Eemeli Suomi

Miika Lundin

Luottopelaaja
Ne on tehny Ipafoorumilla lanseeratun milli/3v lapun Växjössä. Brutto...netto...ne pienet erot... :)

Miika Lundin

Luottopelaaja
:cool:

Screenshot_20250111_112654_Facebook.jpg

Asylum

Luottopelaaja
Viime pelit kyllä taas nähnyt, että sinänsä voi tehdä Ilvekselle ”ihan hyvää”, että Suomi poistuu hetkeksi Ruotsiin. Pelin taso valahti heti, kun tämä herra loukkaantui. Tuntuu taas, että muut pojat vaan pellailee pelit pois alta odottaessaan Suomen paluuta kentälle. Ensi kaudella tätä herkkua ei ole tiedossa, vaan muiden on noustava napsu ylemmäs ihan itse.

Pok

Tähtipelaaja
No ei se missään tapauksessa Ilvekselle hyvää tee, että Suomi poistuu, mutta edes Supi ei ole korvaamaton isossa kuvassa tai estä menestymistä. Eihän Tapparallakaan koskaan ole ollut Supia.

Mutta murehditaan ensi kautta sitten myöhemmin, nyt keskitytään tähän kauteen ja tavoittelemaan kultaista päätöstä Eemelin Ilves-uralle tältä erää. Ilman uran päättäviä loukkaantumisia olen silti vakuuttunut, että ei tämä Suomen viimeinen kausi Ilveksessä ole.

Kiekkopanda

冰球很酷!
Tuo muotoilu "vielä ehdit näkemään" loi sellaisen fiiliksen, että ois vika peli / vikoja pelejä.
Jollakin tavalla Supin lähteminen luo oman lisänsä pleijareihin tällä kaudella. Toivottavasti lisäbuustin eikä lisäpainetta.
Viimeisiä viedään... max. 21 runkosarjan peliä ja toinen mokoma pleijareita. Nautitaan kun voidaan.

C

Vakiokokoonpanossa
Viime pelit kyllä taas nähnyt, että sinänsä voi tehdä Ilvekselle ”ihan hyvää”, että Suomi poistuu hetkeksi Ruotsiin. Pelin taso valahti heti, kun tämä herra loukkaantui. Tuntuu taas, että muut pojat vaan pellailee pelit pois alta odottaessaan Suomen paluuta kentälle. Ensi kaudella tätä herkkua ei ole tiedossa, vaan muiden on noustava napsu ylemmäs ihan itse.

Yhtään vähättelemättä Eemelin tärkeyttä Ilvekselle, niin Ilveksen kaksi viimeistä peliä Eemelin ollessa kokoonpanossa olivat melko karmeita (JYP- ja TPS-tappiot) ja kun Eemeli on ollut poissa kokoonpanosta on joukkueesta löytynyt uusia vastuunkantajia. Vajaalla kokoonpanolla ollaan otetttu tällä kaudella mm. ikimuistoiset voitot Espoosta ja kotivoitot HIFK:sta, KalPasta ja Ässistä.