Jakpot
Luottopelaaja
Mitäs pirua, mä en oo tollasta viestiä kirjottanut ollenkaan. Onko mun tili hakkeroitu
Eri nimimerkki.
Katos perkule, pahoittelut...
Mitäs pirua, mä en oo tollasta viestiä kirjottanut ollenkaan. Onko mun tili hakkeroitu
Eri nimimerkki.
Nimenomaan? Oon täysin samalla kannalla. Ei se tarkota silti sitä, että olisin oikeessa saati väärässäkään.
Uskallan väittää, että molemmat meistä ei oo valmentajia tuolla, jotka ne päätökset tekee. Ja varmaan yhtälailla haluais Suomen mahtuvan kokoonpanoon
On ennenki nähty, että pelaaja joka sopis omasta mielestä paljon paremmin sinne kentälle, kun joku toinen niin näissä asioissa maajoukkueen näkemys on ollut usein ihan toista. Just saying.
Ymmärrän! Onhan se nimittäin sellanen asia mikä laittaa miettimään, mutta kertoo myös varmasti osittain tuosta tasosta millä maajoukkueessa lähtökohtasesti operoidaan.En tarkoittanut olla eri mieltä kanssasi, oli vain ajatuksen herättävä kirjoitus sinulla! Aloin sitä itse pohtimaan, että ei montaa sellaista roolia tosiaan löydy, mihin Supi ei sopisi.
Veikkaan, että Eemelillä mielessä mm-kisatSanoiko Eemeli juuri kysymykseen nähdäänkö herraa tulevaisuudessa Euroopan kentillä niin toivottavasti.
Minä kun olen haavemaailmassani ajatellut, että pelaa koko uran Ilveksessä. Kyllä Eemeli sen ison palkkalapun on ansainnut sitten kun sen aika on.
Sanoiko Eemeli juuri kysymykseen nähdäänkö herraa tulevaisuudessa Euroopan kentillä niin toivottavasti.
Minä kun olen haavemaailmassani ajatellut, että pelaa koko uran Ilveksessä. Kyllä Eemeli sen ison palkkalapun on ansainnut sitten kun sen aika on.
Toiseen ketjuun ehdin jo noin."Sulla on hieno kausi meneillään Liigassa. Nähdäänkö sut vielä tuolla muillakin Euroopan kentillä?"
"No toivotaan"
Jotenkin jäi kuva, että Eemeli ei ollut ihan varma, mitä haastattelija tarkoitti, enkä mäkään kyllä oo. Ehkä se tarkoitti tulevia MM-kisoja ja Eemelikin oletti niin![]()
Juu ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoa, että kuulin sivusta haastattelun. Kuulin vain viittauksen Ilvekseen ja EurooppaanVeikkaan, että Eemelillä mielessä mm-kisat
Hyvinkin mahdollista ja kyllähän se olisi myös ihan ymmärrettävää pelaajan tasoon nähden, että kävisi Sveitsissä 2-4 kautta tekemässä tiliä ja hakemassa kokemuksia.Toiseen ketjuun ehdin jo noin.
Fiilis, että ainakin Eemeli ymmärsi kysymyksen noin.
Hyvinkin mahdollista ja kyllähän se olisi myös ihan ymmärrettävää pelaajan tasoon nähden, että kävisi Sveitsissä 2-4 kautta tekemässä tiliä ja hakemassa kokemuksia.
Kyllä Eemelillä olisi se ulkomaan optio sopimuksessaan, jos ulkomaille haikailisi. En olisi huolissani, eiköhän vaan ymmärtänyt kysymyksen väärin.Sanoiko Eemeli juuri kysymykseen nähdäänkö herraa tulevaisuudessa Euroopan kentillä niin toivottavasti.
Joo, jännitetään, että mihin maanosaan Suomi kuuluu?Ilves pelaa kanssa Euroopassa toivottavasti myös ensi kaudella.