Leponeksi sanoi:Tyrsky oli tänään globenissa Färjestadin tähti iskettyään kaksi maalia djugårdenin verkkoon 1-3 vierasvoitossa.
IlvesSince92 sanoi:Pieni vastaan tulo Ilvekseltä niin kaikki olisi ollut tyytyväisiä, mutta kun ei niin ei....
IlvesSince92 sanoi:Pieni vastaan tulo Ilvekseltä niin kaikki olisi ollut tyytyväisiä, mutta kun ei niin ei....
jurgen sanoi:Ehkä tämä asia oltaisiin voitu sopia vähin äänin Ilves -organisaatiossa. Molempien osapuolten ulostulot ovat karuja. Tyrväinen poltti siltoja sm-liigaan ja Ilves olisi organisaationa voinut ehkä hoitaa asian paremmin.
Tyrväinen olisi ollut Ilvekselle tärkeä pelaaja ja oli ja on edelleenkin yksi omista suosikeista. Toivottavasti pärjää hyvin ruottissa.
Kurinpito ja vähän kaikki muukin kusi tässä tapauksessa! Varmasti tämä case on opettanut kaikkia.
Itse käsitin Pajuojan puheista juurikin päinvastoin - eli Ilves halusi kertoa sopimuksen purkuun johtaneen tilanteen. Jos Tyrväinen olisi vain selittelemättä laitettu pihalle, niin täällä pyörisi vieläkin huhumyllyjä Tuokkolan ja Tyrväisen väleistä, tyhjennysmyynneistä, sun muista...ipe sanoi:Tilannettahan yritettiin sopia vähin äänin, mutta tähän Tyrväinen ei muistaakseni suostunut. Taisi agentti Ilkka Larvakin sanoa, että olisi halunnut riidan pitää Tyrväisen ja Ilveksen välisenä, mutta Tyrväinen halusi tulla asian kanssa julkisuuteen.
Noma sanoi:IlvesSince92 sanoi:Pieni vastaan tulo Ilvekseltä niin kaikki olisi ollut tyytyväisiä, mutta kun ei niin ei....
Millaista vastaantuloa tarkoitat? Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että Tyrväiselle olisi kuulunut nelinumeroinen rahallinen bonus tuosta aivopierustaan?
Eli Ilveksen pitäisi vesittää Pelaajayhdistyksen neuvottelema ja sopima rangaistuskäytäntö ? Tahallisesta taklauksesta ? JA entäs seuraava kerta ? Kun puhutaan pelaajien kunniottamisesta, niin tämä on pelaajien oma tapa näyttää että kunnioittavat toisiaan eli jos hölmöilevät, mennään lompakolle. Tyrväinenkin ymmärtääkseni on Pelaajyhdistyksen jäsen, sopinut noudattavansa sen sääntöjä. Miksi säännöt tehdään, jos niitä halutaan kierrettävän ? Tälläisiä itkupillejä kuin Tyrväinen en kaipaa SM-liigaan. Ja kun A ensi kaudella "vahingossa" teloo Ilveksen ykkössentterin tai pakin loppukaudeksi sivuun, onko silloinkin oikein että hänen silloinen seuransa maksaa sakot ja Antti vetää lonkkaa 7 peliä täydellä palkalla ??IlvesSince92 sanoi:Totta helkatissa olisi pitänyt tulla sakossa vastaan! Meillä luistelee kentällä niin vaisu porukka, että totta helkatissa olisi Tyrväinen pitänyt saada pidettyä täällä. Taklaus oli vahinko mut tuomittava, siitä en valita.
VP sanoi:Itse käsitin Pajuojan puheista juurikin päinvastoin - eli Ilves halusi kertoa sopimuksen purkuun johtaneen tilanteen. Jos Tyrväinen olisi vain selittelemättä laitettu pihalle, niin täällä pyörisi vieläkin huhumyllyjä Tuokkolan ja Tyrväisen väleistä, tyhjennysmyynneistä, sun muista...ipe sanoi:Tilannettahan yritettiin sopia vähin äänin, mutta tähän Tyrväinen ei muistaakseni suostunut. Taisi agentti Ilkka Larvakin sanoa, että olisi halunnut riidan pitää Tyrväisen ja Ilveksen välisenä, mutta Tyrväinen halusi tulla asian kanssa julkisuuteen.
Eikös täälläkin ole jo pitkään avoimuutta peräänkuulutettu? Minä ainakin olen. Nyt kun sitä saadaan, niin ei tunnu sekään kaikille kelpaavan...
Sori jos pilaan sun päivän silläkin uhalla et annat bannia, mutta sun Ilves ei siis voita ikinä mitään!jalkakynä sanoi:Minun Tampereen Ilveksessä pelataan rehdisti. Minun Tampereen Ilveksessä eivät ostetut keikkatyöläiset tule koskaan saavuttamaan isoa arvoa. Masi Marjamäki ja Antti Tyrväinen. Aivan sama. Näitä riittää. Turha näiden herrojen perään on haikailla. Ulkopuolelta hankittavissa pelaajissa on aina riski. Etenkin Tyrväisen taustat tiesi kaikki. Aivan kaikki.
IlvesSince92 sanoi:Sori jos pilaan sun päivän silläkin uhalla et annat bannia, mutta sun Ilves ei siis voita ikinä mitään!jalkakynä sanoi:Minun Tampereen Ilveksessä pelataan rehdisti. Minun Tampereen Ilveksessä eivät ostetut keikkatyöläiset tule koskaan saavuttamaan isoa arvoa. Masi Marjamäki ja Antti Tyrväinen. Aivan sama. Näitä riittää. Turha näiden herrojen perään on haikailla. Ulkopuolelta hankittavissa pelaajissa on aina riski. Etenkin Tyrväisen taustat tiesi kaikki. Aivan kaikki.
Brooks sanoi:Tyrväinen on nyt pelannut Färjestadsissa seitsemän peliä, joista kuusi kiikaritehoin.
Avausottelussa teki maalit ja sen jälkeen ollut hiljaista. Ei ole kyllä paljoa sikaillutkaan, kun kokonaista 2 jäähyminuuttia tilillä.Peltinen sanoi:Oli niin mielenkiintoinen tapa ilmoittaa asia, että heräsi mielenkiinto ja piti oikein käydä tarkastamassa mitä siinä seitsemännessä pelissä tapahtui. Näköjään oli tehnyt kaksi maalia.
face sanoi:Onkos kellään tietoa tyrskystä, taitaa olla nyt neljäs peli putkeen kun ei ole pelannut?