Eemeli Suomi

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 534
Ei tuossa tosiaankaan ollut mitään muuta tarkoitusta kuin kosto siitä, että jäi aiemmin kamppailussa kakkoseksi 100.0. Typerä huitaisu kiekottomaan pelaajaan.
Ja yllättäen meni Kaukokiikarilta ohi. Se nyt tästä farssissa enää puuttuisi, että Supi loukkaantuisi pidemmäksi aikaa. Jengi kaihtoi mustelmia koko viikonlopun ja sitten vielä menetettäisiin jengin ylivoimainen MVP.
 

mirasane

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
404
Supi on kunnossa. Tuli viestiä joukkueelta.
Huh, onneksi näin. Tällä liigakierroksella jo Rubin loukkaantui ja saattaa olla pitkäänkin sivussa, jos nivunen pamahti. Koko Liigan kannalta on tärkeää, että nämä Suomen ja Rubinin kaltaiset sarjan kirkkaimmat tähdet ja kiinnostavimmat pelaajat pysyy pelikunnossa. Tuo tämän illan tilannekin oli ihan tarpeeton kosto, missä sveitsiläinen purki omaa turhautumistaan, kun oli päätynyt jään pintaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 896
Muuten vaan lähti koppiin filmaamaan??
No itseasiassa kyllä.

Suomi tekee tasan kaikkensa, että oma joukkue saa edun. Vastaavasta huitasusta tuli 5min pudotuspeleissä ja nyt lähdettiin koppiin 5min toivossa.
 

Ibrahim Zlatanovic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
150
No itseasiassa kyllä.

Suomi tekee tasan kaikkensa, että oma joukkue saa edun. Vastaavasta huitasusta tuli 5min pudotuspeleissä ja nyt lähdettiin koppiin 5min toivossa.
Peliä oli jäljellä 1.20. Ihan sama olisiko tullut pieni vai iso rangaistus.

Paikan päältä nähtynä Eemeli oikeasti sattui ja hänet autettiin kentältä suoraan koppiin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 896
Peliä oli jäljellä 1.20. Ihan sama olisiko tullut pieni vai iso rangaistus.

Paikan päältä nähtynä Eemeli oikeasti sattui ja hänet autettiin kentältä suoraan koppiin.
Siis tottakai sattui.
Mutta jos mun täytyisi lyödä vetoa, että olisko jatkanut peliä esimerkiksi paikallisessa tai pudotuspeleissä niin löisin koko omaisuuteni sen puolesta, että pelaisi.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 896
Ei jumalauta!!!! Väität siis ihan tosissaan että meidän Eemeli filmaa ja lähte koppiin kun peliä on jäljellä about 2min:) jo ollaan aikoihin eletty.
Ei meidän Eemeli nyt "filmannut" koska kyllä se huitaisu sattui, mutta edelleen sanon samaa. Jos olisi ollut paikallinen tai pudotuspeli Liigassa niin Supi ei olisi edes lähtenyt koppiin.

En tiedä luin vähän sun viestihistoriaa ja ihmettelin miten on mahdollista, mutta ilmeisesti sitten tunnet Supin paremmin kun minä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 982
Tässä oon vähän 50-50 ja uskon kun ke näen. @punakone uskoisin isommilla rosenteilla.
Olihan Mesekin OK heti pelin jälkeen, vaan ei ollutkaan. Viime kauden HPK peli siis.

Aamulehti:

1726431509133.png
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 982
Tässä oon vähän 50-50 ja uskon kun ke näen. @punakone uskoisin isommilla rosenteilla.
Olihan Mesekin OK heti pelin jälkeen, vaan ei ollutkaan. Viime kauden HPK peli siis.

Meskasen vamma oli todella harvinainen, eikä sen vakavuus ymmärrettävistä syistä selvinnyt heti. Jalassa sisäinen verenvuoto, kun jotain sieltä repesi.
 
Ylös