Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

Takaisku

Luottopelaaja
Boldattuun: Ehkä parempi näin.

Olisi toki ollut ihan kiva, että Pennanen olisi kantanut vastuuta ja myöntänyt epäonnistuneensa.

Enkä nyt tarkoita, että kaikki on Pennasen vika vaan kyllä ihan koko organisaatio voi katsoa peiliin ja miettiä mikä meni vikaan. Antti valmennusryhmineen ja pelaajineen toki kantavat tulosvastuuta ja ovat ensimmäisinä kritiikin kohteena.
Suoraselkäisyys olisi kannattanut tässäkin asiassa. Koko asia olisi jo loppuun käsitelty. Nyt Antti meni ja häpäisi itsensä.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Kuten olen Pendon Ilves ajan alusta asti sanonut ei ole ollut selvää onko kyseessä lintu vai kala. Salamyhkäinen eikä tunnu oikein rehelliseltä. Kyseessä puhtaasti halu pestä omaa pesää. Tää Ilves on vielä tosi pieni painekattila verrattuna A-maajoukkueeseen. Lisäksi moni miettii oliko Ilves vaan pääkoppa opiskelijoiden koepaikka.
Ei tää nyt varmaan ihan pelkkä koepaikka ollut. Nopeasti unohtui jo kaikilta tuo runkosarja. Pisteissä seuraennätys, vieraspiste-ennätys, pelaajia piste- ja maalipörssien kärkikahinoissa, hyökkäyksessä ja puolustuksessa. Maalivahdit tilastojen kärjessä jne.

Harmillisesti ja ymmärrettävästi toki tuo heikko viikko pleijareissa vie noista huomion pois.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Boldattuun: Ehkä parempi näin.

Olisi toki ollut ihan kiva, että Pennanen olisi kantanut vastuuta ja myöntänyt epäonnistuneensa.

Enkä nyt tarkoita, että kaikki on Pennasen vika vaan kyllä ihan koko organisaatio voi katsoa peiliin ja miettiä mikä meni vikaan. Antti valmennusryhmineen ja pelaajineen toki kantavat tulosvastuuta ja ovat ensimmäisinä kritiikin kohteena.
Mä veikkaan, että Antti tietää, että jotain pitäisi sanoakin tuohon suuntaan, mutta anna olla mikä paskamyrsky siitä nousisi, kun Ilveksen ympäriltä jo tällaista.

Tuleva maju-valkku ja kaikkea sitä...

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Ei tää nyt varmaan ihan pelkkä koepaikka ollut. Nopeasti unohtui jo kaikilta tuo runkosarja. Pisteissä seuraennätys, vieraspiste-ennätys, pelaajia piste- ja maalipörssien kärkikahinoissa, hyökkäyksessä ja puolustuksessa. Maalivahdit tilastojen kärjessä jne.

Harmillisesti ja ymmärrettävästi toki tuo heikko viikko pleijareissa vie noista huomion pois.
Totta kai se vie kun vain ja ainoastaan yksi tavoite ja se on täällä kaikilla tiedossa.

Ei noita runkosarja saavutuksia kannata missään nimessä väheksyä ja uskoisin, että kun aikaa hieman kuluu niin tota runkosarjaa muistellaan, ehkä vähän paremmin mielin. Varsinkin toi vieraspelien saldo sellainen mistä itse olen fiiliksissä.

Slite

Luottopelaaja
En tiedä vaatiko Pennanen itse päästä puikkoihin kesken kauden vai ei. Joka tapauksessa tämä ratkaisu oli hänelle ok, kun hän kerran siihen suostui. Härski ja ylimielinen alku pestille, jonka päätteeksi miehen todellinen karva paljastui (lähes) kaikille. Kyvyttömyys ottaa itse minkäänlaista vastuuta fiaskosta on silmiinpistävää.

pelikirja

Luottopelaaja

Puhut vähän eri asiasta.Pääkoppa koepaikka=nämä psykologit mitä siel pyöri.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
En tiedä vaatiko Pennanen itse päästä puikkoihin kesken kauden vai ei. Joka tapauksessa tämä ratkaisu oli hänelle ok, kun hän kerran siihen suostui. Härski ja ylimielinen alku pestille, jonka päätteeksi miehen todellinen karva paljastui (lähes) kaikille. Kyvyttömyys ottaa itse minkäänlaista vastuuta fiaskosta on silmiinpistävää.
Niin siis Jalo & Tillu laittavat Myrrän luiskaan, niin miksi se on härski ja ylimielinen liike Pendolta?

Mitä kaikkea muuta saadaan vielä Pennasen tikkuun pistettyä? Jalo ja Tillu sielä näitä päätöksiä tekevät. Mutta hehän selviävät kaikesta ilman kritiikkiä.

ipa1970

Luottopelaaja
Se on varma että koskela puuttui isosti myrrän aikana pelillisiin asioihin, peluutukseen.
Tiedetään myös että helminen tuotiin valmennukseen vastoin myrrän halua.

Melko yleisessä tiedossa että koskela tallustelee varpaille jos toisillekin.

Harvemmin koira karvoistaan pääsee.
Tämäkään.

Tuo nyt ei kuitenkaan pennasen floppaamisen syy ole.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Ei nyt sentään jokapäiväisessä toiminnassa. Yleensä vain tarvittaessa. Eikä Zumbaa.
Onko teillä jotain faktaa että ne psykologit on sielä joka päivä istuneet kopissa odottamassa vuodatusta? Tämäkin asia lähtenyt ihan laukalle.

Vain tarvittaessa ne Ilvekselläkin on käytössä olleet, kuten muillakin seuroilla.

Mitäs pahaa on Zumban kokeilussa? Väitän että siellä on saatu hyvät naurut ja ajatukset muualle tuollakin tempauksella.

Tiedän useammankin työpaikan/yrityksen missä on esim. taukojumppaa ja muuta.

Nythän tilanne on siinä mielessä ikävä että Ilves on kesälomilla, mikäli oltaisiin finaaleissa täälä kirjoiteltaisiin kuinka Zumba-Pennanen on nero.

Näinhän se menee.

Takaisku

Luottopelaaja
Onko teillä jotain faktaa että ne psykologit on sielä joka päivä istuneet kopissa odottamassa vuodatusta? Tämäkin asia lähtenyt ihan laukalle.

Vain tarvittaessa ne Ilvekselläkin on käytössä olleet, kuten muillakin seuroilla.

Mitäs pahaa on Zumban kokeilussa? Tiedän useammankin työpaikan missä on esim. taukojumppaa ja muuta.

Nythän tilanne on siinä mielessä ikävä että Ilves on kesälomilla, mikäli oltaisiin finaaleissa täälä kirjoiteltaisiin kuinka Zumba-Pennanen on nero.

Näinhän se menee.
Meinaatko, että pelaajat ovat pyytäneet psykologeja paikalle? En usko tuohon. Tuon tarpeen ovat nähneet ja määritelleet kyllä ihan muut tahot vastoin pelaajien tahtoa. Haikurin mukaan nimen omaan Pennanen toi koppiin "kaiken maailman huuhaata". Itse olen kuullut samaa. Ja tuo Zumba koettiin nimen omaan huuhaaksi. Ammattiurheilijat hoitavat rentoutumisen, lihashuollon jne. ammattimaisella tavalla ja tuollaiset Zumbat koettiin lähinnä vaivaannuttavaksi huuhaaksi.
Eipä olla finaaleissa eikä edes välierissä, joten Zumba-Pennanen on vain Zumba-Pennanen.

• Tykkää
Reactions: CTS

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Meinaatko, että pelaajat ovat pyytäneet psykologeja paikalle? En usko tuohon. Tuon tarpeen ovat nähneet ja määritelleet kyllä ihan muut tahot vastoin pelaajien tahtoa. Haikurin mukaan nimen omaan Pennanen toi koppiin "kaiken maailman huuhaata". Itse olen kuullut samaa. Ja tuo Zumba koettiin nimen omaan huuhaaksi. Ammattiurheilijat hoitavat rentoutumisen, lihashuollon jne. ammattimaisella tavalla ja tuollaiset Zumbat koettiin lähinnä vaivaannuttavaksi huuhaaksi.
Eipä olla finaaleissa eikä edes välierissä, joten Zumba-Pennanen on vain Zumba-Pennanen.
Totta helvetissä Ilveksen kaltainen urheiluseura tarjoaa psykologit käyttöön. Ei ne edelleenkään ole sielä kopin orrella istuneet ja odottaneet että joku tulee avautumaan. Kuten Pendokin sanoi, ei tiedä ketkä käytti ja koska eikä hänen pidäkkään tietää.

Nuo psykologit ei ole mikään Pennasen juttu.

Sen huomasi kyllä tästä joukkueesta että kaikki on vaivaannuttavaa, mitään iloa ja hymyä ollut nähtävissä. Missä sitten lienee syy ja seuraus.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Kylla jaksaa yks pumppu kaveriaan ylistää. Fakta on kuitenkin edelleen et kausien tärkeimmät pelit meni vihkoon. Ja selkäranka on kuin lapamadolla
Missä mä nyt ylistän?

Nimenomaan sanoin että meni vihkoon.

Täällä vaan erikoisesti kaikki tarinat käännetään siihen että Pendo oli ainoa epäonnistuja eikä nähdä yhtään pidemmälle.

Mutta hyvää keskustelua se kai tämäkin.

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Pennasen ajalla Ilveksessä on ollut ainakin yksi vaikutus - Antin osakkeelle on tapahtunut merkittävä kurssilasku. Jos tämä viimeinen haastattelu oli yritys korjata kurssia, niin pieleen meni.

Ilves97

Luottopelaaja
Niin siis Jalo & Tillu laittavat Myrrän luiskaan, niin miksi se on härski ja ylimielinen liike Pendolta?

Mitä kaikkea muuta saadaan vielä Pennasen tikkuun pistettyä? Jalo ja Tillu sielä näitä päätöksiä tekevät. Mutta hehän selviävät kaikesta ilman kritiikkiä.
Se on hallitus joka tuollaiset päätökset loppupeleissä tekee.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Se on hallitus joka tuollaiset päätökset loppupeleissä tekee.
Tolppaa saadaan näillä siirreltyä hyvin ja vastuut ja muut ”hallitukselle”.

Tillu ja Jalo vastaavat koko hommasta, (varsinkin Tillu urheilupuolesta) ja hakevat vain leiman ja hyväksynnän hallitukselta.

Ei kukaan hallituksesta tule sanomaan Tillulle että annappas Jokelle kenkää.

Suurustettu Laatikko

Luottopelaaja
Totta helvetissä Ilveksen kaltainen urheiluseura tarjoaa psykologit käyttöön. Ei ne edelleenkään ole sielä kopin orrella istuneet ja odottaneet että joku tulee avautumaan. Kuten Pendokin sanoi, ei tiedä ketkä käytti ja koska eikä hänen pidäkkään tietää.

Nuo psykologit ei ole mikään Pennasen juttu.

Sen huomasi kyllä tästä joukkueesta että kaikki on vaivaannuttavaa, mitään iloa ja hymyä ollut nähtävissä. Missä sitten lienee syy ja seuraus.
Juurikin näin! Nykyurheilussa psykologit kuuluvat sekä yksilö- että joukkueurheiluun.