Jakpot
Luottopelaaja
Mistä noi löytää, ei nopeasti osunut silmään vielä.
En minäkään löytänyt mistään...
Outoa jos olisi valittu tuonne yhden pelin takia.
Mistä noi löytää, ei nopeasti osunut silmään vielä.
Peluutuskysymys. Siellä on sen verran muitakin pelaajia, jotka päästetään näyttämään miten se peli luonnistuu.Mistä noi löytää, ei nopeasti osunut silmään vielä.
Peluutuskysymys. Siellä on sen verran muitakin pelaajia, jotka päästetään näyttämään miten se peli luonnistuu.
Suomi joko vakuutti tai ei vakuuttanu esityksillään. Aika näyttää miten Suomi istuu Jalosen sabluunaan, jos on istuakseen![]()
Aika? Eiköhän tässä sen verran monta vuotta ole jo käyty esiintymässä EHT:llä että vastaus on jo tiedossa miten istuu MM-kisoihin jälleen tänäkin keväänä. Sen verran kova tekijä kuitenkin Liigassa ettei kehtaa olla kutsumatta EHT:lle.Suomi joko vakuutti tai ei vakuuttanu esityksillään. Aika näyttää miten Suomi istuu Jalosen sabluunaan, jos on istuakseen![]()
Ei kukaan väittäny ettei oo kova tekijä. Suomea pelaajana ei edes voi korostaa liikaa, mutta se ei auta keltavihreitten lasien läpi asiaa pohtia. Nimim. oma ehdoton suosikki.Aika? Eiköhän tässä sen verran monta vuotta ole jo käyty esiintymässä EHT:llä että vastaus on jo tiedossa miten istuu MM-kisoihin jälleen tänäkin keväänä. Sen verran kova tekijä kuitenkin Liigassa ettei kehtaa olla kutsumatta EHT:lle.
Jeeps, sain kiinniSiis tässä oli nyt kyse siitä, että jos Eemeli ei ole tänäänkään kokoonpanossa, niin erikoista on, koska vähintään kaksi peliä lähes poikkeuksetta yksittäinen mukaan valittu pelaaja näissä turnauksissa pelaa.
Kokoonpanoa en ole katsonut. Kunhan selvennän, mistä keskustelussa kyse.
Mitäs pirua, mä en oo tollasta viestiä kirjottanut ollenkaan. Onko mun tili hakkeroituLeijonat.fi:sta ei ainakaan löytynyt kuin tyhjä ottelupöytäkirja.
@Kädetön Möyrijä mistä tuon tämän päivän kokoonpanon löysit?
että nähdäänkö Suomen sopivan juuri siihen tiettyyn rooliin niin tästä ei kukaan muu osaa sanoa ku toi valmennustiimi, viime kädessä.
Eri nimimerkki.Mitäs pirua, mä en oo tollasta viestiä kirjottanut ollenkaan. Onko mun tili hakkeroitu
Nimenomaan? Oon täysin samalla kannalla. Ei se tarkota silti sitä, että olisin oikeessa saati väärässäkään.Tässä onkin mielenkiintoinen pointti!
Mihin rooliin Supi ei istuisi? Itse en oikein osaa keksiä.
Kukas vahvimmilla on Anttilan paikan ottamaan? Vaikka nyt eivät samasta puusta ole veistettyjä niin Mörön paikkahan sieltä avautuu kun lopetti MJ-uransa.Ajattelin, että voisin siteerata asiaan liittyen Jalosta Eemeli Suomeen liittyen. Jalonen on puhunu useammassakin lähetyksessä asiasta, mut alla linkkiä asiaan. Ei oo Jalosen näkemyksen mukaan sit kuitenkaan ollu kansainvälisellä tasolla sellasta näyttöä, että olis onnistunu tekemään läpimurtonsa arvokisoihin.
Olisko nyt Suomen aika? En tiedä. Toivotaan.
![]()
Jukka Jalonen odottaa viimeistä askelta huipulle – tästä syystä Eemeli Suomen läpimurto Leijoniin on jäänyt toteutumatta
Leijoniin valittujen SM-liigapelaajien joukossa on useita mielenkiintoisia hyökkääjänimiä, joiden otteita päävalmentaja Jukka Jalonen seuraa erityisellä silmällä Sveitsin EHT-turnauksessa.www.mtvuutiset.fi
Kukas vahvimmilla on Anttilan paikan ottamaan? Vaikka nyt eivät samasta puusta ole veistettyjä niin Mörön paikkahan sieltä avautuu kun lopetti MJ-uransa.
On ennenki nähty, että pelaaja joka sopis omasta mielestä paljon paremmin sinne kentälle, kun joku toinen niin näissä asioissa maajoukkueen näkemys on ollut usein ihan toista. Just saying.
Itse luulisin että kaikki riippuu nyt keväästä. Keväät ollut Supilla, kuten muullakin joukkueella aika vaikeaa. Ei ole ratkaisupeleissä saanut otettua sitä isoa ratkaisevaa roolia. Mutta jos ei sula vaan ottaa joukkueen oikein reppuselkään, niin varmasti todella kova kandidaatti mm kisoihin.Olisko nyt Suomen aika? En tiedä. Toivotaan.
Samaa mieltä. Nyt vaan joukkue reppuselkään pudotuspeleissä niin kumma on jos portit ei aukea.Itse luulisin että kaikki riippuu nyt keväästä. Keväät ollut Supilla, kuten muullakin joukkueella aika vaikeaa. Ei ole ratkaisupeleissä saanut otettua sitä isoa ratkaisevaa roolia. Mutta jos ei sula vaan ottaa joukkueen oikein reppuselkään, niin varmasti todella kova kandidaatti mm kisoihin.
Edit: Sitähän se Jalonen siis on peräänkuuluttanut, mutta joukkueen kantamisesta mestaruuteen ei olis varmaan haittaakaan läpimurron kannalta arvokisapeleihin.Näen asian hieman toisin. Minusta maajoukkue peleissä pitäis lyödä ne näytöt pöytään.