Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Roman on kerennyt pelaamaan useammassa kentässä ja usean laiturin kanssa. Onko tämä pystynyt panoksellaan nostamaan ketjunsa peliä? vaikuttanut laitureiden peliin ja tasoon negatiivisesti vai positiivisesti?
Tällä perusteella itse arvioin.
Kertokaa ihmeessä nämä positiiviset nimet/ketjut jos tiedätte.
Nimiä/ketjuja, ei selityksiä.
...pääsee supi ja mesekin vähän helpommalla.Suoraan sanoen tuntuu olevan enemmän niin, että tämän sentterin kanssa on helppoa pelata.
...pääsee supi ja mesekin vähän helpommalla.
Uskon että are korvataan ulkopuolelta. Olen varma jos romanille täytyy antaa peliaikaa 15min/ott. tulee ilves tasaisesti putoamaan taulukossa sääleihin. Saa ottaa talteen.Enemmänkin pohdin onko kokeiltu. Kaksi hitaamman pelin ystävää. Kuten maininnut jo hetki sitten, joku siihen täytyy istuttaa. Kuka on oma suosikkisi?
Uskon että are korvataan ulkopuolelta. Olen varma jos romanille täytyy antaa peliaikaa 15min/ott. tulee ilves tasaisesti putoamaan taulukossa sääleihin. Saa ottaa talteen.
Tällä foorumilla ei kyllä moderaattorit ole bannia jakelemassa kenellekkään.Melko raskas persereikä kun suoltaa samaa paskaa tunnista toiseen, vaihtaisit nyt levyä välillä.