunnioitan sitä.
Ymmärrän että näiden asioiden levittely on periaatteessa ihan turhaa mutta itse kuulun enemmistöön jolla ei ole mitään hajua kuka tämän on joutunut kokemaan ja mielellään sen tietäisiSen verran vielä tuohon tappamisella uhkailu juttuun, että nyt kun tiedän (niinkuin varmaan teistä moni muukin) keneenkä tämä kohdistui. Arvostus kyseistä pelaajaa kohtaan nousi entisestään.
Se vaikuttiko pelin jälkeisiin voitto tsempaloihin, niin en tiedä. Mutta mahdollisesti.