Itse olen kuullut, että Palve olisi hieman oman tiensä kulkija, kuten Ville Leino aikoinaan.
En sitten tiedä, miten tuo yhtälö vaikuttaa siihen, että EHT -kutsuja ei ole tullut.
Palve on ollut maajoukkueen matkassa, mutta siitä on tosiaankin vierähtänyt tovi, koska tämä tapahtui TPS-vuosiensa aikana.
Kyllähän Palven haastatteluistakin tulee ilmi, että hän ei välttämättä ole ollut valmennuksen suosikki ja varmaankin jonkinlainen oman tien kulkija on hyvä kuvaus. Brynäsin viime kautta koskien hän toi selvästi esiin kummastuksen siitä, miksi rooli pieneni huippukauden jälkeen ja rinnalle laitettiin U20-ikäisiä laitureita tai tryout-miehiä (mm. Kevin Roy).
Pennasta hän tuntuu arvostavan suuresti ja ehkäpä Pendo onkin ollut sellainen valmentaja, joka osaa käsitellä eri persoonia.
Minä pidän Palvea joka tapauksessa "EHT-tason sentterinä" eli sellaisena, jonka nimi on todennäköisesti Jalosen valintalistoilla siinä missä vaikkapa Rissanen, Koivistoinen, Mattila, Kemppainen ja Lehterä tästä sarjasta.