Eemeli Suomi

Ibrahim Zlatanovic

Vakiokokoonpanossa
No itseasiassa kyllä.

Suomi tekee tasan kaikkensa, että oma joukkue saa edun. Vastaavasta huitasusta tuli 5min pudotuspeleissä ja nyt lähdettiin koppiin 5min toivossa.
Peliä oli jäljellä 1.20. Ihan sama olisiko tullut pieni vai iso rangaistus.

Paikan päältä nähtynä Eemeli oikeasti sattui ja hänet autettiin kentältä suoraan koppiin.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Peliä oli jäljellä 1.20. Ihan sama olisiko tullut pieni vai iso rangaistus.

Paikan päältä nähtynä Eemeli oikeasti sattui ja hänet autettiin kentältä suoraan koppiin.
Siis tottakai sattui.
Mutta jos mun täytyisi lyödä vetoa, että olisko jatkanut peliä esimerkiksi paikallisessa tai pudotuspeleissä niin löisin koko omaisuuteni sen puolesta, että pelaisi.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Ei jumalauta!!!! Väität siis ihan tosissaan että meidän Eemeli filmaa ja lähte koppiin kun peliä on jäljellä about 2min:) jo ollaan aikoihin eletty.
Ei meidän Eemeli nyt "filmannut" koska kyllä se huitaisu sattui, mutta edelleen sanon samaa. Jos olisi ollut paikallinen tai pudotuspeli Liigassa niin Supi ei olisi edes lähtenyt koppiin.

En tiedä luin vähän sun viestihistoriaa ja ihmettelin miten on mahdollista, mutta ilmeisesti sitten tunnet Supin paremmin kun minä.

Reima#21

Vakiokokoonpanossa
Jatketaan erittäin tärkeää spekulointia osuiko huitaisu käteen? Aika tuskasen näkönen oli lyönnin jälkeen..

yellowgreen

Luottopelaaja
Jatketaan erittäin tärkeää spekulointia osuiko huitaisu käteen? Aika tuskasen näkönen oli lyönnin jälkeen..
Ei ehkä ois kantanu kipeellä kädellä varustekassia ite pelin jälkeen?

M22

Luottopelaaja
Eikös @pelikirja jo vahvistanut, että Supi on kunnossa? Joku syy olla uskomatta tätä kun viesti vielä tuli joukkueen sisältä?

yellowgreen

Luottopelaaja
Eikös @pelikirja jo vahvistanut, että Supi on kunnossa? Joku syy olla uskomatta tätä kun viesti vielä tuli joukkueen sisältä?
Tässä oon vähän 50-50 ja uskon kun ke näen. @punakone uskoisin isommilla rosenteilla.
Olihan Mesekin OK heti pelin jälkeen, vaan ei ollutkaan. Viime kauden HPK peli siis.

Toutain

Luottopelaaja
Tässä oon vähän 50-50 ja uskon kun ke näen. @punakone uskoisin isommilla rosenteilla.
Olihan Mesekin OK heti pelin jälkeen, vaan ei ollutkaan. Viime kauden HPK peli siis.

Aamulehti:

1726431509133.png

Toutain

Luottopelaaja

Meskasen vamma oli todella harvinainen, eikä sen vakavuus ymmärrettävistä syistä selvinnyt heti. Jalassa sisäinen verenvuoto, kun jotain sieltä repesi.

yellowgreen

Luottopelaaja
Meskasen vamma oli todella harvinainen, eikä sen vakavuus ymmärrettävistä syistä selvinnyt heti. Jalassa sisäinen verenvuoto, kun jotain sieltä repesi.
Joo, enkä epäilekään että olisi samanlaista. Kuitenkin toi Mesen tilanne oli hyvin pelottava ja olen helpottunut sitten vasta keskiviikkona jos ja todnäk kun Supi pelaa.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Eemeli Suomi ★★★★★

Ansaitsisi varmaankin kuusi tähteä. Kiekkoliigan paras hyökkääjä. Suomi erottui poikkeuksellisesti Ilveksen alkukauden Mestarien liigan otteluissa, koska oli ainoa Ilveksen pelaaja, joka oli yhtä kuin Sveitsin kärkijoukkueiden vastinparinsa. Piinkova, lujatahtoinen taistelija, joka kamppailee, rakentaa ja viimeistelee. 60 pistettä?

IhanJuniori

Junioripelaaja
Lehtinen jatkaa Suomi hehkutusta.
Toivottavasti en lainaa liian pitkiä pätkiä maksumuurin takana olevasta jutusta.

"Puolustus vuoti kuin reikäinen katto ja vain harva yksilö – tylysti sanoen vain Eemeli Suomi – pystyi vastaamaan huutoon Euroopan kovimpia seurajoukkueita vastaan."

"Ilveksen suurin vahvuus on alkukaudesta ollut maagisen numero kympin lisäksi sen koko viisikon hyökkäyspelin taito ja nopeus."

Viimeksi muokattu: