Itse katsellut eri peliä foorumistien kanssa.
Eemeli tuli otteluun ekstrakovalla asenteella, meni tilanteisiin kovaa ja kamppaili raivokkaasti. Totutusti voitti ison osan kamppailuista. Lisäksi pelasi fiksusti puolustuspäähän ja oli katkaisemassa useampaa ruotsalaisten hyökkäystä.
Parannettavaakin luonnollisesti löytyi ja hyökkäyspäässä kun oli kamppaillut itsensä hyvään tilanteeseen jäi ne viimeiset kiekolliset ratkaisut vähän piippuun. Tämä toki ihan luonnollista kuukauden pelaamattomuuden jälkeen. Myös heidän ketjun peli kokonaisuudessaan ei ollut ihan parasta mahdollista eikä Eemeli tuntunut saavan oikein kiekkoa hyökkäyspäässä muuta kuin itse sen riistämällä.
Tätä ikuisuusväitettä luistelun riittämättömyydestä en tämän ottelun osalta osta. Ihan hyvin siellä kerettiin tilanteisiin.
Kokonaisuudessaan ei Jalonen varmasti edes Eemeliltä mahdollisesti kisoihin valitakseen mitään isompia edes hyökkäyspäähän odota vaan vahvaa alempien ketjujen kamppailuja ja vastuullisia kiekollisia ratkaisuja ja näitä ainakin itse eilisessä ottelussa näin.